Svankmajer Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Armageddon er knall, beste filmen i Criterion-collection. 5652086[/snapback] Et spm: Må en film være 'underholdning' for at du skal like den, LarsP? Just curious. All form for drama er totalt no-no? S, Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Kan dette være en av dem du er ute etter ? Amityville 3-D, også kalt The Demon. Hva menes med 3-D, skal man se den med 3D briller da? Vet faktisk ikke. Tviler på at det er snakk om tredimensjonelt. Jo det er tredemensjonalt. Er masse filmer som er laget i 3-D, spesielt skrekkfilmer. http://en.wikipedia.org/wiki/3-D_film Her er wikipedias liste over diverse 3-D filmer: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_3-D_films Edit: La ikke merke til xkharonx sitt innlegg om saken før nå. Endret 24. februar 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Armageddon er knall, beste filmen i Criterion-collection. 5652086[/snapback] Et spm: Må en film være 'underholdning' for at du skal like den, LarsP? Just curious. All form for drama er totalt no-no? S, 5656302[/snapback] Vel vel, han liker da Lost Highway. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Er det noen her som vet noe om det kommer en DVD-utgivelse av Stuart Gordons "From Beyond". Leste et eller annet om det for en tid tilbake, men som vanlig har jeg glemt hvor og hva som sto 5650731[/snapback] Jeg mente jeg nevnte det her på forumet (men får ikke søkt fram posten) for noen måneder siden at From Beyond var planlagt utgitt i løpet av 2006, restaurert med gørr og hele scener man trodde hadde gått tapt. Skal se om jeg kan finne link til referanser når/hvis( ) NGT får orden på nett-oppkoblingen min (så vidt jeg har fått lastet enkeltsider i går og i dag, bare glemme å åpne et helt sett eller gjennomføre søk). 5654812[/snapback] Takk for hjelpen. Har hatt lyst å se den ganske lenge nå, men har ikke lyst å se den på en shabby VHS. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Hvorfor må jeg vente helt til 26 march før neste family guy ep kommer? edit: Next Episode Sunday March 26, 2006 , i følge tv.com Endret 25. februar 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Skal jeg se Herman eller Mio min Mio? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Neida, det er jo norske klassikere. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Mio Min Mio = Norsk klassiker? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Armageddon er knall, beste filmen i Criterion-collection. 5652086[/snapback] Et spm: Må en film være 'underholdning' for at du skal like den, LarsP? Just curious. All form for drama er totalt no-no? S, 5656302[/snapback] Musefellen smekker igjen. ;-p Jeg liker bare å poengtere at gode filmer også kan være underholdende. Jeg har sett meg lei av selvproklamerte filmnerder som hater Hollywood og heller sverger til belgiske kortfilmer og polske familiedrama. Idioti..- Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Musefellen smekker igjen. ;-p Jeg liker bare å poengtere at gode filmer også kan være underholdende. Jeg har sett meg lei av selvproklamerte filmnerder som hater Hollywood og heller sverger til belgiske kortfilmer og polske familiedrama. Idioti..- 5666646[/snapback] Hva med selvproklamerte filmnerder som liker begge deler? No C4 for Daniel-Daniel er dessuten en av tidenes beste kortfilmer. Se den LarsP! En fyr står på huk oppå en kasse og roper ut rulleteksten med ropert midt i filmen. Fordomssmeltende. Polsk familiedrama gidder jeg ikke, men polske barnefilmer er koselig da. Wladyslaw Starewicz burde da appellere til alle som liker Flåklypa Grand Prix og Ivo Caprino. S, Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Armageddon er knall, beste filmen i Criterion-collection. 5652086[/snapback] Et spm: Må en film være 'underholdning' for at du skal like den, LarsP? Just curious. All form for drama er totalt no-no? S, 5656302[/snapback] Musefellen smekker igjen. ;-p Jeg liker bare å poengtere at gode filmer også kan være underholdende. Jeg har sett meg lei av selvproklamerte filmnerder som hater Hollywood og heller sverger til belgiske kortfilmer og polske familiedrama. Idioti..- 5666646[/snapback] Men det er "The Rock" som er den beste filmen i CC Edit: Nå juger jeg, Hard Boiled, The Killer, The Rock, Armageddon og This is Spinal Tap. Der har du topp fem Endret 26. februar 2006 av Manx Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ahh herlig. 1200 skattefire kroner fra kompiser fra gårsdagen + noen hundre skattefrie kroner fra poker samme kveld. Satser på det blir noen lapper til i dag også, slik at jeg endelig kan ta innpå de store gutta på DVD-fronten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Hva med selvproklamerte filmnerder som liker begge deler? No C4 for Daniel-Daniel er dessuten en av tidenes beste kortfilmer. Se den LarsP! En fyr står på huk oppå en kasse og roper ut rulleteksten med ropert midt i filmen. Fordomssmeltende. Polsk familiedrama gidder jeg ikke, men polske barnefilmer er koselig da. Wladyslaw Starewicz burde da appellere til alle som liker Flåklypa Grand Prix og Ivo Caprino. S, 5666787[/snapback] Mangfold er selvsagt det beste. Tror du har nevnt den kortfilmen en gang tidligere. Den hørtes iallefall interessant ut. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tror du har nevnt den kortfilmen en gang tidligere. Den hørtes iallefall interessant ut. No C4 For Daniel-Daniel finner du på Criterion-utgaven av Man Bites Dog. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Tror du har nevnt den kortfilmen en gang tidligere. Den hørtes iallefall interessant ut. No C4 For Daniel-Daniel finner du på Criterion-utgaven av Man Bites Dog. 5667453[/snapback] ...og den ligger i postkassa mi om ca én dag. Mens jeg husker det: De som ikke har sett Bin-jip/3 Iron må komme seg på kino og få det unnagjort. Ikke kan jeg svare på hvordan en film med to replikkløse hovedpersoner i det hele tatt kan være interessant, men jeg kan fortelle at det er noe av det vakreste og mest følelsesladde jeg har sett. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg så Man Bites Dog første gang på kino. Tror jeg og en kompis var de eneste som satt igjen i salen ca. 5 minutter inn. Skitbra film. Og skitbra DVD fra Criterion. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Mangfold er selvsagt det beste. Tror du har nevnt den kortfilmen en gang tidligere. Den hørtes iallefall interessant ut. 5667305[/snapback] Å pokker. Der stoppet du en potensiell debatt om filmsnobberi og Hollywood. Jepp, Daniel-Daniel finnes på Man Bites Dog sin Criterion utgivelse. Fantastisk liten sak. S, Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Mens jeg husker det: De som ikke har sett Bin-jip/3 Iron må komme seg på kino og få det unnagjort. Ikke kan jeg svare på hvordan en film med to replikkløse hovedpersoner i det hele tatt kan være interessant, men jeg kan fortelle at det er noe av det vakreste og mest følelsesladde jeg har sett. 5667500[/snapback] Har tenkt på å få sett den. Har den likhetstrekk med Vår, sommer, høst, vinter...vår? Den filmen var rett og slett utrolig vakker. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Noen som vet hvor det er best å kjøpe svensk film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg