Ceaucescu Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hvordan sendes disse i posten, uten å bli kverka? 5531460[/snapback] De blir vel sendt i plast- eller papprør, regner jeg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hmm, er det noen som greier å spore opp en god utgave av Wu Du, eller som vet noe om denne utgaven her: http://dvdpacific.com/item.asp?ID=11802 ? Skulle så gjerne ha likt å hatt en virkelig fin boks med den i hylla EDIT: Fant akkurat ut at det er en utgave laget av et firma kalt Celestial på markedet som går for å være den beste. Har ikke greid å google den fram enda. Endret 31. januar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) DVDBeaver har en anmeldelse/sammenligning av R0NTSC-, som du linker til, og R3NTSC-utgivelsen. Endret 31. januar 2006 av Zaeira Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Oj, editen i min forige post ble lagt til mens du la inn ditt innlegg Zaeira, og der er det en link til Celestial-utgaven og. Takker! EDIT: Nå kommer dilemmaet: Etter å ha lest anmeldelsen fant ejg fort ut at det var Steeplechase sin versjon ejg har sett. Noe av det jeg likte særs godt med filmen var soundtracket, men i følge dvdbeaver er det soundtracket erstattet. Hmm, ender nok opp på Celestials utgave, så får håpe de ikke har endret musikken for mye. Endret 31. januar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Njål Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Oj, editen i min forige post ble lagt til mens du la inn ditt innlegg Zaeira, og der er det en link til Celestial-utgaven og. Takker! EDIT: Nå kommer dilemmaet: Etter å ha lest anmeldelsen fant ejg fort ut at det var Steeplechase sin versjon ejg har sett. Noe av det jeg likte særs godt med filmen var soundtracket, men i følge dvdbeaver er det soundtracket erstattet. Hmm, ender nok opp på Celestials utgave, så får håpe de ikke har endret musikken for mye. 5531583[/snapback] Det er Celestial-soundtracket som er det originale (dog mono>surround), den engelske dubben (og musikken) er gjort seinere for det amerikanske markedet. Stort sett er Shaw-titler (Celestial restaurerer og gir ut Shaw-titler etter å ha kjøpt opp mesteparten av titlene for et par år siden) billigst hos CD Wow, og aller billigst ved å gå gjennom denne, men det ser ikke ut som om de har Five Venoms inne for øyeblikket. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kom over en fantastisk blogg via DiskutérFilm-forumet: The Criterion Contraption. Fornøyelig lesing, med rik informasjonsverdi. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kall meg lat, men jeg gadd ikke helt å lese gjennom alt det der. Kan du heller komme med et bitte litte resymè? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Fin blog det der Zaeira. Hvor mange Criterion-filmer har du nå egentlig? Ok, tilbake til Wu Du. Bombesikkert at det blir Celestialutgaven pga at den andre er dubbet. Den har jo dessuten shabby bildekvalitet. Det jeg lurer litt på er om noen har erfaring med noen av webshoppene som fører filmen. Dette blir faktsik mitt første onlinekjøp av film noensinne, så vil ikke dumme meg ut EDIT: Hmm, ser at dvden kommer til å bli i ntsc-format uansett. er det bare dvdspilleren som har noe å si på dette eller kan tven spille inn på dette punktet? EDIT: Noen som har hørt noe om http://www.dddhouse.com? Den koster ca 11 $ der. For øyeblikket ser det ut til at jeg bestiller fra http://www.hkflix.com. Der koster det 15.95 $. Endret 1. februar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kan noen fortelle meg hvorfor The Transporter 2 går på kino nå, samtidig som den norske utgaven av filmen er ute? Enten kom filmen meget treigt på kino, eller så var det en meget rask DVD utgivelse. Tror jeg setter en knapp på den første. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg så en helteit film i går. Satser på at noen andre her også har sett den. I Bought a Vampire Motorcycle For en grusomt festlig, men alikevel skummelt teit film Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Kan noen fortelle meg hvorfor The Transporter 2 går på kino nå, samtidig som den norske utgaven av filmen er ute? Enten kom filmen meget treigt på kino, eller så var det en meget rask DVD utgivelse. Tror jeg setter en knapp på den første. 5537422[/snapback] Om jeg ikke tar helt feil så er det en ny markedsstrategi fra utgivernes side. Gi ut DVD'en mens filmen fremdeles går på kino og dermed er "heit". Om det fungerer i praksis aner jeg ikke. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan noen fortelle meg hvorfor The Transporter 2 går på kino nå, samtidig som den norske utgaven av filmen er ute? Enten kom filmen meget treigt på kino, eller så var det en meget rask DVD utgivelse. Tror jeg setter en knapp på den første. 5537422[/snapback] Om jeg ikke tar helt feil så er det en ny markedsstrategi fra utgivernes side. Gi ut DVD'en mens filmen fremdeles går på kino og dermed er "heit". Om det fungerer i praksis aner jeg ikke. 5538611[/snapback] Vil garantert gjøre det enda verre for kinoer, da det er billiere å leie filmen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Vil garantert gjøre det enda verre for kinoer, da det er billiere å leie filmen. 5538729[/snapback] Vel, det vil nok ikke gjelde for alle filmene. Dessuten betaler (ikke at jeg betaler på kinoen) jeg gjerne 80,- på kino fremfor å betale 50,- på videobutikken for å leie filmen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Å gå på kino er jo kos i seg selv, og helt klart verdt 30 kroner ekstra. Lars: Hvorfor betaler ikke du på kinoen din snik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 50,- for å leie en film? Hvilket århundre er det snakk om? Her koster filmene 15,-. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Sett det koste opptil 70 kroner på ei sjappe ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 50,- for å leie en film? Hvilket århundre er det snakk om? Her koster filmene 15,-. 5540535[/snapback] Hvilket århundre lever du i? Her er alle filmer gratis og du har de før de kommer på kino. Muligens vil du ha de på dvd plate og da koster 100 stk 130 kroner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 For to år siden jobbet jeg i en videobutikk hvor det kostet 29,- for 2 DVDer. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kjapt spørsmål: Jeg så 3 billige DVD'er i dag, jeg kanskje kunne tenkt meg å kjøpe. Jeg har ikke hørt allverdens om de, derfor spør jeg her om råd, og håper noen har noen innvendinger. - High Fidelity - Hamilton - The Royal Tenenbaums Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Den siste, den siste! Wes Andersons komedier er yesyes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg