Manx Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg har det, ja, og normal størrelse på pc-en = dårlig pixeloppløsning i utprinta format. 5736536[/snapback] Det stemmer helt sikkert, men jeg skal ikke printe dem ut. Så jeg slipper å tenke på det... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Skal se Mean Creek nå. Hørt mye bra om den Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Den var utrolig bra faktisk. En real overraskelse! Jævlig trist da.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Satt å leste litt om Sean Connery her forleden, og kom over et bilde av han. Må si han begynner å bli grå. Lagte en tidslinje med bilder av han. Ikke spør hvorfor. Fikk bare lyst. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Han så i hvertfall kulest ut for 10 år siden! ..mulig jeg bommer, men likte han GODT(!) i The Rock (og den er vel fra da en gang?) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Han så i hvertfall kulest ut for 10 år siden! ..mulig jeg bommer, men likte han GODT(!) i The Rock (og den er vel fra da en gang?) 5744252[/snapback] Bilde er fra The Rock ja. Og jeg må si meg enig at han var kulest der.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Satt å leste litt om Sean Connery her forleden, og kom over et bilde av han. Må si han begynner å bli grå. Lagte en tidslinje med bilder av han. Ikke spør hvorfor. Fikk bare lyst. 5744233[/snapback] Jepp, skulle nesten tro han var menneskelig, og ble eldre med årene. -- Jeg så et intervju med Quentin Tarantino der han sa at han synes Domino var en kjempegod film. Jeg må si jeg smilte litt da. Endret 13. mars 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 ..fordi den er dårlig? Har ikke sett den jeg.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 ..fordi den er dårlig? Har ikke sett den jeg.. 5744840[/snapback] Fordi han virket nesten lei seg fordi kritikere slaktet den. Den fikk 16% på RottenTomatoes.com, en imponerende lav sum. Personlig digget jeg den, og har fått hets for det tidligere Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Flertallets despoti er ingenting å bry seg om når det gjelder kunst og smak. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Så er det ikke alle som liker den nye stilen til Tony Scott, kan vel også ha litt med saken å gjøre. Men jeg likte Domino, selv om det skal være en "sann" historie :!: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg er ikke spesielt stor fan av den nye stilen hans, men syns også Dominio var tøff. Synd at den har fått så lite oppmerksomhet, fordi Micky Rourke fortjener å få oppmerksomhet fra annet enn bare Sin City. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Helt klart han har gjort flere bra roller de siste årene spesielt i "Animal Factory" synes jeg. Men jeg liker den nye stilen til Scott . Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Sin City ja... en god film, men ikke blant de jeg tar meg tid til å se om igjen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Såg American Psycho på TV2 på lørdag, men veit ikkje om eg heilt forsto slutten. Slutter den berre sånn, eller er det ein meining med det som skjer? Endret 13. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Såg American Psycho på TV2 på lørdag, men veit ikkje om eg heilt forsto slutten. Slutter den berre sånn, eller er det ein meining med det som skjer? 5746043[/snapback] American Psycho er en forvirrende ting.. Har nettopp lest ferdig boka (som anbefalles på det sterkeste om du liker å lese bøker og likte filmen) i håp om å forstå slutten litt bedre. Slutten i boka er anderledes, men alikevel ikke noe som er enkelt å forstå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hvordan slutta filmen igjen? Jeg husker ikke. Endret 13. mars 2006 av cun Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvordan slutta filmen igjen? Jeg husker ikke. 5746095[/snapback] Narration: There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape, but even after admitting this there is no catharsis, my punishment continues to elude me and I gain no deeper knowledge of myself; no new knowledge can be extracted from my telling. This confession has meant nothing. Dette sies mens kamera zoomer inn på fjeset til Patrick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg