Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer egentlig med Recut-utgaven av Sin Sity? Er den egentlig noe å satse på? Syns det virker litt rart å ikke kunne se hele filmen i sin helhet, men så har jeg jo også ikke lyst på den vanlige utgaven som er nesten fri for ekstramateriale :hmm:

Recut-utgaven har den vanlige kinoversjonen også.

Lenke til kommentar
Hva skjer egentlig med Recut-utgaven av Sin Sity? Er den egentlig noe å satse på? Syns det virker litt rart å ikke kunne se hele filmen i sin helhet, men så har jeg jo også ikke lyst på den vanlige utgaven som er nesten fri for ekstramateriale :hmm:

Recut-utgaven har den vanlige kinoversjonen også.

5592686[/snapback]

Tøft, men har den i det hele tatt kommet ut på sone2? finner den ikke på play.

Lenke til kommentar
LINK

Her står det at den norske releasen er utsatt til 31.12.06 :cry:  Hvorfor i granskauen er det no problem å gi den ut i Norge? Kan kjøpe svensk utgave med norske tekster...Står at den releasen er satt til 15. mars.

5592893[/snapback]

Was? 31.12? Kan umulig stemme! Hvis dette landet er så inkompetent, får jeg vel heller kjøpe den fra et annet land. :nei:

Lenke til kommentar

Merk mine ord: Swaziland kommer til å få Sin City Recut Edition før Norge

Edit: Så akkurat at det kommer ny Baywatch film, og det i seg selv er faktisk litt skremmende. Men det som tok kaka er at Eli Roth er innblandet i dette. Han går fra Hostel og Cabin Fever til Baywatch....fantastisk

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar
Har blitt litt avhengi av den australske serien White Collar Blue som går på TV2, og har nå planer om å kjøpe den. Problemet er at jeg ikke finner den noen sted.

Noen som har peiling på om serien er blitt sluppet på dvd ?

5595843[/snapback]

Den er ikke gitt ut på dvd i Australia/New Zealand (eller i USA/Canada/England) ennå, lite sannsynlig at den er ute noe annet sted når den ikke er ute i de store engelskspråklige markedene.

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale noen orn'tlige "Feel-good" filmer?

5596328[/snapback]

Personlig liker jeg svært godt The Thomas Crown Affair (1999) .

Dead Poets Society (1989) og Forrest Gump (1994) er vel også filmer som har store fanskarer, noen syns vel også de blir vel søtladne.

Hvis du gir et par eksempler på filmer vi kan samenligne med, eventuelt hvem du skal se filmen sammen med (kjæreste, 10år gammel nevø, osv) blir det litt lettere å gi eksempler.

Lenke til kommentar
Merk mine ord: Swaziland kommer til å få Sin City Recut Edition før Norge

Edit: Så akkurat at det kommer ny Baywatch film, og det i seg selv er faktisk litt skremmende. Men det som tok kaka er at Eli Roth er innblandet i dette. Han går fra Hostel og Cabin Fever til Baywatch....fantastisk

5593281[/snapback]

Jeg så det, det er jo litt av et hopp i stilarter for å si det sånn. Eller kan vi kanskje vente oss en Hostel/Saw versjon av baywatch. Hvordan ser egentlig Pamela ut på innsiden...

Lenke til kommentar
Æsj, jeg hadde tenkt til å kjøpe meg Gudfader-boksen på play nå jeg, før jeg kom på at tollen kommer til å drepe meg. :hrm:

5596816[/snapback]

I stedet for å kjøpe den relativt dyrt hos Play kan du kjøpe samme utgaven godt under mva-grensa hos Amazon.co.uk, der den ender med å koste £15.47/~NOK185 totalt med frakt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...