Njål Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg eier selv den utgaven av The Birdpeople in China, og den er ikke å anbefale. Dårlig bilde, og tekstingen er heller ikke helt tilfredsstillende. Apropos den gratis Lynch-dvden~., så bestilte jeg denne i forrige uke en eller annen gang og jeg har et spørsmål; frakten er gratis? Edit: Det vil si HK-utgaven. 5679479[/snapback] Nå er ikke den amerikanske utgaven av Bird People all verden heller (den er riktignok anamorfisk widescreen, men det er stort sett det positive man kan si. Regner med at den japanske utgaven ser bedre ut, men den har så vidt jeg vet ikke engelske undertekster, og tror den i tillegg er utgått). Nå vet jeg ikke om noen som har mottatt den gratis Lynch'en ennå, men det er ingenting som tyder på at de skal ha betalt for frakt. [iC ]Jeg har tenkt å skaffe meg G.I. Joe filmen, men skjønner ikke helt. Grunnen til de to versjonene er så vidt jeg vet at et selskap (Metrodome Distribution) ga den ut like før de mistet videorettigheter. Denne utgaven er tydeligvis tilgjengelig fremdeles fra noen leverandører, i tillegg til den nye (budsjettutgivelse fra Prism Leisure Corporation). Den ekstra spilletida (på Metrodome, dvs ikke "Special Edition"!)tror jeg er ekstramateriale (selve filmen er oppgitt til 93min på imdb, som i PAL-systemet blir ~89.3min), bl.a. den første episoden av tv-serien (20min). Samtidig har denne utgaven (Metrodome med ekstramateriell) i følge denne anmeldelsen et problem med lyden; Den skifter fra originalt lydspor til den britiske dubben underveis. Legg merke til det som står under Audio, Extras, og *Update* under Overall. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ah, tusen takk. Da skaffer jeg meg spesialverjsonen, da. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg eier selv den utgaven av The Birdpeople in China, og den er ikke å anbefale. Dårlig bilde, og tekstingen er heller ikke helt tilfredsstillende. Apropos den gratis Lynch-dvden~., så bestilte jeg denne i forrige uke en eller annen gang og jeg har et spørsmål; frakten er gratis? Edit: Det vil si HK-utgaven. 5679479[/snapback] Nå er ikke den amerikanske utgaven av Bird People all verden heller (den er riktignok anamorfisk widescreen, men det er stort sett det positive man kan si. Regner med at den japanske utgaven ser bedre ut, men den har så vidt jeg vet ikke engelske undertekster, og tror den i tillegg er utgått). Nå vet jeg ikke om noen som har mottatt den gratis Lynch'en ennå, men det er ingenting som tyder på at de skal ha betalt for frakt. Da får vi takke oss til dårlige utgaver uansett da, Njål. Takk for info om Lynch-dvden, det er godt du holder oss oppdatert! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Forresten, var det noen her inne som så CSI i går? Herlig dobbelepisode med Quentin Tarantino bak rattet. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Forresten, var det noen her inne som så CSI i går? Herlig dobbelepisode med Quentin Tarantino bak rattet. 5683848[/snapback] Visst faen, men fikk bare sett første halvdel, grunnet Joey og Kongen av Queens. Vi måtte derfor ta opp CSI på harddiscen og noe greier som ble masse styr. Derfor må andre del av episoden sees i dag. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Visst faen, men fikk bare sett første halvdel, grunnet Joey og Kongen av Queens. Vi måtte derfor ta opp CSI på harddiscen og noe greier som ble masse styr. Derfor må andre del av episoden sees i dag. Det var elendig prioritering... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Fikk ikke sett episoden, fordi jeg rett å slett glemte det. Vet noen om det går en reprise av denne episoden? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Visst faen, men fikk bare sett første halvdel, grunnet Joey og Kongen av Queens. Vi måtte derfor ta opp CSI på harddiscen og noe greier som ble masse styr. Derfor må andre del av episoden sees i dag. Det var elendig prioritering... 5684202[/snapback] Det er jeg fullstendig klar over. At vi heller kunne tatt opp Joey og Kongen fant jo selvfølgelig våre smarte sjeler ut etter vi hadde begynt å se Joey. Ja, vi var dumme, men får allikevel sett den i dag. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Forresten, var det noen her inne som så CSI i går? Herlig dobbelepisode med Quentin Tarantino bak rattet. 5683848[/snapback] Ah... jeg ante noe slikt når de to "doktorene" dukket opp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Forresten, var det noen her inne som så CSI i går? Herlig dobbelepisode med Quentin Tarantino bak rattet. 5683848[/snapback] Den var genial, ja. Elsket den "drømmesekvensen". Your son had a good heart Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Hva skal jeg skaffe om jeg har lyst på Evil Dead-filmene? Jeg har tenkt litt på å skaffe meg boksen, som inneholder en bonus-disc, men så ser jeg at det finnes en Army Of Darkness som inneholder to versjoner (pluss at man får både Evil Dead og Evil Dead 2 i sånne "Book Of The Dead"-versjoner). Burde jeg kjøpe boksen, eller hver av filmene for seg for å få mest mulig ekstra? EDIT: Dessuten får man Evil Dead som uncut også (den versjonen som ikke har bok-coveret). Er ikke Bok-versjonen uncut? Endret 1. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hva skal jeg skaffe om jeg har lyst på Evil Dead-filmene? Jeg har tenkt litt på å skaffe meg boksen, som inneholder en bonus-disc, men så ser jeg at det finnes en Army Of Darkness som inneholder to versjoner (pluss at man får både Evil Dead og Evil Dead 2 i sånne "Book Of The Dead"-versjoner). Burde jeg kjøpe boksen, eller hver av filmene for seg for å få mest mulig ekstra? EDIT: Dessuten får man Evil Dead som uncut også (den versjonen som ikke har bok-coveret). Er ikke Bok-versjonen uncut? 5685985[/snapback] Ville gått for samleboksen først. Og kanskje kjøpt Army of Darkness separat, slik at du får med den alternative slutten. Og viss du har penger til det, så kan du jo kjøpe Book of the Dead versjonene av Evil Dead og Evil Dead 2. For de er jo veeeeldig pene å se på Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har tenkt på dette også, å skaffe dem alle. Skulle skaffa den boksen mens den kostet mindre enn 200kr i januar-salget hos Play.com. Jaja, jeg får nøye meg med å skaffe Evil Dead "Book Of The Dead"-edition og Army Of Darkness separat da, så skaffer jeg Evil Dead 2 "Book Of The Dead"-edition når den kommer (og boksen, etter hvert som jeg finner den billig). Flotte filmer, så da synes jeg nesten det er verd å skaffe flere av dem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Play.com selger Book of the Dead til latterlige 80,-. I tillegg fører DVDpacific Book of the Dead 2 til 150,-. Play.com er også så snille at de selger Evil Dead III: Army of Darkness til 50,- som inneholder begge sluttsekvensene på 2 disker. ca 300,- for alle tre er ikke så ille. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har tenkt på dette også, å skaffe dem alle. Skulle skaffa den boksen mens den kostet mindre enn 200kr i januar-salget hos Play.com. Jaja, jeg får nøye meg med å skaffe Evil Dead "Book Of The Dead"-edition og Army Of Darkness separat da, så skaffer jeg Evil Dead 2 "Book Of The Dead"-edition når den kommer (og boksen, etter hvert som jeg finner den billig). Flotte filmer, så da synes jeg nesten det er verd å skaffe flere av dem. 5686257[/snapback] Jeg har for mange av dem, eller som LarsP ville sagt det: Jeg versjonrunker denne serien. Men med noen filmer syns jeg det er på sin plass Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er definitivt ikke ille, så jeg får se til å skaffe dem så snart som mulig. Blir det 150kr for Book Of The Dead 2 inkludert frakt da? Forøvrig må jeg få nevne at den andre boken er den desidert tøffeste (styggeste). Dessuten har jeg hørt at den skal lage en stygg hyle-lyd eller noe sånn når man trykker på den. Seeee, så nusselig: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Det blir vel nærmere 200,- med frakt, men man fortoller jo kun om selve varen koster over 200,-. Jeg mener det er verdt det. Ser forøvrig at amazon vil ha 44$ og 35$ for de to "bøkene". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jaja, så får jeg opprette en konto hos DVDPacific og bestille den boka derifra da (og de andre filmene fra Play). Men er det uncut-utgaven av Evil Dead man finner i Book Of The Dead, eller 2002-versjonen? Hva med den versjonen i boksen da? Er den uncut eller ikke? Endret 1. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Ingen av de er kuttet. Grunnen til at enkelte versjoner briefer med "uncut-stempel" er at filmen opprinnelig ble gitt ut klippet på VHS. Det er et fåtall filmer som fremdeles blir klippet/sladdet på DVD. Fremtidig tips: DVDcompare.net / DVDbeaver.com Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Ugreit at Book Of The Dead er "Temporarily out of stock." Bestiller uansett Army of Darkness da denne er svinaktig billig. Takk for tipset LarsP. Btw: Hvordan regner du ut de prisene Lars? Jeg får 5£ = 60kr for Army of Darkness. Book of the Dead kommer på nærmere 100. Misforstår jeg valutakursene eller har du rabattkupong? Endret 2. mars 2006 av Papillon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg