Döden Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Takk for hjelpen, Njål. Blir nok ikke en av de japanske versjonene da jeg ikke forsto et kvekk av hva siden inneholdt, DVDKorea var tom, så da er det bare den tyske versjonen igjen. Den versjonen står nå øverst på ønskelista, problemet er bare at når jeg prøver å bestille den, får jeg ikke endret forsendelsestid. Er litt bittert å betale 13,00 EUR i forsendelse når filmen koster 11,95 EUR. Allikevel billigere enn versjonen jeg fant på platekompaniet, så det blir nok den når lønningen ramler inn på konto. 5700257[/snapback] Hvorfor ikke kjøpe den fra CD-WoW? 119,- med frakt. Eller du kan kjøpe den fra Axel-Music? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg så "Deer hunter", ja jeg kjøpte den til og med! Er vel så og si den dårligste filmen jeg har sett på lenge. Makan til utstrekt film har jeg aldri sett. 5704003[/snapback] Vet ikke helt hva du forventet av denne filmen, men du forventet i allefall noe annet enn hva du burde. Mer eller mindre resten av verden synes filmen er ganske så bra (utrolig mange har den som en evig favoritt). Selv synes jeg den er veldig bra, men den er til tider litt utstrekt, ja. Likevel ikke en dårlig film. Smak og behag. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Takk for svar, sep. Har du noen erfaring med Axel-music? De var out-of-stock på en del av versjonene og jeg savnet at det sto hvor mange minutter filmen var, vet ikke om jeg får orginalen eller director's cut. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har kun bestilt derifra én gang. Etter hva jeg husker var de raske (dvs. en uke cirka), og varen var godt innpakket. Prisene på siden er 'Delivered', så det er også flott. Denne er jo for så vidt på lager, da. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg har kun bestilt derifra én gang. Etter hva jeg husker var de raske (dvs. en uke cirka), og varen var godt innpakket. Prisene på siden er 'Delivered', så det er også flott. Denne er jo for så vidt på lager, da. 5705379[/snapback] ...og den blir sannsynligvis bestilt når lønningen kommer Endret 5. mars 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Takk for svar, sep. Har du noen erfaring med Axel-music? De var out-of-stock på en del av versjonene og jeg savnet at det sto hvor mange minutter filmen var, vet ikke om jeg får orginalen eller director's cut. 5705320[/snapback] Axel Music har svært bra servicenivå, så ingen grunn til ikke å bruke dem når de er noenlunde konkurransedyktige på pris. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Lurer på slutten av "Trzy kolory: Bialy" (Kieslowskis hvit): Hva var det Dominique prøvde å fortelle i fra fengselsvinduet? Vær vennlig å legg svaret og i spoler-klammer. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Flere enn meg som ser Shawshank på tv nå eller? For en fantastisk film Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har funnet ut at en film kan være bra eller dårlig, etter hvilket humør man er i eller hvem man ser filmen med. Så Austin Powers 3 for et halvt år siden med en kompis. Da var den heller barnslig og lite morsom. Så den igjen i dag, men 4 personer som ler av det meste. + at jeg har hatt en bra dag. Er lenge siden jeg har ledd så mye Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Flere enn meg som ser Shawshank på tv nå eller?For en fantastisk film 5707501[/snapback] OoH! Så herlig å se den filmen igjen, helt klart en av mine største favoritter, om ikke den største Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Flere enn meg som ser Shawshank på tv nå eller?For en fantastisk film 5707501[/snapback] Må si meg jeg blir rørt av denne filmen her En av de beste jeg har sett. Synd at man ikke får se hva som skjer videre med Samuel Jackson og Andy på slutten der. Må si at dette er en fantastisk film. Trist er den også. Det får meg til å tenke på ting... Flere som så den enn bare meg og EDB? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Flere enn meg som ser Shawshank på tv nå eller?For en fantastisk film 5707501[/snapback] Må si meg jeg blir rørt av denne filmen her En av de beste jeg har sett. Synd at man ikke får se hva som skjer videre med Samuel Jackson og Andy på slutten der. Må si at dette er en fantastisk film. Trist er den også. Det får meg til å tenke på ting... Flere som så den enn bare meg og EDB? 5707666[/snapback] Så den jeg også Btw, du tenker nok på Morgan Freeman edit: Jeeze, slike filmer setter virkelig spor i en, husker jeg så den når jeg var 12 år, ennå så husket jeg noen scener fra den. Endret 5. mars 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Flere enn meg som ser Shawshank på tv nå eller?For en fantastisk film 5707501[/snapback] Må si meg jeg blir rørt av denne filmen her En av de beste jeg har sett. Synd at man ikke får se hva som skjer videre med Samuel Jackson og Andy på slutten der. Må si at dette er en fantastisk film. Trist er den også. Det får meg til å tenke på ting... Flere som så den enn bare meg og EDB? 5707666[/snapback] [Host hark] Morgan Freeman [/Host hark] Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) "Synd at man ikke får vite hva som skjer videre"? De lever nå "lykkelige alle sine dager", og fortsetter å pusse båten, +++. Historien er vel gjerne fortalt når man kommer til slutten av filmen der. Folk sier den er så rørende, men jeg har nå vært borti flere filmer som har rørt meg mye mer en denne (ble litt skuffa da jeg så den første gang, siden den ikke var SÅ rørende som folk har sagt - folk som har skreket tilitersbøtter fulle). Uansett er det en kjempeflott film, og jeg liker den veldig godt jeg også. EDIT: Fant Zatôichi fra 2003 på Rema 1000 i dag. Mener å ha hørt mye bra om den filmen. Er den noe verd å se? EDIT2: Er dette 4-disc-versjonen av The Frighteners? Endret 6. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 JAAAAAAAAH, det blir ny sesong! Forventer at hele forumet melder seg på! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Tja, jeg vet ikke helt, jeg. Slike serier er ofte kun bra første sesong. Andre sesong kan lett bli litt dum. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 EDIT: Fant Zatôichi fra 2003 på Rema 1000 i dag. Mener å ha hørt mye bra om den filmen. Er den noe verd å se? 5710383[/snapback] Så absolutt Det blir sjeldent bedre enn en blind massør som også er landets beste med sverdet Og bare dansescenen til slutt gjør jo filmen verdt å se Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Ja, stemmer at det er Morgan Freeman. Blander alltid de to, skjønner ikke hvorfor... Nå kan jeg det hvertfall. Uansett, andre filmer dere kan anbefale? Forøvrig er jo Flukten fra Alcatraz Island med Clint Eastwood er jo bra. Men dog lenge siden jeg har sett den nå... Endret 6. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 EDIT: Fant Zatôichi fra 2003 på Rema 1000 i dag. Mener å ha hørt mye bra om den filmen. Er den noe verd å se? EDIT2: Er dette 4-disc-versjonen av The Frighteners? 5710383[/snapback] Som _Julenissen_ sier, Zatôichi er flott (i likhet med alt det meste andre Kitano Takeshi har gjort). Og er absolutt for mer dans i film når det gjøres som i Zatôichi. Det er ikke 4-disc-versjonen, men en 3-disc-versjon som mangler kinoutgaven av filmen (har Dir Cut og ekstras). Grunnet særegne tyske sensur og nettsalg-lover kan ikke 4-disc'eren selges av tyske etailere (kort: Kinoutgaven hadde 18 års grense opprinnelig, de tenkte ikke på å få den re-sensurert ved utgivelsen av settet, mens DC'en gikk gjennom med 16 års-grense, det er ikke lov å selge film med 18 års-grense uten å sjekke alder, dvs ikke lov å selge 18 års-filmer over nettet). Dette påvirker ikke ikke-tyske butikker som CD Wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg