Bone Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hehe, da er det en kjip kommentar å få slengt i trynet om filmen, ettersom du gleder/gledet deg til den. :!: 5561754[/snapback] Ja, gledet meg litt til den! Men, det er jo absolutt ingen krise.. Det er jo flere filmer hvor den kommer ifra! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 LarsP, jeg ser du har Battlefield Baseball. Hva synes du om denne? Lever den opp til forventningene en setter seg etter å ha sett Versus? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 LarsP, jeg ser du har Battlefield Baseball.Hva synes du om denne? Lever den opp til forventningene en setter seg etter å ha sett Versus? 5563104[/snapback] Tidenes kuleste film. Jeg lo så tårene trillet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg så Versus idag. Jeg gikk gjerne glipp av en del, siden jeg ikke drikker like store mengder karsk som f eks Lars. Jeg kan se vors-potensialet, men som en film man bare setter seg ned og ser, så varte den en halvtime for lenge. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 The Machinist var slettes ikke verst. Mange av de tingene som skjedde, skjedde ikke bare for moro skyld, men stammet fra ulykkesscenen hvilket jeg syns var gjennomtenkt og bra. Jeg hadde jo som lynchofil håpet på at filmen ville slutte med et wtf? Men det gjorde den altså ikke. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 [iC,06/02-2006 : 21:15]LarsP, jeg ser du har Battlefield Baseball.Hva synes du om denne? Lever den opp til forventningene en setter seg etter å ha sett Versus? 5563104[/snapback] Tidenes kuleste film. Jeg lo så tårene trillet. 5563129[/snapback] Regner med at Versus går under tittelen tidenes feteste film, eller noe slikt siden Battlefield Baseball visst har tatt over tronen din som tidenes kuleste film. *skuffet* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 De to kan ikke sammenlignes. De er tidenes kuleste på hver sin måte. Anyways: Den ferske Golden Globe-vinneren James Schamus kommer en tur til Trondheim i anledning filmfestivalen Kosmorama. Schamus står som produsenten av «Brokeback Mountain», den etterhvert så mye omtalte "homse-westernfilmen" som nå seiler opp som årets klare Oscar-favoritt. /autograph Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Kosmorama holdes 24.-30. mars 2006. Håper publikum støtter opp om festivalen. Trondheim trenger en skikkelig filmfestival. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ta med deg karsken du, så kommer jeg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ta med deg karsken du, så kommer jeg! 5566313[/snapback] You know it! Sleepover @ Lars. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva syns folket om the Descent vs the Cave da? Filmene er jo i grunn helt like selv om førstnevnte ga meg mer. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva syns folket om the Descent vs the Cave da? Filmene er jo i grunn helt like selv om førstnevnte ga meg mer. The Descent er langt bedre enn The Cave. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Må si at jeg likte The Descent. Hadde forventet enda fler bråe "kveppe"scener, noe som dog ikke var negativt. Overraskende god film som jeg egentlig ikke hadde store forhåpninger til. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Whoop-ti-doo! Nytt bidrag i Salad Fingers-serien er tilgjengelig. Ikke rykende ferske nyheter, kanskje, men gledelige dog. Eller hva? Salad Fingers 7. Øvrige David Firth-animasjoner - Spoilsbury Toast Boy er pensum. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 David Firth er sinnsforvirret, men jævlig flink! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva syns folket om the Descent vs the Cave da? Filmene er jo i grunn helt like selv om førstnevnte ga meg mer. The Descent er langt bedre enn The Cave. 5573778[/snapback] Helt klart. Hadde store forventninger til The Cave, traileren fikk jo opp forhåpningene desverre... Fikk endelig ut fingern å sett Kurt Wimmer's Equilibrium igjen og det er jo bare en ting å si: Å hellige jul som jeg gleder meg til Ultraviolet Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ultraviolet? Den kule vampyr serien som gikk på NRK en påske for mange år siden? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Så nettopp The Transporter 2. Artig liten film. Gud veit hvor mange ganger jeg ropte ut "pimp!" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Så Mr. & Mrs. Smith i dag. Syns ikke den var så kul og bra som alle har sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg