Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden sist men nå fikk jeg et: Hva pokker er det som skjer øyeblikk, når jeg satt å så på film.

Satt og så på Nabbeun Namja/Bad Guy som er en Koreansk film. Og hva skjer på slutten når den tradisjonelle musikken starter opp like før rulleteksten. Jo er kommer det en SVENSK visesang med Carola :blink: WTF...

Tror det er lenge til neste gang det skjer noe så uventet i en film for min del...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg elsker Napoleon Dynamite. Enkelt og greit en ren genistrek.

Napoleon Dynamite: "Well, I have all your equipment in my locker. You should probably come get it cause I can't fit my numchucks in there anymore."

Lenke til kommentar
Er Nightwatch verdt å se på kino :)?

5830665[/snapback]

Jeg vil påstå at den er verdt å se på kino. Jeg likte den veldig godt, selv om det er en ekstrem "stil-over-substans" film. Fantastiske bilder, effekter o.l., men kan virke ganske usammenhengende og du sitter igjen med en hel del spørsmål. Får bare håpe de blir besvart i oppfølgerne.

Lenke til kommentar

Urgh, forlatte "DVD-kjøp-over-internett-guide".

Når man kjøper filmer via CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Er det noen som har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten...

Lenke til kommentar
Urgh, forlatte "DVD-kjøp-over-internett-guide".

Når man kjøper filmer via CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Er det noen som har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten...

Dakar lille Deathie ;) du kan prøve http://www.discshop.se , de ser ut til å ha større bilder av coverene til mange svenske utgivelser.

Edit: Inklusiv bakside.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...