Juleniss1 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sa til meg selv "nei gud så latterlig!!" da jeg så alle reklamene, men etter hvert forstår man jo hvorfor de er der. 5700364[/snapback] Jaha? Ser ikke vitsen med spoilertag forresten Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Noen som har sett The Island her?Hmm, jeg ble imponert. Likte det jeg så av Bio-teknologi. Min mening men... Hva synes dere? 5700339[/snapback] Jeg syns den sugde. Dårlig brukte penger. Historien var altfor tynn. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kom over noen bilder fra den kommende filmen Dead or Alive, som altså er basert på spillene i DOA serien. Så helt latterlig cheesy ut spør du meg. Bare se på disse bildene: Gleder meg! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det så uvanlig dårlig ut, ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Allow me: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Den kommer nok til å slå an hos min 13 år gamle bror. Det sier sitt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Kom over noen bilder fra den kommende filmen Dead or Alive, som altså er basert på spillene i DOA serien. Så helt latterlig cheesy ut spør du meg. Bare se på disse bildene: "Det så latterlig cheesy ut" - Er du dum eller?!?!?! Det så jo konge ut!!1111122234 Nei, jeg var ikke seriøs. Det så ærlig talt dårligere ut enn Boll sine filmatiseringer av spill! :!: Har et lite spørsmål: Har sett The Peacemaker en million ganger før (den går jo på TV minst en gang i måneden), og liker den veldig godt, men har aldri fått meg selv til å skaffe den. Finnes det noen spesialutgave av den? Hvor kan jeg eventuelt skaffe den billig (R2)? EDIT: Jaha? Ser ikke vitsen med spoilertag forresten Jeg mente X-box- og Nike- reklamene som hang på veggene rundt omkring på det stedet, noe jeg syntes så idiotisk ut, ettersom det foregikk i fremtiden, hvor liksom jorda hadde blitt ødelagt, og så delvis gjenoppbygd. Senere finner man jo ut at det hele foregår i nåtiden. Jeg brukte spoiler-tag sånn at ingen skulle begynne å tenke "åja, så det foregår kanskje ikke på den tiden likevel?", og dermed ødelegge opplevelsen for dem. Skjønner du nå? Endret 4. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 OH! Den ser konge ut! Vors-film 10K! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jamie Presley en av veldig få fine blondier Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Criterion har ikke gitt ut Leon, og kommer neppe noen gang til å gjøre det (de har ikke, og får ganske sikkert ikke kjøpt rettighetene).De som regnes som de beste utgavene (på lyd og bilde) er så vidt jeg vet den koreanske jubileums-utgaven (med begge versjonene av filmen), den tyske tinn-boksen, og den japanske her eller her (som de fleste japanske utgivelser ganske dyr). 5699651[/snapback] Ifølge DVDBeaver her ser det ut som også US R1 utgavene kommer best ut sammen med den Koreanske utgaven da de har samme NTSC bildemateriale. 5700382[/snapback] Verdt å påpeke at den tyske utgaven de har med i denne testen er en utgammel utgave, og ikke samme som er i den tyske tinn-boksen (hverken lyd eller bilde er likt). Ellers må jeg si jeg generelt er kritisk til sammenligninger der forskjellige folk har tatt screencaps på forskjellige setups av de forskjellige versjonene (jeg vet at Beaver har en standard med en bestemt versjon av PowerDVD med et gitt sett filtre og innstillinger, men vet også at 'caps gjort med f.eks. WinDVD er blitt gjort i sammenligninger uten at det er informert om det). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 EDIT: Jaha? Ser ikke vitsen med spoilertag forresten Jeg mente X-box- og Nike- reklamene som hang på veggene rundt omkring på det stedet, noe jeg syntes så idiotisk ut, ettersom det foregikk i fremtiden, hvor liksom jorda hadde blitt ødelagt, og så delvis gjenoppbygd. Senere finner man jo ut at det hele foregår i nåtiden. Jeg brukte spoiler-tag sånn at ingen skulle begynne å tenke "åja, så det foregår kanskje ikke på den tiden likevel?", og dermed ødelegge opplevelsen for dem. Skjønner du nå? 5700465[/snapback] Unødvendig å bruke spoiler på den første men. Men er det noe jeg ikke fikk med meg? Selv om det begynner å bli en stund siden jeg så filmen, synes jeg da å huske at det var et relativt futuristisk preg over det meste. Men uansett hva du sier er det utrolig unødvendig med de svære xbox- og msn-reklamene osv Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kom over noen bilder fra den kommende filmen Dead or Alive, som altså er basert på spillene i DOA serien. Så helt latterlig cheesy ut spør du meg. Bare se på disse bildene: *bilder* Gleder meg! 5700436[/snapback] Haha! Den må jo sees! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Må den det? Virker ikke veldig overbevisende, men... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Endelig har Paris Hilton fått den opp merksomheten hun fortjener! Hvi det bare kunne bli med det... EDIT: Fant den. www.razzies.com Endret 5. mars 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hun er pokker meg ikke verdig den prisen en gang... Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skjekk dette Lange navnet på denne Filmen/serien ! :!: Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skjekk dette Lange navnet på denne Filmen/serien ! :!: 5703806[/snapback] HAHA ^^, Så forresten Hostel i går, en rar film. Men grei underholdning. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Dead Or Alive Teaser Filmen kommer opp i den ruta til høyre. Endret 5. mars 2006 av Fez Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg så "Deer hunter", ja jeg kjøpte den til og med! Er vel så og si den dårligste filmen jeg har sett på lenge. Makan til utstrekt film har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som har noe å si på filmen "In to the Blue" ? Tenkte jeg skulle se den nå.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Det er denne du har sett eller? The Deer Hunter, men jeg har sett folk her inne som synes Der Untergang også er dårlig. Christopher Walken er jo glimmrende og De Niro er jo på vei til toppen av karrieren og sånn som han skal være og ikke sånn som han har hvert de siste årene med meet the parents osv... Into the blue er en underholdene film som ikke prøver å være noe mer enn det den er. Jeg koste meg når jeg så den og Jessica Alba hjelper jo altids Edit: Det var da en veldig usammenhengene settning, får håpe du skjønner hva jeg mener. Endret 5. mars 2006 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg