Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har akkurat sett the Transporter 2 nå.. Jeg likte 1'ern i grunn (i hvert fall starten, så vidt jeg husker.. men synes den kanskje gikk LITT i nedoverbakke på slutten), men.. 2'ern den var jo rett og slett grusom i grunnen! Nesten så jeg likte Danny the Dog bedre.. nesten..

:nei::thumbdown:

5791521[/snapback]

Er det bare jeg som er teit som faktisk syns Danny the Dog var en bra film?

(bortsett fra noen.. noen?.. Mange usansynligheter)

Lenke til kommentar
Har akkurat sett the Transporter 2 nå.. Jeg likte 1'ern i grunn (i hvert fall starten, så vidt jeg husker.. men synes den kanskje gikk LITT i nedoverbakke på slutten), men.. 2'ern den var jo rett og slett grusom i grunnen! Nesten så jeg likte Danny the Dog bedre.. nesten..

:nei::thumbdown:

5791521[/snapback]

Er det bare jeg som er teit som faktisk syns Danny the Dog var en bra film?

(bortsett fra noen.. noen?.. Mange usansynligheter)

5792546[/snapback]

Likte filmen svært godt.

Lenke til kommentar
Hvor langt tid tar det posten og fortolle dvder ?

Har gått å trasket forann postkassa i 2 uker nå.

Bestilte fra dvdpasific

5795400[/snapback]

Fortolling tar normalt 1-2 uker hvis det ikke trengs ekstra dokumentasjon, kan ta noe lenger tid i toppsesong (dvs før jul).

Har du mottatt forespørsel om dokumentasjon (og sendt den inn) siden du vet at pakka ha kommet til Norge?

Lenke til kommentar

Nærmest det motsatte skjedde meg ved juletider. Jeg hadde bestilt Gladiator (3-disc) i julegave til en kompis. Da det sakte men sikkert nærmet seg jul ble jeg mer og mer bekymret, siden pakken ikke kom. Den tjuende desember fikk jeg melding om ufortollet sending, og dagen etter sendte jeg inn en klage/e-post med vedlagt dokumentasjon. Filmen dukket opp i postkassa dagen før julaften.

Vel, dette var kanskje ikke akkurat selve fortollingen, men poenget var at Posten var raske - sånn mot slutten, altså!

Lenke til kommentar
Vel, dette var kanskje ikke akkurat selve fortollingen, men poenget var at Posten var raske - sånn mot slutten, altså!

5796021[/snapback]

Hvis sendingen er verdt under NOK200 frigis den vanligvis dagen etter at man har sendt inn dokumentasjon, og er til omdeling/hentelapp dagen etter det igjen, uansett når på året det er.

Det er papirarbeidet med fortolling som tar tid (som alle som har møtt opp på en tollstasjon og sett på kan bekrefte).

Lenke til kommentar
Hvis sendingen er verdt under NOK200 frigis den vanligvis dagen etter at man har sendt inn dokumentasjon, og er til omdeling/hentelapp dagen etter det igjen, uansett når på året det er.

Det er papirarbeidet med fortolling som tar tid (som alle som har møtt opp på en tollstasjon og sett på kan bekrefte).

5796130[/snapback]

Ja, sendingen var jo verdt mindre enn 200 NOK, så det forklarer nok saken. Er det virkelig mye arbeid?

Lenke til kommentar
Danny the Dog er faktisk en kongefilm; rå action og en god standardrolle fra Freeman. Transporter 2 var bare latterlig, DtD var smelltøff.

5793312[/snapback]

Danny the Dog er konge, en av mine favoritter fra i fjor...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...