Cuneax Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ah, stilig slutt. Han forteller vel bare at han ikke gir seg. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ikke gir seg med hva? Slite psykisk med tomhet og likegyldighet? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ah, stilig slutt. Han forteller vel bare at han ikke gir seg. 5746110[/snapback] Jojo, men hvis man ser på mange ting som skjer i boka, som jeg ikke tror du har lest, virker det på mange måter som om han ikke engang har gjort noe av det han gjør. Er han egentlig Patrick Bateman? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hehe Jeg har ikke lest boka, men filmen må fungere som en selvstendig fortelling uavhengig av boka, og da er "var Patrick Bateman Patrick Bateman?" veldig opp til seeren å avgjøre. Det han fortsetter med er det han eventuelt gjør; være å myrde kvinner og/eller å slite psykisk med tomhet og likegyldighet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Så er det ikke alle som liker den nye stilen til Tony Scott, kan vel også ha litt med saken å gjøre. Men jeg likte Domino, selv om det skal være en "sann" historie :!: 5745764[/snapback] Jeg synes den nye stilen hans er så kul at det nesten er vondt. Domino, Man on Fire, Beat the Devil; kanskje ikke det man kaller "gode" filmer, men fy faen så lekkert å se på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Så er det ikke alle som liker den nye stilen til Tony Scott, kan vel også ha litt med saken å gjøre. Men jeg likte Domino, selv om det skal være en "sann" historie :!: 5745764[/snapback] Jeg synes den nye stilen hans er så kul at det nesten er vondt. Domino, Man on Fire, Beat the Devil; kanskje ikke det man kaller "gode" filmer, men fy faen så lekkert å se på. 5746587[/snapback] Husker når han startet med den i "Enemy of the State" i '98, kan huske at jeg syntes det ble litt vel mye når jeg gikk ut av kinoen. Men nå så er det bare meget bra og gleder meg til hver film som han gir ut... Det startet vel litt med Michael Bay og Bad Boys i 95 og så har det bare tatt helt av etter det. Og når jeg først er inne på Bay, så må jeg få lov til å si at jeg gleder meg til Transformers: The Movie som kommer i løpet av 2007. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Noen pr0 hw-folk som kan mekke en tråd om sjette sesongen av The Sopranos aka verdens beste serie ever? Noe alà Lost- og Prizen Breik-trådene?? Trenger et sted å diskutere Tony & Co. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Så er det ikke alle som liker den nye stilen til Tony Scott, kan vel også ha litt med saken å gjøre. Men jeg likte Domino, selv om det skal være en "sann" historie :!: 5745764[/snapback] Jeg synes den nye stilen hans er så kul at det nesten er vondt. Domino, Man on Fire, Beat the Devil; kanskje ikke det man kaller "gode" filmer, men fy faen så lekkert å se på. 5746587[/snapback] Mannen har jo god smak, ettersom musikk av NIN figurerer heftig ihvertfall i Man on Fire og The Fan. Da bare må det jo bli stilig. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvorfor er de plutselig i fortiden i Friends på TV2 nå? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Noen pr0 hw-folk som kan mekke en tråd om sjette sesongen av The Sopranos aka verdens beste serie ever? Noe alà Lost- og Prizen Breik-trådene?? Trenger et sted å diskutere Tony & Co. Hvorfor ikke bare diskutere det i denne? - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=303893 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Sitter her og lurer på hva den ene Oscar-nominerte norske filmen heter. Ikke Elling, ikke Veiviseren men ... ... ...?? Endret 14. mars 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Sitter her og lurer på hva den ene Oscar-nominerte norske filmen heter. Ikke Elling, ikke Veiviseren men ... ... ...?? 5752381[/snapback] Ni Liv? imdb Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvor lang tid bruker allposters.com på å levere? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Tror det tok i overkant av en uke kanskje to, er lenge siden jeg bestilte der i fra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det gikk to uker eller noe da jeg bestilte derfra, og da plakaten først kom, var den bretta. Møkkabutikk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det gikk to uker eller noe da jeg bestilte derfra, og da plakaten først kom, var den bretta. Møkkabutikk. 5754089[/snapback] Second, bestilte for 1 år siden...aldri fått de Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Den butikken er virkelig møkk. Stive priser for så små plakater og i tillegg med en mildt sagt patetisk fraktemetode. Elendig utvalg har de også. Styr unna! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har tenkt å skaffe meg noen filmplakater, og er rimelig usikker på hvor det er lurt å bestille fra. Så viss det er noen som kunne gi meg noen tips om hvor det er bra å kjøpe plakater på internett, så hadde jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har tenkt å skaffe meg noen filmplakater, og er rimelig usikker på hvor det er lurt å bestille fra. Så viss det er noen som kunne gi meg noen tips om hvor det er bra å kjøpe plakater på internett, så hadde jeg satt stor pris på det. 5754219[/snapback] Jeg har kun hørt positive ting om www.poster-paradise.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg