Dimitrij Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nå har det gått 9 dager siden jeg bestillte The Magnificent Seven Box Set, fra Play.com Fra dag 1 har det stått status : Processing. Jeg ser ikke noe grunn til problem med kortet mitt, når dette fungerer fint på andre webshops. Er det på tide at jeg tar kontakt med dem ? Har dem noe slags form for policy som gir meg rabatt ved for lang ventetid eller. 5635588[/snapback] Prøv å send en mail da vettu Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nå har det gått 9 dager siden jeg bestillte The Magnificent Seven Box Set, fra Play.com Fra dag 1 har det stått status : Processing. Jeg ser ikke noe grunn til problem med kortet mitt, når dette fungerer fint på andre webshops. Er det på tide at jeg tar kontakt med dem ? Har dem noe slags form for policy som gir meg rabatt ved for lang ventetid eller. 5635588[/snapback] Prøv å send en mail da vettu 5636100[/snapback] Ennå bedre, si du er lei av å vente, avbestill, og bestill den billigere fra Amazon UK, £15.47 totalt med frakt etter at britisk VAT/mva er trukket fra (forutsetter selvfølgelig at boksen ikke kostet mindre da du bestilte, nå koster den £16.99). Da havner du også med mye bedre margin under mva-grensa; Har du betalt £16.99 på Play er det over grensa, i hvert fall med dagens omregningskurs. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Siden vi er inne på emne play.com og bestilling fra utlandet. Den prisen play.com skriver (f.eks. "£9.99 Delivered") , er dette helt fram til husdøra mi, eller bare innen UK ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Siden vi er inne på emne play.com og bestilling fra utlandet.Den prisen play.com skriver (f.eks. "£9.99 Delivered") , er dette helt fram til husdøra mi, eller bare innen UK ? 5639871[/snapback] Det er helt til husdøra mi i alle fall. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det kommer i postkassa, så lenge pakka ikke er for stor. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Oioioi. Sitter å tenker på hvor dum jeg har vært som ikke har sett "Sin City" før nå. Sitter enda med en rar følelse i magen. Noe av det beste jeg har sett . Likte utrolig godt konseptet. Mørk, dyster. Kan ikke annet en å glede meg til 2'ern kommer Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dette må bare bli en stoooor skuffelse. Det KAN ikke bli annet en en skuffelse. Men fy faen som jeg gleder meg til å bli skuffet. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hmm, trodde med en gang du snakket om Sin City 2 JacEr. Uansett, en eventuell Clerks kan bli bra, men på langt nær så god som eneren. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hmm, trodde med en gang du snakket om Sin City 2 JacEr. Uansett, en eventuell Clerks kan bli bra, men på langt nær så god som eneren. 5647456[/snapback] Det vet vi ikke før vi har sett den. Fins gode eksempler på oppfølgere som er bedre enn den første, selv om jeg betviler at dette er et slikt tilfelle. Men jeg har alltid håp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Filmene til Smith har ikke akkurat blitt bedre.. Jeg er stor fan, men det gikk fra superkult (Clerks) til ganske kult (Chasing Amy, Mallrats) til FORBASKAD KULT (Dogma) til kjedelig (Jay and Silent Bob) til annerledes (Jersey Girl). Jeg håper virkelig at Clerks 2 blir som den første, og ikke som de nyere. Clerks hadde en subtil, "insider"-humor, med Star Wars-referanser og sylskarpe replikker. De nyere filmene har handlet mer og mer om kuker. Endret 22. februar 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Syns Kevin Smith ble for selvhøytidelig. Akkurat som Quentin Tarantino. "Oooh, we are zo cool!" Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Heisann! Jeg er på jakt etter noen orginaltitler på skrekkfilmer. Jeg leter etter: - Demonen(e) av amoteville (elns) - Carry Gjerne kom med en link til filmene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan dette være en av dem du er ute etter ? Amityville 3-D, også kalt The Demon. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan dette være en av dem du er ute etter ? Amityville 3-D, også kalt The Demon. 5650355[/snapback] Hva menes med 3-D, skal man se den med 3D briller da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kan dette være en av dem du er ute etter ? Amityville 3-D, også kalt The Demon. 5650355[/snapback] Hva menes med 3-D, skal man se den med 3D briller da? 5650372[/snapback] Vet faktisk ikke. Tviler på at det er snakk om tredimensjonelt. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det er forsøk på 3D. Jaws, Friday 13th og Nightmare on Elm Street har også prøvd seg på dette. Har ikke sett Jaws 3D enda, men av de to andre vil jeg si at Friday 13th gjør det beste ut av det, med noen fantastiske effekter. Og nå skal de lage en 3D remake av Night of the Living Dead også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 - Carry 5650232[/snapback] Carrie Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er det noen her som vet noe om det kommer en DVD-utgivelse av Stuart Gordons "From Beyond". Leste et eller annet om det for en tid tilbake, men som vanlig har jeg glemt hvor og hva som sto Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Robot Monster var visstnok også utgitt i 3D. Hva det skal bety må du ikke spørre meg. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det noen her som vet noe om det kommer en DVD-utgivelse av Stuart Gordons "From Beyond". Leste et eller annet om det for en tid tilbake, men som vanlig har jeg glemt hvor og hva som sto 5650731[/snapback] Jeg mente jeg nevnte det her på forumet (men får ikke søkt fram posten) for noen måneder siden at From Beyond var planlagt utgitt i løpet av 2006, restaurert med gørr og hele scener man trodde hadde gått tapt. Skal se om jeg kan finne link til referanser når/hvis( ) NGT får orden på nett-oppkoblingen min (så vidt jeg har fått lastet enkeltsider i går og i dag, bare glemme å åpne et helt sett eller gjennomføre søk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg