Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, stilig slutt.

Han forteller vel bare at han ikke gir seg.

5746110[/snapback]

Jojo, men hvis man ser på mange ting som skjer i boka, som jeg ikke tror du har lest, virker det på mange måter som om han ikke engang har gjort noe av det han gjør.

Er han egentlig Patrick Bateman?

Lenke til kommentar

Hehe

Jeg har ikke lest boka, men filmen må fungere som en selvstendig fortelling uavhengig av boka, og da er "var Patrick Bateman Patrick Bateman?" veldig opp til seeren å avgjøre.

Det han fortsetter med er det han eventuelt gjør; være å myrde kvinner og/eller å slite psykisk med tomhet og likegyldighet.

Lenke til kommentar
Så er det ikke alle som liker den nye stilen til Tony Scott, kan vel også ha litt med saken å gjøre. Men jeg likte Domino, selv om det skal være en "sann" historie :!:

5745764[/snapback]

Jeg synes den nye stilen hans er så kul at det nesten er vondt. Domino, Man on Fire, Beat the Devil; kanskje ikke det man kaller "gode" filmer, men fy faen så lekkert å se på.

Lenke til kommentar
Så er det ikke alle som liker den nye stilen til Tony Scott, kan vel også ha litt med saken å gjøre. Men jeg likte Domino, selv om det skal være en "sann" historie :!:

5745764[/snapback]

Jeg synes den nye stilen hans er så kul at det nesten er vondt. Domino, Man on Fire, Beat the Devil; kanskje ikke det man kaller "gode" filmer, men fy faen så lekkert å se på.

5746587[/snapback]

Husker når han startet med den i "Enemy of the State" i '98, kan huske at jeg syntes det ble litt vel mye når jeg gikk ut av kinoen. Men nå så er det bare meget bra og gleder meg til hver film som han gir ut...

Det startet vel litt med Michael Bay og Bad Boys i 95 og så har det bare tatt helt av etter det. Og når jeg først er inne på Bay, så må jeg få lov til å si at jeg gleder meg til Transformers: The Movie som kommer i løpet av 2007.

Lenke til kommentar

5745764[/snapback]

5746587[/snapback]

Mannen har jo god smak, ettersom musikk av NIN figurerer heftig ihvertfall i Man on Fire og The Fan. Da bare må det jo bli stilig.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å skaffe meg noen filmplakater, og er rimelig usikker på hvor det er lurt å bestille fra. Så viss det er noen som kunne gi meg noen tips om hvor det er bra å kjøpe plakater på internett, så hadde jeg satt stor pris på det.

5754219[/snapback]

Jeg har kun hørt positive ting om www.poster-paradise.com.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...