xkharonx Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Book of the Dead 2 lager en herlig lyd når du trykker på det ene øyet. Håper bare de gir ut en deilig Army of Darkness Book of the Dead, hadde vært fantastisk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Fremtidig tips: DVDcompare.net / DVDbeaver.com 5686334[/snapback] Ja, late meg må vel begynne å bruke det. Papillon, du kan jo bestille Book Of The Dead likevel om den er foreløpig utsolgt da, så sender de den så snart de får den inn (tror det er lurt - har en følelse av at den ikke kommer til å holde seg på £7.99 lenge ). Jeg har allerede Army Of Darkness, men den har omtrent ikke noe ekstramateriale i det hele tatt, og jeg har dessuten lyst på den utrolig gøyale "alternate ending" som jeg har sett på bruttern's R1-versjon (han har forøvrig også Book Of The Dead, men ikke den andre boka - da må jeg skynde meg å skaffe den før han gjør det ), så den skal jeg også skaffe. Men det får bli i morgen. Nå kryper jeg til sengs. Endret 2. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Vel, også barnestjerner skal bli store: Tipper Steffyboy er rett i utkanten av bildet, nå som også Hermione går på fylla.... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fremtidig tips: DVDcompare.net / DVDbeaver.com 5686334[/snapback] Ja, late meg må vel begynne å bruke det. Papillon, du kan jo bestille Book Of The Dead likevel om den er foreløpig utsolgt da, så sender de den så snart de får den inn (tror det er lurt - har en følelse av at den ikke kommer til å holde seg på £7.99 lenge ). Jeg har allerede Army Of Darkness, men den har omtrent ikke noe ekstramateriale i det hele tatt, og jeg har dessuten lyst på den utrolig gøyale "alternate ending" som jeg har sett på bruttern's R1-versjon (han har forøvrig også Book Of The Dead, men ikke den andre boka - da må jeg skynde meg å skaffe den før han gjør det ), så den skal jeg også skaffe. Men det får bli i morgen. Nå kryper jeg til sengs. 5686374[/snapback] Når det gjelder Army of Darkness tror jeg denne sammenligningen fremdeles gjelder; MGM's R3HK-release har fremdeles best bilde (men er muligens Out Of Print, den var i hvert fall det en stund). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Synes du det? Det er MGM coveret jeg har på min Army Of Darkness, men jeg synes personlig det andre coveret, det som man får på Play og Amazon er tøffere. EDIT: Er det bare meg, eller har MGM sin mye bedre bildekvalitet? Endret 2. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Var neppe coveret han snakket om.. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Synes du det? Det er MGM coveret jeg har på min Army Of Darkness, men jeg synes personlig det andre coveret, det som man får på Play og Amazon er tøffere. EDIT: Er det bare meg, eller har MGM sin mye bedre bildekvalitet? 5689765[/snapback] Det var MGM's R3H(ong)K(ong)-utgivelse jeg anbefalte, ikke den europeiske (de er ikke like). Og ja, det var akkurat det jeg skrev? At R3HK'en hadde mye bedre bilde? Kuult cover (eller annen innpakning) er vel og bra, men i verdt fall i min bok kommer selve versjonen avfilmen, og kvalitet på lyd og bilde først. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg visste at du anbefalte MGM-utgivelsen, men jeg trodde du mente at det var cover-bildet du snakket om, ikke kvaliteten i selve filmen. Bare en liten misforståelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ettersøker litt fakta om Call of Cthulhu-filmen, ble fryktelig interressert etter at glint informerte om at han hadde kjøpt den. Er den så god som konseptet (20-talls tysk ekspresjonisme-stil) og historien tilsier (HP Lovecraft)? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Vel, også barnestjerner skal bli store:Tipper Steffyboy er rett i utkanten av bildet, nå som også Hermione går på fylla.... 5689513[/snapback] Hvorfor blir alle barnestjerner alkiser? Buhu, vi har sett ferdig alle episodene av Oz. Hva skal vi gjøre nå? :( Endret 2. mars 2006 av cun Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Vel, også barnestjerner skal bli store:Tipper Steffyboy er rett i utkanten av bildet, nå som også Hermione går på fylla.... 5689513[/snapback] Hvorfor blir alle barnestjerner alkiser? Buhu, vi har sett ferdig alle episodene av Oz. Hva skal vi gjøre nå? :( 5690302[/snapback] Nesj da, de blir ikke alle alkiser. Bare se på Macaulay Culkin! Han ble ikke alkis, han ble narkis! :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg tror han drakk også, gitt. Man begynner med rusbrus -> øl -> sprit 40% - sprit 60% -> sprit 96% -> Hasj -> LSD -> Kokain/Heroin Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Noen blir bare bortført av romvesener Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har du sett den bortføringsfilmen med han karen som spiller kameraten til Spawn i filmen med samme navn? Husker jeg syns det var litt ekkel visjon om hvordan ufoer er inni Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Er allposters.com andre plasser enn i USA? Har bestillt, og det virker ikke som det Endret 3. mars 2006 av co2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 allposters.com er elendig. Dyre og små plakater i latterlig dårlig innpakning. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er allposters.com andre plasser enn i USA? Har bestillt, og det virker ikke som det 5693491[/snapback] Meiner Allposter har lager i Europa. Har gode erfaringer frå dei, dog ikkje med plakater. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hva har du god erfaring med da? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Trenger litt hjelp. Er på jakt etter filmer satt noen århundrer tilbake i tid. Trenger ikke å være realistiske (men helst seerverdige). Tenker på filmer som "Pirates of the Caribbean", "Master & Commander" og "The Bounty". Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Med andre ord ønsker du å se pirat-filmer/filmer fra kolonitidene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg