Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Den butikken er virkelig møkk. Stive priser for små plakater og i tillegg med en mildt sagt patetisk fraktemetode. Elendig utvalg har de også. Styr unna!

5754158[/snapback]

Da må jeg ha hatt flaks, mine kom sammenrullet i et papprør...

Og når jeg først skal skrive noe så vil jeg gjerne komme med en etterlysning. Hvis det er noen der ute som skulle komme til å finne skuespiller-talente til Chris Klein, så er jeg ganske sikker på at det er utlovet en STOR dusør et eller annet sted. Hjelpe meg at det går ann å bli så dårlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med Chris Klein snart dukker opp i en actionfilm med Paris Hilton, handler sikkert om noen terrorister med en atombombe i en koffert (med LCD-nedtellingstidtaker på utsiden) som skal sprenge Det hvite hus, Empire State Building, eller gud forby, hele fordømrade landet! Det eneste som kan redde verden nå, er tidligere kommandosoldat Klein, som har gitt opp livet i militæret for å vie det FULLSTENDIG til en EMOtilværelse (drikke alene på shabby motelrom er en selvfølge), samt at Hilton må løpe mye rundt i minimalt med klær, i JÆVLIG høye hæler.

Dere VET den kommer!

Lenke til kommentar

Det gjør den helt sikkert og jeg kommer til å heie på bomba :devil: De to har en samlet skuespiller-talent som en amøbe med downs syndrom. Og i samme slengen så jeg vil gjerne beklage ovenfor alle amøber der ute som føler at jeg har tråkket dem på tærne...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Den butikken er virkelig møkk. Stive priser for små plakater og i tillegg med en mildt sagt patetisk fraktemetode. Elendig utvalg har de også. Styr unna!

5754158[/snapback]

¤%"&(%, allerede i posten..eller hvor de nå enn er

Lenke til kommentar

Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest

Regi: Gore Verbinski

Skuespillere: Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley, Stellan Skarsgård, Bill Nighy, Jack Davenport, Kevin R. McNally, Jonathan Pryce

Premiere: 14.07.2006 :yes:

Lenke til kommentar
Noen som vet når Pirates of the Caribbean 2 kommer ut på kino?

5763368[/snapback]

Profilen din sier at du kommer fra vestlandet, vet ikke hvilken kino du pleier å gå på. Kommer på Bergen kino og Kino1-stavanger den 14. juli. Er fremdeles mange kinosider som ikke har satt opp når filmen kommer enda, men mulig du kan finne den på filmweb.

EDIT: EDB var før meg

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...