xanth0s Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Danny the Dog er faktisk en kongefilm; rå action og en god standardrolle fra Freeman. Transporter 2 var bare latterlig, DtD var smelltøff. 5793312[/snapback] Du tuller nå!? Et så tynt manus har jeg aldri sett før. 5797209[/snapback] Smak å behag ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Danny the Dog er faktisk en kongefilm; rå action og en god standardrolle fra Freeman. Transporter 2 var bare latterlig, DtD var smelltøff. 5793312[/snapback] Du tuller nå!? Et så tynt manus har jeg aldri sett før. 5797209[/snapback] Smak å behag ? 5797486[/snapback] Sant, men Steffy pleier vanligvis å ha stil. Så jeg ble bare litt sjokkert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Sant, men Steffy pleier vanligvis å ha stil. Så jeg ble bare litt sjokkert. 5798022[/snapback] Det hadde bare vært rart hvis alle likte de samme filmene. Jeg har likt mange filmer som mange har ment var dårlige, deriblant de nyeste til Tony Scott (Man on Fire og Domino), Love Actually, Armageddon, Vanilla Sky, Unbreakable/Signs/The Village og Snake Eyes. Det finnes også filmer som er generelt elsket, som jeg ikke synes noe om i det hele tatt, f eks Chihiro og heksene, Amélie, LotR-filmene, Narnia-filmen, Monty Python-fenomenet, Aliens, The Butterfly Effect og Donnie Darko. Sånn, nå ble du sikkert litt mer sjokkert Endret 23. mars 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det hadde bare vært rart hvis alle likte de samme filmene. Jeg har likt mange filmer som mange har ment var dårlige, deriblant de nyeste til Tony Scott (Man on Fire og Domino), Love Actually, Armageddon, Vanilla Sky, Unbreakable/Signs/The Village og Snake Eyes. Det finnes også filmer som er generelt elsket, som jeg ikke synes noe om i det hele tatt, f eks Chihiro og heksene, Amélie, LotR-filmene, Narnia-filmen, Monty Python-fenomenet, Aliens, The Butterfly Effect og Donnie Darko. Sånn, nå ble du sikkert litt mer sjokkert 5798185[/snapback] Absolutt enig i at folk liker forskjellige filmer, mendet fins da grenser. Og ble egentlig bare sjokkert over at du ikke liker Amélie. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kan du da, Steffyboy, forklare meg hva det er mulig å se i Armageddon bortsett fra Liv Tyler (og det holder IKKE!)? Det fins filmer jeg liker, og filmer jeg misliker, men Armageddon er en av få filmer jeg virkelig hater! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kan du da, Steffyboy, forklare meg hva det er mulig å se i Armageddon bortsett fra Liv Tyler (og det holder IKKE!)? Det fins filmer jeg liker, og filmer jeg misliker, men Armageddon er en av få filmer jeg virkelig hater! 5798319[/snapback] Armageddon er en meget underholdene film, det er ikke alle filmer som blir laget for at man skal finne meningen med livet... Den har action, humor og masse med effekter hva mer kan man ønske seg når man skal slå av hjernen og bare ha det moro med film. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Den har action, humor og masse med effekter hva mer kan man ønske seg når man skal slå av hjernen og bare ha det moro med film. 5798381[/snapback] En vampyrmotorsykkel? Endret 23. mars 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Banlieu 13 (sp) var bra uten å ha en dypere mening, det samme var Mean Machine og Lock, stock... Armageddon var flau, tåpelig og et generelt oppgulp av oppbrukte klisjèer. Foretrekker at jorden blir truffet av den asteroiden i stedenfor å måtte se filmen en gang til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Armageddon er den perfekte filmen innenfor sin sjanger. Den prøver seg ikke på filosofi, religion, kjærlighet, meningen med livet eller noe annet som kjennetegner "gode" filmer. Den fyller alle kravene til en popkornfilm, og det er derfor den er nettopp den perfekte popkornfilmen. Den har Steve Buscemi, Owen Wilson og Bruce Willis. Den har morsomme replikker og artige scener, den har store eksplosjoner og Peter Stormare som gal russisk cosmonaut. Å sammenligne den med skikkelige filmer viser bare at du har misforstått meningen med filmen. Jeg kan se den hundre ganger og bare nyte hvor enkel og gøy den er. For å bruke en sammenligning: det er mye man kan gjøre her i verden; forelske seg, gå på skolen og studere medisin, religion eller juss, man kan filosofere og spekulere og lese bøker og nyte gode viner. Eller man kan hoppe på en rattkjelke og kose seg i noen timer. Det er ikke et "poeng" med å kjelke, og det regnes ofte som barnslig og tåpelig, men innimellom krever hjernen å bare koble av og nyte livet. Armageddon er, for meg, den filmen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Du er så flink å snakke for deg SteffyBoy, at jeg sikler utover skjermen. Prøvde noe nytt i går: De siste 2 ukene har jeg ikke sett Lost. Langdryg som serien er, følte jeg ikke at det var et veldig stort tap for meg å ikke få sett de på onsdagkvelden. Det å derimot se 3 episoder rett etterhverandre var ikke en dum idé! Om maven din misliker serier som går på tomgang, bør dette prøves. BTW: Ser ut som om Lost er på vei ut av bølgedalen den har vært nedi nå, ettersom de 2 siste episodene har vært betryggende gode. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hihi, der ser du Steffy! Det finnes ALLTID noen som ikke har hørt "smak og behag" for mye! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Grunnen til at jeg hater Armageddon er ikke fordi den ikke er intellektuell nok (det er ikke jeg heller), den tar bare klisjèene alt for langt til å kunne være det jeg karaktiriserer som en god popcorn-film, derfor havner den i samme hop som Legally Blonde og dess like. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fikk Sin City unrated edition i posten i dag. Snabla flott pakke. 1 disc med film, og 1 disc med masse stasj. Og i tillegg så fulgte det med en bok med tegneseriene. Anbefales.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fikk Sin City unrated edition i posten i dag.Snabla flott pakke. 1 disc med film, og 1 disc med masse stasj. Og i tillegg så fulgte det med en bok med tegneseriene. Anbefales.. 5801664[/snapback] Den skal kjøpes. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Armageddon er den perfekte filmen innenfor sin sjanger. Den prøver seg ikke på filosofi, religion, kjærlighet, meningen med livet eller noe annet som kjennetegner "gode" filmer. Den fyller alle kravene til en popkornfilm, og det er derfor den er nettopp den perfekte popkornfilmen. Den har Steve Buscemi, Owen Wilson og Bruce Willis. Den har morsomme replikker og artige scener, den har store eksplosjoner og Peter Stormare som gal russisk cosmonaut. Å sammenligne den med skikkelige filmer viser bare at du har misforstått meningen med filmen. Jeg kan se den hundre ganger og bare nyte hvor enkel og gøy den er. For å bruke en sammenligning: det er mye man kan gjøre her i verden; forelske seg, gå på skolen og studere medisin, religion eller juss, man kan filosofere og spekulere og lese bøker og nyte gode viner. Eller man kan hoppe på en rattkjelke og kose seg i noen timer. Det er ikke et "poeng" med å kjelke, og det regnes ofte som barnslig og tåpelig, men innimellom krever hjernen å bare koble av og nyte livet. Armageddon er, for meg, den filmen. 5798701[/snapback] En mann etter mitt hjerte. ( Den setningen kan jo misforstås, men det driter jeg i :!: ) Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det kan hende det faktisk finnes en gud. Dagen min ble ihvertfall mye bedre etter at jeg leste at Suspiria remaken ligger død for øyeblikket. Så håper jeg bare at det fortsetter slik, for det er ikke sjans i havet at noen klarer å fange den samme atmosfæren som Argento klarte. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Følte for å skrive her etter en helt horribel filmopplevelse. Jeg vil ha 1 time og 20 minutter igjen av livet mitt etter å ha sett den desidert verste filmen noensinne. The Dead of Night... Var like før jeg og to kompiser brast ut i gråt. Dette er rett og slett den sykeste "spøken" jeg noensinne har vært med på. At noen plasserer denne filmen i videoleiebutikker relativt velplassert er bare rett og slett kriminelt. I tillegg ser coveret noenlunde proft ut og bakpå står det noe som kunne vært en drittfilm med potensiale, men som ikke har noe med filmen å gjøre i det hele tatt. Føler meg rett og slett tom innvendig for å ha sett noe slikt grusomt og jeg pleier å like drittfilmer og har hatt mange morsomme timer med slike filmer Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Fant ut noe som jeg syntes var litt stilig. Sitter å ser på special features fra Sin City, og i den scenen hvor Marv er i kirken og snakker med presten, så er det faktisk Frank Miller, skaperen av Sin City som spiller prest. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det er Frank Miller, ja. Hvis du vil vite flere slike artige ting, råder jeg deg å gå inn på triviadelen på imdb. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Den Sin City-versjonen du har er intet annet enn nydelig. Jeg anbefaler deg å se green screen-versjonen, det er ganske utrolig å se hvor stor overgangen er fra rå film til ferdig produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg