xkharonx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Så Top Gear, er ikke en stor fan av bil program, men dette var fantastisk. Mange potensielle vinter sport aktiviteter der Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Så Top Gear, er ikke en stor fan av bil program, men dette var fantastisk. Mange potensielle vinter sport aktiviteter der 5728733[/snapback] Har du sett når de har kappløp fra England og ut i Europa? Han ene kjører bil, de to andre tar tog. De episodene er dritfeeete Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 En liten morsom sak, YMDB har en funksjon som viser hvilke andre lister som ligner mest på din egen. Den som ligner mest på min tilhører Kjetil Iversen aka. Glint på forumet. Utrolig morsomt sammentreff med tanke på hvor mange lister som finnes der ute. :!: Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lagde en ny liste i går. Jeg fikk selveste Zaeira på 2.plass. Noe som jo er en ære selvsagt. Førsteplassen er visst også en norske tydeligvis. Mystisk. S, Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Ser at man kan forhåndsbestille Prison Break sesong 1 fra cdon.no nå. Vil det si at neste episode som kommer av Prison Break blir regnet som sesong 2 ? Kom over dette, og tenkte at kanskje noen ville ha nytte av det. 20th Century Fox: Studio Classics From the vision of one man at the dawn of the motion picture era to the movie colossus of modern times , Twentieth Century Fox proudly celebrates its 70th Anniversary this year. To celebrate this landmark, Twentieth Century Fox Home Entertainment is releasing its Studio Classics on DVD from April 18th 2005. Studio Classics is a highly collectible range of 70 classic films made between 1930 and 1970, bringing together classic stars, memorable moments and strong storylines from all genres and eras. So whether it's John Wayne, Tony Curtis, Bette Davis or Marilyn Monroe that you seek, there has never been a better time to relive these classic moments from movie history in the comfort of your own home. Endret 10. mars 2006 av Fez Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Det skal du ikke se bort i fra, er mange serier som kun har 13 episoder, The Shield er et eksempel. Men i følge imdb så skal det være 20 episoder, men har vært borti at det har stått feil der før. Se på første sesongen av Grounded for life så vil imdb ha det til at det er kun 15 episoder, mens dvden har 20 (tror det var det utenom å måtte flytte på ræva ) Og litt moro for min egen del, forhåndsbestilte nettopp de to siste filmene til Jean-Claude Van Damme (Second in Command) og Steven Seagal (Mercenary for Justice) Hvis en av dem er halveis bra så er jeg kjempefornøyd... Edit: Og coveret på Evil Dead lukter faktisk ikke så vondt som jeg mener at det skulle lukte. Og takk for det for nå er evil dead 2 med det samme covert bestilt, noe som sikkert betyr dobbelt så mye lukt Endret 10. mars 2006 av Manx Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Har begge Evil Dead Book of the Dead versjonene stående i hylla mi, rett ved siden av hverandre. Og jeg kjenner absolutt null lukt. Eneste gangene jeg kjenner det er viss jeg ser i bøkene eller leker med coveret til Evil Dead 2 Edit: Så akkurat Jason Goes to Hell: The Final Friday, og jeg må ærlig innrømme at jeg aldri i mitt liv har sett en film som blander inn så mange andre filmer som den (som jeg kan huske ihvertfall) Du har slektning-greiene fra Halloween, Necronomicon fra Evil Dead, Freddy Krueger fra Nightmare on Elm Street og du har en trekasse fra nordpolen som fikk meg til å tenke på The Thing. På slutten satt jeg nesten bare å ventet på at Pinhead og resten av Cenobite gutta skulle dukke opp Endret 10. mars 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har begge Evil Dead Book of the Dead versjonene stående i hylla mi, rett ved siden av hverandre. Og jeg kjenner absolutt null lukt. Eneste gangene jeg kjenner det er viss jeg ser i bøkene eller leker med coveret til Evil Dead 2 5732904[/snapback] Leker med coveret, det har jeg ikke tenkt på. Gå å tukle med cover... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har begge Evil Dead Book of the Dead versjonene stående i hylla mi, rett ved siden av hverandre. Og jeg kjenner absolutt null lukt. Eneste gangene jeg kjenner det er viss jeg ser i bøkene eller leker med coveret til Evil Dead 2 5732904[/snapback] Leker med coveret, det har jeg ikke tenkt på. Gå å tukle med cover... 5733205[/snapback] Hehe...da tenker jeg på øyet på Evil Dead 2 coveret. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det lager lyd ikke sant, mener å ha lest det et eller annet sted. Finner helt sikkert ut av det når den dukker opp... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, når du presser det enet øyet på coveret, kommer det et flott skrik. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 xkharonx, det er egentlig ikke så rart at ditt (dine) cover ikke lukter. Eller jo, det er litt rart, men jeg vet om flere som ha opplevd det samme. Bruttern, da han skaffet seg Book Of The Dead (1'ern), hadde han hørt fra flere kompiser som allerede hadde den at den luktet noe infernalsk, og at den luktet sånn lenge. Selv hadde han ingen lukt. Snodig. Jaja, jeg tror egentlig nesten lukta fra mi bok holder på å forsvinne nå. Enten det, ellers er det bare det at jeg har blitt herdet for lukta. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 En liten morsom sak, YMDB har en funksjon som viser hvilke andre lister som ligner mest på din egen. Den som ligner mest på min tilhører Kjetil Iversen aka. Glint på forumet. Utrolig morsomt sammentreff med tanke på hvor mange lister som finnes der ute. :!: 5731338[/snapback] Ta en titt på "neighbours" på last.fm også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 En liten morsom sak, YMDB har en funksjon som viser hvilke andre lister som ligner mest på din egen. Den som ligner mest på min tilhører Kjetil Iversen aka. Glint på forumet. Utrolig morsomt sammentreff med tanke på hvor mange lister som finnes der ute. :!: 5731338[/snapback] Kanskje derfor dere har blitt godiser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Er det noen som vet om en side der du kan laste ned dvdcovere? Jeg fikk med Running Time med Evil Dead-boksen min, men i et lite pappcover. Vil gjerne få satt den i samlinga, så hadde vært fint hvis jeg kunne fått printet ut et. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg fant front og bakdelen av coveret på dvd profiler, men ryggen blir det litt verre med... Men med 10 minutter i photoshop så klarer du vel å lage ryggen selv Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det eneste som er synd med de bildene der, er at de er så små. Pixelraten blir horribel når man printer dem ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det eneste som er synd med de bildene der, er at de er så små. Pixelraten blir horribel når man printer dem ut. 5736498[/snapback] Du har trykket på linkene? For det er normal størrelse på dem så vidt jeg kan se... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg har det, ja, og normal størrelse på pc-en = dårlig pixeloppløsning i utprinta format. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 det blir jeg vel bare nødt til å leve med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg