Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg så nettopp Hostel med noen venner, og jeg er fortsatt litt redd. Jeg er veldig flink til å leve meg inn i filmer, som i tillegg til at jeg er veldig pysete gjør at jeg blir veldig lett skremt av filmer (The Ring :wee: ), men denne gjorde virkelig inntrykk. En av de mest ubehagelige filmopplevelsene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så nettopp Hostel med noen venner, og jeg er fortsatt litt redd. Jeg er veldig flink til å leve meg inn i filmer, som i tillegg til at jeg er veldig pysete gjør at jeg blir veldig lett skremt av filmer (The Ring :wee: ), men denne gjorde virkelig inntrykk. En av de mest ubehagelige filmopplevelsene mine.

5813017[/snapback]

Helvete heller jeg gleder meg til denne filmen. Glad at det fins noen personer som driter i å skaffe seg PG-13 aldersgrense på filmene sine. Kan tenke meg at du ser fram til Hostel 2.

Lenke til kommentar

Fornuften seiret denne gangen gitt, droppet KB1-LE boksen fra hkflix og gikk for bare filmen fra yesasia. Men i løpet av natten så hadde de jo klart å sende KB2-LE boksen, så da ble jeg jo nødt til å kjøpe en film til. Danny The Dog 2 disc HK sone 3 versjonen...

Edit: Bestilt 6 filmer det siste døgnet, har alle fra før av :hmm: 2 versjoner av Hard Boiled, et stk uncut The Killer, et stk kill bill 1 og 2(boks) japanske versjon og Danny the Dog HK. Ja ja må jo tittes på det også :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Edit: Bestilt 6 filmer det siste døgnet, har alle fra før av :hmm:  2 versjoner av Hard Boiled, et stk uncut The Killer, et stk kill bill 1 og 2(boks) japanske versjon og Danny the Dog HK. Ja ja må jo tittes på det også :)

5813515[/snapback]

Eneste jeg har å si: :!:

Er man filmkjøpavhengig så er man filmkjøpavhengig. :!:

Lenke til kommentar
Edit: Bestilt 6 filmer det siste døgnet, har alle fra før av :hmm:  2 versjoner av Hard Boiled, et stk uncut The Killer, et stk kill bill 1 og 2(boks) japanske versjon og Danny the Dog HK. Ja ja må jo tittes på det også :)

5813515[/snapback]

Du har for mye penger. :)

Lenke til kommentar

5813515[/snapback]

Du har for mye penger. :)

5814409[/snapback]

Er vel heller en mangel på selvbeherskelse :blush:

Lenke til kommentar

Du er ikkje aleine :no: Dagens bestilling på CDON:

• Band of Brothers Box (6 Disc)          1 279.00 kr
  • Romper Stomper              1 49.50 kr
  • Blues Brothers    1 59.00 kr
  • Heat     1 69.00 kr
  • Donnie Brasco    1 49.50 kr
  • Kung Pow: Enter the fist  1 49.00 kr
  • Monty Python - Livet Er Python  2 78.00 kr
  • 25th Hour    1 49.50 kr
  • Natural Born Killers - Directors Cut 1 49.50 kr
  • Hot Shots 2    1 49.50 kr
  • Legend Of The Red Dragon  1 39.00 kr
  • A Bronx Tale    1 39.00 kr
  • Sin City     1 69.00 kr
  • Top Secret!    1 99.00 kr
  • Mannen med den nakne pistol (Boks) 1 279.00 kr
  • Mr Bean 10 år del 1   1 49.50 kr
  • Mr Bean 10 år - Del 3   1 59.00 kr
  • Mr Bean 10 år del 2   1 59.00 kr
  • Bean     1 49.00 kr
  • Airplane - Hjelp vi flyr!  1 49.00 kr
  • Airplane II: The Sequel       1       99.00 kr

Ikkje spør kvifor Monty Python kom 2 ganger :shrug:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe Crash (2004) og Oldboy (2005). For å ikke komme hjem med feil utgave må jeg spørre her om det er en spesiell utgave jeg må gå etter. Dette er slike filmer som fortjener den beste utgaven. Så på CDON at det var en Tin utgave av Oldboy, men siden det er svensk omslag står jeg over denne. Uansett, noen innvendinger?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe Crash (2004) og Oldboy (2005). For å ikke komme hjem med feil utgave må jeg spørre her om det er en spesiell utgave jeg må gå etter. Dette er slike filmer som fortjener den beste utgaven. Så på CDON at det var en Tin utgave av Oldboy, men siden det er svensk omslag står jeg over denne. Uansett, noen innvendinger?

Crash kommer i Director's Cut på R1 den 4. april. Faktisk burde jeg ha den om ikke så altfor mange dagene.

Lenke til kommentar

5815116[/snapback]

Du får den engelske utgaven av Oldboy for ganske nøyaktig NOK100 med frakt @Amazon UK, som slett ikke er en dårlig utgave (Beaver vet riktignok ikke helt hva de snakker om her; De går etter hva som er egen personlig preferanse, og ikke hva regissør og fotograf ville oppnå. Den opprinnelige koreanske Starmax-versjonen ser ikke like "pen" ut som den koreanske Ultimate-utgaven eller den engelske, men både Park og fotograf var involvert i transferen for denne utgaven, og har sagt ad nauseam at det var slik den var ment å se ut).

Lenke til kommentar

Glede. Omsider fikk jeg i går muligheten til å se på en flott flott film med min kjære..

Vi så Old Boy. Dette er nok neste film jeg går til innkjøp av. Virkelig en flott film med nok overraskelser gjennom hele seansen. Absolutt alt annet en popcorn-underholdning

Lenke til kommentar
Jeg bestemte meg for å få noenlunde orden på filmene mine, og har samtidig telt dem. 170 VHS, 203 DVDer med 10 utlånt. Så var det bare å få dem tilbake i hyllen i et noenlunde logisk system.

5815810[/snapback]

Samler du på VHS'er? Du vet at vi har nettopp har opplevd det andre tusenårsskiftet? :p

Glede. Omsider fikk jeg i går muligheten til å se på en flott flott film med min kjære..

Vi så Old Boy. Dette er nok neste film jeg går til innkjøp av. Virkelig en flott film med nok overraskelser gjennom hele seansen. Absolutt alt annet en popcorn-underholdning

5817522[/snapback]

Regner med at denne "kjære" er en jente? Likte hun også filmen?

Lenke til kommentar
Jeg så Svidd Neger i går. Det var en psyk film. Noen spesiell grunn til at de fikk støtte til å lage den filmen?

5814407[/snapback]

Det er en original film, som i tillegg trekker inn samiske innslag og mye naturbilder fra Nord-Norge. Alt som inneholder samer i dag får veldig mye penger fra staten.

Personlig mener jeg det er en av de beste norske filmene noensinne. Både teknisk og kunstnerisk.

S,

Lenke til kommentar

Jeg syns filmmusikken var bra (det var grunnen til at jeg så filmen, først og fremst). Filmen var morsom til tider, men den inneholdt også noen merkelige innslag, som f.eks. synginga. Filmen var surrealistisk på en måte, men jeg likte ikke akkurat det.

Når det gjelder realismen... Jeg tror faktisk at det er sånn i Nord-Norge, så det var bare artig. Det var en grei film, men så jævlig merkelig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk sett Nosferatu(1922) i dag. Likte filmen veldig godt, men hatet det rett å slett for jævlige soundtracket til denne utgaven. Det er Eureka Video utgaven (2 Disc utgaven som blir solgt på Play.com). Forferdelig synth graps som går gjennom hele filmen. Og jeg så på DVD Beaver at den ultimate utgaven (med tyske tekster og det opprinnelige soundtracket) ikke har blitt utgitt ennå. Derfor lurte jeg på om det er noen her som vet om en bedre utgave av Nosferatu? Da tenker jeg altså på film musikken. For det må for guds skyld finnes en utgave med et mer passende soundtrack.

Lenke til kommentar
Jeg bestemte meg for å få noenlunde orden på filmene mine, og har samtidig telt dem. 170 VHS, 203 DVDer med 10 utlånt. Så var det bare å få dem tilbake i hyllen i et noenlunde logisk system.

5815810[/snapback]

Samler du på VHS'er? Du vet at vi har nettopp har opplevd det andre tusenårsskiftet? :p

5817941[/snapback]

Skulle jeg kastet dem? :ermm:

Lenke til kommentar

5817522[/snapback]

Regner med at denne "kjære" er en jente? Likte hun også filmen?

5817941[/snapback]

Det stemmer. Ja, hun likte den også, selv om hun gjemte seg litt bak hendene sine under en viss scene som jeg kan ta i spoiler hvis noen ikke er helt klar for å vite ting som skjer i filmen.

tanntrekking med hammer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...