Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt å leste litt om Sean Connery her forleden, og kom over et bilde av han. Må si han begynner å bli grå. Lagte en tidslinje med bilder av han. Ikke spør hvorfor. Fikk bare lyst.

5744233[/snapback]

Jepp, skulle nesten tro han var menneskelig, og ble eldre med årene. :hmm:

--

Jeg så et intervju med Quentin Tarantino der han sa at han synes Domino var en kjempegod film. Jeg må si jeg smilte litt da.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Såg American Psycho på TV2 på lørdag, men veit ikkje om eg heilt forsto slutten. Slutter den berre sånn, eller er det ein meining med det som skjer?

5746043[/snapback]

American Psycho er en forvirrende ting.. Har nettopp lest ferdig boka (som anbefalles på det sterkeste om du liker å lese bøker og likte filmen) i håp om å forstå slutten litt bedre. Slutten i boka er anderledes, men alikevel ikke noe som er enkelt å forstå.

Lenke til kommentar
Hvordan slutta filmen igjen? Jeg husker ikke.

5746095[/snapback]

Narration: There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape, but even after admitting this there is no catharsis, my punishment continues to elude me and I gain no deeper knowledge of myself; no new knowledge can be extracted from my telling. This confession has meant nothing.

Dette sies mens kamera zoomer inn på fjeset til Patrick.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...