Venerable Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Den er kanon. SE DEN NÅ! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 noen som har sett bourne identity??vurderer så se den i natt så jeg lurer på om den er bra Den er råkul! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 da ser jeg den i kveld Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Den er kanon. SE DEN NÅ! Seriøst? Jeg sovna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 noen som har sett bourne identity??vurderer så se den i natt så jeg lurer på om den er bra Den er råkul! Den suger steroiderester. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Franka Potente er med!!!!1111oneoen Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 noen som har sett bourne identity??vurderer så se den i natt så jeg lurer på om den er bra Den er råkul! Den suger steroiderester. Nei. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Den minner meg om de gode gamle spionfilmene fra 70-tallet. Jeg liker den Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Så en bra film på tv2 i går, en fengselsfilm. Husker ikke helt hva den het..det var noe shawdank..et eller annet sånt (det var en annen enn den som var annonsert). Morgan Freeman hadde en av rollene. Syns filmen var meget bra Edit: sorry, postet på feil sted (skulle være på "siste filmen du så"). Det jeg ville spørre om her; har noen sett denne og om den er bra? The Vikings Den ble innspilt i hardanger og min mor var med i den. Har masse gamle fotoer fra den hjemme Endret 2. januar 2005 av groenn Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Så en bra film på tv2 i går, en fengselsfilm. Husker ikke helt hva den het..det var noe shawdank..et eller annet sånt (det var en annen enn den som var annonsert). Morgan Freeman hadde en av rollene. Syns filmen var meget bra The Shawshank Redemption heter filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 noen som har sett bourne identity??vurderer så se den i natt så jeg lurer på om den er bra Den er råkul! Den suger steroiderester. Plz n00b, måten han håndterer vaktene på er uslåelig. Skikkelig god action! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 noen som har sett bourne identity??vurderer så se den i natt så jeg lurer på om den er bra Den er råkul! Den suger steroiderester. Plz n00b, måten han håndterer vaktene på er uslåelig. Skikkelig god action! Enig med den. Det er faktisk en god action film, er ikke ofte man ser det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ah, nå skjønte jeg det: de to siste innleggene var bullshit Neida, hver sin smak. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Altså.. man har to forskjellige typer filmer. Popcorn-filmer som en kan se på når man er sliten og ikke orker virkelige dype og litt "vanskelige" filmer, les: Bourne Identity. Så har man alle de filmene man trenger å være litt våken for å kunne se. Bourne Identity er som nevnt en popcorn-film. En film som er bra til sitt formål.. lett underholdning mao. Endret 3. januar 2005 av tjalla Lenke til kommentar
~inso Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Så en bra film på tv2 i går, en fengselsfilm. Husker ikke helt hva den het..det var noe shawdank..et eller annet sånt (det var en annen enn den som var annonsert). Morgan Freeman hadde en av rollene. Syns filmen var meget bra The Shawshank Redemption heter filmen. Jepp, og den har 9.0 rating på imdb.com. Forøvrig høyere enn både Godfather og Citizen Kane !! Har hørt at denne har høyest rating på filmsider på nettet i gjennomsnitt. Absolutt verdt å se! Lenke til kommentar
~inso Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Så the Butterfly Effect igår. En "må se" film! Fra 2004 med Aston Kutcher i hovedrollen. Forandringene i filmen var spesielt spennende. Har begynt å stige i rating på IMDB i det siste.... fortjent! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 En kompis kom hjem fra østen i går og hadde med seg en film som heter duplingers eller noe slikt. Mente dette var en drit bra skrekkfilm. Google gir meg få svar. Hva med dere? Filmen er fra japan? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Så en bra film på tv2 i går, en fengselsfilm. Husker ikke helt hva den het..det var noe shawdank..et eller annet sånt (det var en annen enn den som var annonsert). Morgan Freeman hadde en av rollene. Syns filmen var meget bra The Shawshank Redemption heter filmen. fantastisk film! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Så en bra film på tv2 i går, en fengselsfilm. Husker ikke helt hva den het..det var noe shawdank..et eller annet sånt (det var en annen enn den som var annonsert). Morgan Freeman hadde en av rollene. Syns filmen var meget bra The Shawshank Redemption heter filmen. fantastisk film! Det er sant. En av de beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jepp, og den har 9.0 rating på imdb.com.Forøvrig høyere enn både Godfather og Citizen Kane !! Har hørt at denne har høyest rating på filmsider på nettet i gjennomsnitt. Absolutt verdt å se! To feil. TSR har rating på 8.9 The Godfather har rating på 9.0 Noe som ergo gjør at den er høyere opp selv om TSR har flere stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg