Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dette være en av dem du er ute etter ?

Amityville 3-D, også kalt The Demon.

Hva menes med 3-D, skal man se den med 3D briller da?

Vet faktisk ikke. Tviler på at det er snakk om tredimensjonelt.

Jo det er tredemensjonalt. Er masse filmer som er laget i 3-D, spesielt skrekkfilmer.

http://en.wikipedia.org/wiki/3-D_film

Her er wikipedias liste over diverse 3-D filmer: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_3-D_films

Edit: La ikke merke til xkharonx sitt innlegg om saken før nå.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Armageddon er knall, beste filmen i Criterion-collection.

5652086[/snapback]

:D

Et spm: Må en film være 'underholdning' for at du skal like den, LarsP?

Just curious. All form for drama er totalt no-no?

S,

5656302[/snapback]

Vel vel, han liker da Lost Highway.

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet noe om det kommer en DVD-utgivelse av Stuart Gordons "From Beyond". Leste et eller annet om det for en tid tilbake, men som vanlig har jeg glemt hvor og hva som sto

5650731[/snapback]

Jeg mente jeg nevnte det her på forumet (men får ikke søkt fram posten) for noen måneder siden at From Beyond var planlagt utgitt i løpet av 2006, restaurert med gørr og hele scener man trodde hadde gått tapt.

Skal se om jeg kan finne link til referanser når/hvis( :mad: ) NGT får orden på nett-oppkoblingen min (så vidt jeg har fått lastet enkeltsider i går og i dag, bare glemme å åpne et helt sett eller gjennomføre søk).

5654812[/snapback]

Takk for hjelpen. Har hatt lyst å se den ganske lenge nå, men har ikke lyst å se den på en shabby VHS.

Lenke til kommentar

5652086[/snapback]

S,

5656302[/snapback]

Musefellen smekker igjen. ;-p

Jeg liker bare å poengtere at gode filmer også kan være underholdende. Jeg har sett meg lei av selvproklamerte filmnerder som hater Hollywood og heller sverger til belgiske kortfilmer og polske familiedrama.

Idioti..-

Lenke til kommentar

Jeg liker bare å poengtere at gode filmer også kan være underholdende. Jeg har sett meg lei av selvproklamerte filmnerder som hater Hollywood og heller sverger til belgiske kortfilmer og polske familiedrama.

Idioti..-

5666646[/snapback]

Hva med selvproklamerte filmnerder som liker begge deler? :)

No C4 for Daniel-Daniel er dessuten en av tidenes beste kortfilmer. Se den LarsP! En fyr står på huk oppå en kasse og roper ut rulleteksten med ropert midt i filmen. Fordomssmeltende.

Polsk familiedrama gidder jeg ikke, men polske barnefilmer er koselig da. Wladyslaw Starewicz burde da appellere til alle som liker Flåklypa Grand Prix og Ivo Caprino.

S,

Lenke til kommentar

5652086[/snapback]

S,

5656302[/snapback]

Idioti..-

5666646[/snapback]

:yes:

Men det er "The Rock" som er den beste filmen i CC ;)

Edit: Nå juger jeg, Hard Boiled, The Killer, The Rock, Armageddon og This is Spinal Tap. Der har du topp fem :yes:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Hva med selvproklamerte filmnerder som liker begge deler? :)

No C4 for Daniel-Daniel er dessuten en av tidenes beste kortfilmer. Se den LarsP! En fyr står på huk  oppå en kasse og roper ut rulleteksten med ropert midt i filmen. Fordomssmeltende.

Polsk familiedrama gidder jeg ikke, men polske barnefilmer er koselig da. Wladyslaw Starewicz burde da appellere til alle som liker Flåklypa Grand Prix og Ivo Caprino.

S,

5666787[/snapback]

Mangfold er selvsagt det beste. :)

Tror du har nevnt den kortfilmen en gang tidligere. Den hørtes iallefall interessant ut.

Lenke til kommentar
Tror du har nevnt den kortfilmen en gang tidligere. Den hørtes iallefall interessant ut.

No C4 For Daniel-Daniel finner du på Criterion-utgaven av Man Bites Dog.

5667453[/snapback]

...og den ligger i postkassa mi om ca én dag. :)

Mens jeg husker det: De som ikke har sett Bin-jip/3 Iron må komme seg på kino og få det unnagjort. Ikke kan jeg svare på hvordan en film med to replikkløse hovedpersoner i det hele tatt kan være interessant, men jeg kan fortelle at det er noe av det vakreste og mest følelsesladde jeg har sett.

Lenke til kommentar
Mangfold er selvsagt det beste. :)

5667305[/snapback]

Å pokker. Der stoppet du en potensiell debatt om filmsnobberi og Hollywood. ;)

Jepp, Daniel-Daniel finnes på Man Bites Dog sin Criterion utgivelse. Fantastisk liten sak.

S,

Lenke til kommentar
Mens jeg husker det: De som ikke har sett Bin-jip/3 Iron må komme seg på kino og få det unnagjort. Ikke kan jeg svare på hvordan en film med to replikkløse hovedpersoner i det hele tatt kan være interessant, men jeg kan fortelle at det er noe av det vakreste og mest følelsesladde jeg har sett.

5667500[/snapback]

Har tenkt på å få sett den. Har den likhetstrekk med Vår, sommer, høst, vinter...vår? Den filmen var rett og slett utrolig vakker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...