Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hett tips: Alien Quadrilogy til £17.97 hos Amazon.co.uk.

5765890[/snapback]

Nesten 350,- med mva og gebyr. Skal kjøpe den når (les: om) prisen faller under 17£.

5767514[/snapback]

Mva-avgiften og gebyrer kan du bare glemme.

£15.29 eller i underkant av NOK180 før frakt når britisk mva er trukket fra, ca NOK200 totalt med frakt.

Ingen mva.  :)

Bestilte min i natt, etter en del overveielse. Takk, Njål!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Pokker, den boksen har jeg jo bare lengtet etter før, grunnet pris, og nå som den er billig er jeg konk. Jaja, fikk "The Abominable Dr.Phibes", "koyaanisqatsi" og "powaqqatsi" i posten i dag så får vel bare være fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Raskt sprørsmål: Er det noen som vet hvor je kan få tak i "Pirates of Silicon" valley til en någenlunde ålreit pris?

Lenke til kommentar
Alien Legacy Box

Alien Quadrilogy

Forskjellen er 4 mot 9 disker, i den første så er det orginalen av 1, 3 og 4 men man får directors cuten av aliens.  I den siste boksen så får man alle versjonene av filmene. Mer ekstra, det er dts lydspor på alien og alien 4 osv...

5768818[/snapback]

...og da er vi blitt fire som har bestilt den...(takk for raskt svar Manx)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Det eneste problemet med den pakka er at film nr 4 følger med...

Er bonusmateriellet verdt prisen?

Jeg har 1, 2 og 3 på dvd fra før av.

Det spørs jo hvor glad du er i ekstra materiale. Men Quadrilogy boksen er kanskje favoritt DVD boksen min. Har aldri sett bedre ekstra materiale før. Er bare LoTR og Star Wars som kommer hakk i hjel.

Lenke til kommentar
@ Scarface

Har Star Wars-boksen så mye ekstra matriell som LOTR-extended edition-boksene? Trodde Star Wars bare var filmene + en liten disc med noe rask på :dontgetit:

5769196[/snapback]

Nei vil ikke si det, lotr er mye mer omfattende. Den eneste som kommer i nærheten av lotr som jeg har så langt er vel kanskje 10 disk settet med matrix som kom for et par år siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...