Cuneax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Sjalu på Angelina? Er det noen som har hørt noe om en film som heter Bandidas? Jeg lurer på om den er god. Endret 9. februar 2006 av cun Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ultraviolet? Den kule vampyr serien som gikk på NRK en påske for mange år siden? 5575683[/snapback] Nei, her er det mulig å ta en titt på traileren, og last ned hd versjonen @ cun: Gleder meg til Bandidas En film som er produsert av Luc Besson, er laget av to norske karer. Og min fremtidige kone er med i filmen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Ultraviolet ser skamkul ut, man gleder seg. En annen film jeg ser frem til er Underworld: Evolution (2006). Jeg er en av de få i vennekretsen som syntes at førstefilmen var utrolig morsom. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ultraviolet ser skamkul ut, man gleder seg. En annen film jeg ser frem til er Underworld: Evolution (2006). Jeg er en av de få i vennekretsen som syntes at førstefilmen var utrolig morsom. 5576376[/snapback] Ser fram til Underworld 2, storkoste meg med enern. Er jo heller ikke noe minus med Kate Beckinsale Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Så Mr. & Mrs. Smith i dag. Syns ikke den var så kul og bra som alle har sagt. 5575858[/snapback] Enig med deg eg. Synes den var ufattelig dårlig faktisk.. Samme med Underworld. Storkoste meg de 5 første minuttene. Deretter gikk det bare nedover og nedover. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Ultraviolet ser skamkul ut, man gleder seg. En annen film jeg ser frem til er Underworld: Evolution (2006). Jeg er en av de få i vennekretsen som syntes at førstefilmen var utrolig morsom. 5576376[/snapback] Du slutter aldri å overraske, du. Du hater ditt, og du elsker datt. Du synes faktisk Underworld var en kul film, den som egentlig bare er en action-film (++). Selv likte jeg 1'ern veldig godt, og jeg ser også frem til 2'ern, men jeg kunne aldri sett for meg at DU av alle likte 1'ern. Trodde ikke du var typen som likte "hjernedød action" ( 1'ern har blitt stemplet som det av mange - noe jeg synes er helt feil). Manx: Hvem er dama der? Det er vel ikke Ms. "me so good english!" (a.k.a. Selma Hayek)? Endret 9. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ultraviolet ser skamkul ut, man gleder seg. En annen film jeg ser frem til er Underworld: Evolution (2006). Jeg er en av de få i vennekretsen som syntes at førstefilmen var utrolig morsom. 5576376[/snapback] Trodde ikke du var typen som likte "hjernedød action". 5578097[/snapback] Da tok du saftig feil med sitronsmak. Iallefall etter det intrykket jeg har fått av trønderen. Ultraviolet så skikkelig tøff ut ja. Håper den svarer til forventningene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Hehe, joda, jeg vet jo at han liker de ultra-dårlige filmene godt (med en smak av ironi/sarkasme på tunga), men jeg trodde ikke at han likte "helt vanlige actionfilmer". Men jaja... Hva tror forresten folket om den nye Pink Panther filmen da? Tror dere at den blir drittdårlig eller sinnsykt, utrolig, makabert drittdårlig? Endret 9. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 En av verdens morsomste menn i hovedrollen, den blir ihvertfall litt morsom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Noen her som har sett Seven Swords? Traileren og musikken ga meg frysninger nedover ryggen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Metallic: Jeg elsker popcornfilmer. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg gleder meg også til Underworld 2. Enern er fortsatt kul å se på en gang i blant Ellers har jeg sett følgende filmer i det siste: Nosferatu, eine Symphonie des Grauens Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles Lord of the Flies The Hunt for Red October Alle var gode filmer. Lord of the Flies var sjuk, må nok lese boka. Interview with a vampire var en fin film, den likte jeg. The Hunt for Red October er en typisk søndagsfilm. Bra, men ikke kjempebra eller veldig spennende. Nosferatu er den filmen jeg likte best, selv om den var så gammel og bare bakgrunnsmusikk så klarte den å holde meg klistra til skjermen. Dessuten var Count Orlok skummel som pokker. Hvordan er egentlig Nosferatu: Shadow of The Vampire? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg er temmelig glad i den. Smart plott selv om det er litt vel strømlinjeformet. Også artig at det er litt fakta og, sånn som at kameramannen blir kalt fritzy (ekte navn Fritz Arno Wagner hvis jeg ikke husker helt feil( osv. EDIT: Shadow of the vampire altså Endret 9. februar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ok. På tide med en påstand som vil medføre flaming fra kultfilmsnobbene som henger rundt her. Dette er sannsynligvis den mest idiotiske, poengløse, absurde og straight up RÆVA filmen jeg noensinne vil ha sett. Go on, flame me! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Flame: Jeg har ikke sett den. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Flame: Jeg har ikke sett den. 5580598[/snapback] Pris deg lykkelig for det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vil du forklare hvorfor den er dårlig? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nå kommer Zaeira og tar deg. Jeg har heller ei sett den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 jeg synes den var rimelig god jeg.. Likte hvordan plottvist på plottvist fikk deg til å vri deg i stolen av mangel på forståelse. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Å se Naked Lunch er som å inhalere en overdose med løsemidler, en opplevelse utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg