Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Ah, takk for svar, Njål. Jeg synes nå å huske at de solgte den 4-disceren hos det tyske amazon før, jeg. Jaja, må ha tatt feil eller noe sånn. Er forresten kinoversjonen noe bedre enn DC, selv om den er kortere? Uansett, andre filmer dere kan anbefale? Forøvrig er jo Flukten fra Alcatraz Island med Clint Eastwood er jo bra. Men dog lenge siden jeg har sett den nå... Alcatraz er jo, som du sier, en veldig god fengselsfilm. Dessuten er filmen av boken som blir nevnt i Shawshank, The Count Of Monte Cristo, en veldig bra film, som også foregår en god del i et fengsel, som han etter hvert rømmer fra. Endret 6. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hva fengselsfilmer anngår, kjøpte jeg Papillon (1973) for en tid tilbake siden. Fantastisk film som anbefales på det varmeste! Endret 7. mars 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Meget bra film Og jeg fikk heldigvis avbestilt A sound of thunder, har jo hørt mye positivt om den filmen :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Mitt første møte med Papillon kom faktisk gjennom en Fantomet Krønike på tidlig 90-tall. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Så nettopp "Naked Lunch". Ganske underholdende, men samtidig ganske uforståelig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Må nesten sende en liten takk til postmannen som klarte å trykke 4 sesonger med x-files og 3 ander pakker + vanlig post ned i postkassa i dag. Han har jobbet litt, for jeg måtte jobbe litt for å få det ut Men det viktigste er jo at jeg slapp å gå på posten. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) I dag fikk jeg endelig Evil Dead: Book Of The Dead Edition. Nydelig (men illeluktende) cover. Dessuten fant jeg noe i coveret som jeg ikke var forberedt på; en annen film med Bruce Campbell! En 60-minutters film kalt "Running Time"! Hva slags film er denne egentlig, og hvorfor fulgte den med i Book Of The Dead? Endret 7. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Går å venter på den jeg også, eneste forskjellen er at jeg vet at coveret lukter dritt :!: . Brodern har filmen og lukta fra før av... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men dere har vel ikke tenkt å gå å lukte på coveret hele tiden, håper jeg. Å det er jo et pent, pent cover på en kvalitets film av høy klasse Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nei, jeg har ikke tenkt å gå og lukte på coveret mitt hele tiden, men jeg har faktisk tenkt å puste inn lufta som flyter rundt omkring på rommet mitt her. Jeg liker å puste med nesa, og når jeg puster med nesa, kjenner jeg lukta fra coveret som står i ei hylle på motsatt side av rommet. "Coveret lukter da ikke så ille?" - Å, joda! Det gjør det! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da får jeg dobbel glede når jeg får Book of the Dead, med tanke på at jeg allrede har Book of the Dead 2. Mmmmm...det blir en fest for nesen min dette Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 "Coveret lukter da ikke så ille?" - Å, joda! Det gjør det! 5716189[/snapback] Har også bestilt denne DVD'en. Gleder meg til å spre litt stank i hylla. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 For de som ikke vet hva coveret lukter, så kan lukten kanskje forklares som en krysning mellom bensingass og smeltet plastikk (+++). Lukten er ikke så utrolig fæl, men den er skarp og veldig dominerende. Man blir også litt ør i hodet av å sitte i en konsentrert atmosfære sammen med den boken. Minner om å sitte i et rom fullt av hasj-planter (selv om at jeg ikke har gjort det, tho). ^^ Et lite spørsmål: Hvilket skrik har Book Of The Dead 2? Er det et av skrikene fra en av filmene? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 For de som ikke vet hva coveret lukter, så kan lukten kanskje forklares som en krysning mellom bensingass og smeltet plastikk (+++). Lukten er ikke så utrolig fæl, men den er skarp og veldig dominerende. Man blir også litt ør i hodet av å sitte i en konsentrert atmosfære sammen med den boken. Minner om å sitte i et rom fullt av hasj-planter (selv om at jeg ikke har gjort det, tho). ^^ Et lite spørsmål: Hvilket skrik har Book Of The Dead 2? Er det et av skrikene fra en av filmene? 5716794[/snapback] Sitter å trykker på øyet nå. Husker ikke om skriket er fra en av filmene, siden det er en stund siden jeg så dem, men det er en god mulighet for det. Høres ut som en dame som skriker høyt ihvertfall. Det er et tilfredsstillende skrik Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Etter at jeg kjøpte en film fra cdon med Visa har jeg ikke kunnet bestille film med faktura lengre ? Noe grunn til dette ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 The Descent var en ålreit film. Vi visste ikke helt hva som venta oss, men at det var skrekkfilm, det visste vi. Filmens første halvdel var grei nok og den andre halvdelen var nasty nok. Ålreit underholdning, lizz. Men jeg ble så forbanna da hovedpersondrittkjerringa høgg til ho kineserdama. Spørsmål: Hvorfor må kvinnemennesker alltid være så hysteriske? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hva fengselsfilmer anngår, kjøpte jeg Papillon (1973) for en tid tilbake siden. Fantastisk film som anbefales på det varmeste! 5713860[/snapback] Hvordan gjenspeiler den boka? Ikke sett filmen, men har lest boka.. den er en virkelig klassiker!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg holder på å lage en liten film med noen kamerater, og trenger i den anledning er bilde av bordene som man finner i stumfilmer med bilder som forklarer handlingen. Tenker da på for eksempel sånn det er i Chaplin-filmene. Noen som kan hjelpe? Edit: Tenker på noe i denne duren: http://no.wikipedia.org/wiki/Bilde:Birth_o...Aryan_quote.jpg Edit 2: Fant noe som nesten passet, men det var ikke hundre prosent det jeg ahdde i tankene. http://www.moah.org/exhibits/archives/movi...ges/caption.jpg Endret 7. mars 2006 av @kd Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hva fengselsfilmer anngår, kjøpte jeg Papillon (1973) for en tid tilbake siden. Fantastisk film som anbefales på det varmeste! 5713860[/snapback] Hvordan gjenspeiler den boka? Ikke sett filmen, men har lest boka.. den er en virkelig klassiker!! 5717823[/snapback] Kan jeg dessverre ikke svare på, da jeg ikke har lest boka Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Dagbladet: Slik Elsker en Viking JA JA JAAAAAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg