Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Hehe, da er det en kjip kommentar å få slengt i trynet om filmen, ettersom du gleder/gledet deg til den. :!:

5561754[/snapback]

Ja, gledet meg litt til den! :) Men, det er jo absolutt ingen krise.. Det er jo flere filmer hvor den kommer ifra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Machinist var slettes ikke verst. Mange av de tingene som skjedde, skjedde ikke bare for moro skyld, men

stammet fra ulykkesscenen

hvilket jeg syns var gjennomtenkt og bra. Jeg hadde jo som lynchofil håpet på at filmen ville

slutte med et wtf?

Men det gjorde den altså ikke.

Lenke til kommentar
[iC,06/02-2006 : 21:15]LarsP, jeg ser du har Battlefield Baseball.

Hva synes du om denne? Lever den opp til forventningene en setter seg etter å ha sett Versus?

5563104[/snapback]

Tidenes kuleste film. Jeg lo så tårene trillet.

5563129[/snapback]

Regner med at Versus går under tittelen tidenes feteste film, eller noe slikt siden Battlefield Baseball visst har tatt over tronen din som tidenes kuleste film. :hrm: *skuffet*

Lenke til kommentar

De to kan ikke sammenlignes. De er tidenes kuleste på hver sin måte.

Anyways:

Den ferske Golden Globe-vinneren James Schamus kommer en tur til Trondheim i anledning filmfestivalen Kosmorama. Schamus står som produsenten av «Brokeback Mountain», den etterhvert så mye omtalte "homse-westernfilmen" som nå seiler opp som årets klare Oscar-favoritt.

/autograph

Lenke til kommentar
Hva syns folket om the Descent vs the Cave da? Filmene er jo i grunn helt like selv om førstnevnte ga meg mer.

The Descent er langt bedre enn The Cave.

5573778[/snapback]

Helt klart. Hadde store forventninger til The Cave, traileren fikk jo opp forhåpningene desverre...

Fikk endelig ut fingern å sett Kurt Wimmer's Equilibrium igjen og det er jo bare en ting å si: Å hellige jul som jeg gleder meg til Ultraviolet :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...