Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

så akuratt "walk the line" i dag, fantastisk film! En av de beste filmen jeg har sett faktisk. Joaquin Phoenix som Johnny Cash er ikke fabelaktig men jevnt over god, men Reese Witherspoon som June Carter der i mot. Herregud så god rolle hun spilte, har ikke sett noe så bra på lenge fra hollywood.

Ble positvit overasket over filmen. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan si hva man vil om Jack Black, men personlig har jeg alltid likt den hyperaktive lille sprettballen. Har kanskje lit for mye "personlighet" til å bli tatt seriøst som skuespiller, men jeg gleder meg ihvertfall til den nye komedien hans,

"Nacho Libre".

5835936[/snapback]

Han har en liten videopodcast hvis du vil se. Litt om filmen og mye om han.

så akuratt "walk the line" i dag, fantastisk film!
Så absolutt. Utrolig godt skuespill, musikk og historie.
Lenke til kommentar
Så Privates on Parade i dag, kan virkelig ikke si at jeg likte den. Det dårligste Mont Python har gjort, i mine øyne. Noen motforestillinger?

5841015[/snapback]

Ja.

Det at John Cleese har en rolle gjør ikke at filmen hører til Monty Python-arven, ingen andre fra Python var involvert i filmen.

Men ingen innvendinger når det gjelder kvaliteten. Har bare sett noe av den, og det ga absolutt ikke mersmak.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt sesong syv av Buffy fra amazon england og den kommer godt over tollgrensa for å si det sånn.

Og bare for moro skyld så har jeg fått sendt den som "gave" til en kamerat, vil det funke. Jeg tviler for å si det sånn, er relativt forbredt på å måtte betale momsen på den...

Det eneste plusset jeg finner med at den ikke går under grensa, :) er at han må på posten å betale momsen for meg siden han skylder meg litt dineros...

Lenke til kommentar
Så Privates on Parade i dag, kan virkelig ikke si at jeg likte den. Det dårligste Mont Python har gjort, i mine øyne. Noen motforestillinger?

5841015[/snapback]

Ja.

Det at John Cleese har en rolle gjør ikke at filmen hører til Monty Python-arven, ingen andre fra Python var involvert i filmen.

Men ingen innvendinger når det gjelder kvaliteten. Har bare sett noe av den, og det ga absolutt ikke mersmak.

5841158[/snapback]

Sant nok, men filmen er laget av Handmade Films - samme selskap som lagde Life of Brian og Time Bandits.

Lenke til kommentar
Sant nok, men filmen er laget av Handmade Films - samme selskap som lagde Life of Brian og Time Bandits.

5841331[/snapback]

Samme selskap som produserte Life of Brian og Time Bandits (TB er forøvrig heller ikke er en MP-film). Produksjonsselskap er som oftest mer eller mindre rene "pengemenn" med lite å bidra med kunstnerisk. Handmade Films var i all hovedsak (film-)produksjonsselskapet til x-Beatle George Harrison, som hadde kjent en del av/alle Python-folka en stund.

Igjen, Privates on Parade er ikke en Monty Python-film (det hjelper ikke at enkelte markeder, som det norske, prøvde å trekke veksler på Python-navnet).

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt sesong syv av Buffy fra amazon england og den kommer godt over tollgrensa for å si det sånn.

Og bare for moro skyld så har jeg fått sendt den som "gave" til en kamerat, vil det funke. Jeg tviler for å si det sånn, er relativt forbredt på å måtte betale momsen på den...

Det eneste plusset jeg finner med at den ikke går under grensa, :)  er at han må på posten å betale momsen for meg siden han skylder meg litt dineros...

Det må sendes fra en privatperson for at MVA-grensen for gaver på 1000,- skal bli godkjent. Det står fremdeles Amazon som avsender vet du.

Lenke til kommentar
Skal på kino i helga å se The Hills Have Eyes. Så på TVN i går at hun Britt eller Britta programlederen for Bigbrother ga filmen en ener ?

Er hun til å stole på eller? Er hun sånn Wannabe anmelder.

5844121[/snapback]

Skikkelig fantastisk dårlig søppelfilm. Så den på kino i går. Skrev et par setninger om den i mini-anmeldelses-tråden.

Lenke til kommentar

Det eneste plusset jeg finner med at den ikke går under grensa, :)  er at han må på posten å betale momsen for meg siden han skylder meg litt dineros...

Det må sendes fra en privatperson for at MVA-grensen for gaver på 1000,- skal bli godkjent. Det står fremdeles Amazon som avsender vet du.

5841563[/snapback]

Er det jeg regner med, men han skylder meg penger og har litt vanskelig for å betale nå og da. Så det er en grei måte å han til å betale på :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...