Manx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Det er lenge siden sist men nå fikk jeg et: Hva pokker er det som skjer øyeblikk, når jeg satt å så på film. Satt og så på Nabbeun Namja/Bad Guy som er en Koreansk film. Og hva skjer på slutten når den tradisjonelle musikken starter opp like før rulleteksten. Jo er kommer det en SVENSK visesang med Carola WTF... Tror det er lenge til neste gang det skjer noe så uventet i en film for min del... Endret 28. mars 2006 av Manx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så de solgte Napoleon Dynamite på Ica i dag. Har hørt noe snakk om filmen her på forumet. Er den noe bra? Morsom? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Den er sær. 5827561[/snapback] Men sinnsykt morsom, GOSH. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Den er sær. 5827561[/snapback] Det tror jeg også min søster mente. Den dårligste filmen noen gang lagd i hennes hode. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det mener ikke jeg. Jeg syns The Matrix Revolutions var 10 ganger dårligere. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå skal jeg ikke si meg enig i verken deg eller min søster, da det i min mening er mange dårligere filmer enn dette. Det finnes de som var skuffende dårlig, og de som bare er dårlig. Vercingétorix (2001) er verdens dårligste film! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er ingenting direkte dårlig med Napoleon, den er en helt vanlig film. Man kan ikke klage på regi eller symbolbruk eller noe sånt, det er enten en film man synes er morsom eller ikke. Det er 50/50 sjans for at du elsker eller hater den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Vercingétorix (2001) er verdens dårligste film! 5827806[/snapback] Christopher Lambert spiller hovedrollen. Filmen er dermed IKKE verdens dårligste. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Christopher Lambert spiller hovedrollen. Filmen er dermed IKKE verdens dårligste. Av en eller annen grunn er han fascinerende underholdende. Don't ask why. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg elsker Napoleon Dynamite. Enkelt og greit en ren genistrek. Napoleon Dynamite: "Well, I have all your equipment in my locker. You should probably come get it cause I can't fit my numchucks in there anymore." Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Bør jeg kjøpe denne? http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=D011162 Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er Nightwatch verdt å se på kino ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Bør jeg kjøpe denne? http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=D011162 5830393[/snapback] Hvorvidt vi har lik smak eller ikke vet jeg ikke, men jeg har den, og den er kick-ass. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er Nightwatch verdt å se på kino ? 5830665[/snapback] Jeg vil påstå at den er verdt å se på kino. Jeg likte den veldig godt, selv om det er en ekstrem "stil-over-substans" film. Fantastiske bilder, effekter o.l., men kan virke ganske usammenhengende og du sitter igjen med en hel del spørsmål. Får bare håpe de blir besvart i oppfølgerne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg syns disse russiske vampyrfilmene bare er show-off. Masse estetikk og mindre hjerneakrobatikk Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Urgh, forlatte "DVD-kjøp-over-internett-guide". Når man kjøper filmer via CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Er det noen som har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Urgh, forlatte "DVD-kjøp-over-internett-guide". Når man kjøper filmer via CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Er det noen som har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten... Dakar lille Deathie du kan prøve http://www.discshop.se , de ser ut til å ha større bilder av coverene til mange svenske utgivelser. Edit: Inklusiv bakside. Endret 29. mars 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Litt synd i meg er det jo. Uansett så takker jeg for linken. Passet som fot i hose for mitt behov. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Man kan si hva man vil om Jack Black, men personlig har jeg alltid likt den hyperaktive lille sprettballen. Har kanskje lit for mye "personlighet" til å bli tatt seriøst som skuespiller, men jeg gleder meg ihvertfall til den nye komedien hans, "Nacho Libre". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg