Manx Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Den butikken er virkelig møkk. Stive priser for så små plakater og i tillegg med en mildt sagt patetisk fraktemetode. Elendig utvalg har de også. Styr unna! 5754158[/snapback] Da må jeg ha hatt flaks, mine kom sammenrullet i et papprør... Og når jeg først skal skrive noe så vil jeg gjerne komme med en etterlysning. Hvis det er noen der ute som skulle komme til å finne skuespiller-talente til Chris Klein, så er jeg ganske sikker på at det er utlovet en STOR dusør et eller annet sted. Hjelpe meg at det går ann å bli så dårlig... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Regner med Chris Klein snart dukker opp i en actionfilm med Paris Hilton, handler sikkert om noen terrorister med en atombombe i en koffert (med LCD-nedtellingstidtaker på utsiden) som skal sprenge Det hvite hus, Empire State Building, eller gud forby, hele fordømrade landet! Det eneste som kan redde verden nå, er tidligere kommandosoldat Klein, som har gitt opp livet i militæret for å vie det FULLSTENDIG til en EMOtilværelse (drikke alene på shabby motelrom er en selvfølge), samt at Hilton må løpe mye rundt i minimalt med klær, i JÆVLIG høye hæler. Dere VET den kommer! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Det gjør den helt sikkert og jeg kommer til å heie på bomba De to har en samlet skuespiller-talent som en amøbe med downs syndrom. Og i samme slengen så jeg vil gjerne beklage ovenfor alle amøber der ute som føler at jeg har tråkket dem på tærne... Endret 14. mars 2006 av Manx Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Håper virkelig CSI NY er litt bedre til vanlig enn episoden som gikk på TV Norge nå nettopp. Den var rett og slett fryktelig dårlig. ..Og nei. Jeg har ikke sett mange episoder av CSI NY Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Håper virkelig CSI NY er litt bedre til vanlig enn episoden som gikk på TV Norge nå nettopp. Den var rett og slett fryktelig dårlig. ..Og nei. Jeg har ikke sett mange episoder av CSI NY 5755414[/snapback] Sesong 1 har mange bra episoder. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 CSI Miami og NY er egentlig bortkastet med tid. Hvis du har sett alle episodene av CSI; se dem igjen. Det slår å se Horatio eller whats-his-face. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Okei, jeg har sett Uwe Bolls "House of the Dead". Hva kan jeg si? Det var urinlunkent dårlig. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Den butikken er virkelig møkk. Stive priser for så små plakater og i tillegg med en mildt sagt patetisk fraktemetode. Elendig utvalg har de også. Styr unna! 5754158[/snapback] ¤%"&(%, allerede i posten..eller hvor de nå enn er Lenke til kommentar
.sere Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Noen som vet når Pirates of the Caribbean 2 kommer ut på kino? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Til sommeren en gang. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest Regi: Gore Verbinski Skuespillere: Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley, Stellan Skarsgård, Bill Nighy, Jack Davenport, Kevin R. McNally, Jonathan Pryce Premiere: 14.07.2006 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Noen som vet når Pirates of the Caribbean 2 kommer ut på kino? 5763368[/snapback] Profilen din sier at du kommer fra vestlandet, vet ikke hvilken kino du pleier å gå på. Kommer på Bergen kino og Kino1-stavanger den 14. juli. Er fremdeles mange kinosider som ikke har satt opp når filmen kommer enda, men mulig du kan finne den på filmweb. EDIT: EDB var før meg Endret 16. mars 2006 av JacEr Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 yay Skal se film i kveld, som vanlig, The Talented Mr. Ripley (1999) eller Good Will Hunting (1997)? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Uhm, såg Leon igår. Forstår ikke helt koffor den ligger som #44 på IMDB. :| Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Mener du at den burde ligge høyere eller lavere? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Mener du at den burde ligge høyere eller lavere? 5763989[/snapback] Sikkert lavere. Jeg synes den er en av de 50 beste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Lavere, synes ikke den var så fantastisk bra at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg syns den var meget god, jeg. Troverdig karakteroppbygging, god action, spennende, stilfullt. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det er en film som flere grupper kanskje vil finne interessant og bra, derfor unngår den mange av de lave karakterene. Selv synes jeg den var dritbra, i hvertfall top 15 av det jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg