Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle til å bestille Alien Quadrilogy jeg og men med frakt kom det på £17,17 det er over 200kr. Regnes frakt med i den "tohundrekronersregelen"?

Hvis prisen på varen er under 200,- så kan frakt/porto være hva som helst.

Lenke til kommentar
Det eneste problemet med den pakka er at film nr 4 følger med...

Er bonusmateriellet verdt prisen?

Jeg har 1, 2 og 3 på dvd fra før av.

Det spørs jo hvor glad du er i ekstra materiale. Men Quadrilogy boksen er kanskje favoritt DVD boksen min. Har aldri sett bedre ekstra materiale før. Er bare LoTR og Star Wars som kommer hakk i hjel.

5769133[/snapback]

ja mye godt ekstra, extra'n til Alien var jo best, da får men hele historien, og at filmen egentlig skulle bare være en dårlig B film

Lenke til kommentar
Er det noe bra på TV i dag?

5769569[/snapback]

TV2

21:40 

Criminal Minds

Amerikansk spenningsserie. Sesong 1. Episode 11 av 22. For å klare å ta de aller verste kriminelle, før de slår til igjen, må man tenke som dem.

I kveld: Flere bestialske drap ryster etterforskerne

I rollene: Spesialagent Jason Gideon - Mandy Patinkin, Agent Aaron Hotch - Thomas Gibson, Spesialagent Derek Morgan - Shemar Moore, Dr. Spencer Reid - Matthew Gray Gubler, Lola Glaudini som Elle Greenway. (t)

TVNORGE

21.30

Resident Evil

"Resident Evil"

Amerikansk actionthriller fra 2002. Da et dødelig virus slipper løs i et laboratorium, blir en militær elitestyrke sendt inn for å rydde opp. Men ingen har forberedt dem på hva de har i vente. Teamet har bare tre timer på å utføre oppdraget og oppdager raskt at viruset har forvandlet alle de innestengte i The Hive til levende døde. De står ikke bare overfor en kamp mot klokken, men også mot blodtørstige zombies og gale, muterte dobermannhunder som gjør alt de kan for å drepe dem...

I rollene: Milla Jovovich, Michelle Rodriguez, Eric Mabius, James Purefoy, Martin Crewes, Colin Salmon, Ryan McCluskey, Oscar Pearce, Indra Ové, Anna Bolt, Joseph May, Robert Tannion, Heike Makatsch, Jaymes Butler og Stephen Billington.

Regi: Paul W.S. Anderson

Aldersgrense: 18 år

Lenke til kommentar
TV2

Criminal Minds

Amerikansk spenningsserie. Sesong 1. Episode 11 av 22. For å klare å ta de aller verste kriminelle, før de slår til igjen, må man tenke som dem.

I rollene: Spesialagent Jason Gideon - Mandy Patinkin, Agent Aaron Hotch - Thomas Gibson, Spesialagent Derek Morgan - Shemar Moore, Dr. Spencer Reid - Matthew Gray Gubler, Lola Glaudini som Elle Greenway. (t)

Var ikke det på mandag som var da? Går kun om mandagene...

Lenke til kommentar

Så en reklame på nrk om at de skulle begynne å sende en serie som heter "City of Man". Av det klippet som viste var den helt lik filmen som heter "City of God" (som forsåvidt er en ganske så bra film).

Så er det bare filmen som er delt opp?

Lenke til kommentar
TV2

Criminal Minds

Var ikke det på mandag som var da? Går kun om mandagene...

5769725[/snapback]

Stemmer, ser det nå :yes:

----------------

Akkuratt hjemme fra førpremiere på V For Vendetta.

Denne filmen anbefales på det sterkeste.

Likte den utrolig godt.

Lenke til kommentar
Så en reklame på nrk om at de skulle begynne å sende en serie som heter "City of Man". Av det klippet som viste var den helt lik filmen som heter "City of God" (som forsåvidt er en ganske så bra film).

Så er det bare filmen som er delt opp?

5771209[/snapback]

Nei, det er en egen tv-serie. Samme regissører, samme sted og noen av de samme skuespillerne, men med nye historier.

Lenke til kommentar
noen som veit når Russejentene kommer i reprise i mårra? er for lat til å leite selv, og jeg må bare få det med meg, så jeg kan le av de blonde fjortissene

5771487[/snapback]

Kl halv seks. Nå har jeg sagt det 3 ganger ellernoe. ;)

5772518[/snapback]

ikke til meg :(

men takk :)

Lenke til kommentar
når er det reprise på filmplaneten?

5772629[/snapback]

Søndag 19.03.2006

23.30 Filmplaneten (ttv)

Tretti år etter at filmen Haisommer skremte vannet av alle oss kinogjengere drar Mikal Olsen Lerøen til Bahamas for selv å svømme med haier. Vi ser nærmere på hvordan Haisommer forandret verden, og hvilke haifilmer som har kommet siden. Vi møter bl.a. Jessica Alba og Steven Spielberg. (16:9 bredformat)

Sendt torsdag kl. 21.25 (NRK2).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...