Dorian Gray Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Kjapt spørsmål: Hva heter nettsiden hvor man kan sammenligne forskjellige utgivelser av en film? Jeg gjettet på dvdcompare.com, men det var feil. Er noe i den duren, trur jeg. Noen som skjønner hva jeg er på jakt etter? 5507444[/snapback] .net er kanskje det du ser etter? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Tror kanskje du leter etter dvdcompare.net....men kan ta feil Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg gjettet på dvdcompare.com, men det var feil. Er noe i den duren, trur jeg. Noen som skjønner hva jeg er på jakt etter? 5507444[/snapback] www.dvdcompare.net eller www.dvdbeaver.com er nok den du tenker på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Takker for alle svar. .net var riktig, ja. Jeg ble helt forelsket i Y Tu Mamà Tambìen som gikk på TV i går. Jeg var litt redd for at kanskje UK klippet bort noen av de sex-scenene, selv om jeg egentlig ikke trudde det så er det greit og være på den sikre siden. Den er uklippet og Play.com har den til £5.99, så da havner den i handlekurven. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 21. April er det premiere for "Slipp Jimmy Fri", den dyreste norske filmen noensinne med et budsjett på rundt 100 millioner kroner. Sjekk ut en liten teaser her Fy søren som jeg gleder meg, dette ser jo bare heftig kult ut Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg nevnte det i anmeldelse-tråden, men kan jo spørre her og. Hva synes folk om Brotherhood Of War? Tenker på å bestille hvis den er verdt det. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Den er sjikkelig vært det. Noen sa det var irriterende med det språket, men etter 5 min så merket du det ikke lengre. Filmen i seg selv er noe av det bedre jeg har sett innen krig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg synes også at filmen er knallbra. Veldig lik 'Ryan' (på godt og "vondt"). Absolutt verd å skaffe seg. En av de bedre krigsfilmene som har kommet i løpet av de siste årene. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Ah, var så deilig å se Arnold i Commando på vorspiel i går. Makan til actionfilm skal du lete lenge etter. Endret 28. januar 2006 av Eksos Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Fant en liten greie om Chuck Norris på nett: *klippe og lime* Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried. Ever. Chuck Norris does not sleep. He waits. Chuck Norris is currently suing NBC, claiming Law and Order are trademarked names for his left and right legs. The chief export of Chuck Norris is pain. If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris, you may be only seconds away from death. Chuck Norris has counted to infinity. Twice. Chuck Norris does not hunt because the word hunting implies the probability of failure. Chuck Norris goes killing. Chuck Norris' blood type is AK+. Ass-Kicking Positive. It is compatible only with heavy construction equipment, tanks, and fighter jets. Chuck Norris is 1/8th Cherokee. This has nothing to do with ancestry, the man ate a fuckin' Indian. In fine print on the last page of the Guinness Book of World Records it notes that all world records are held by Chuck Norris, and those listed in the book are simply the closest anyone else has ever gotten. They once made a Chuck Norris toilet paper, but it wouldn't take shit from anybody. Whats the last thing going through someones head before Chuck norris kills them? His foot! Chuck Norris doesn't get haircut, he just stares at them in the mirror and scares them back inside. ...og jeg som trodde Chuck Norris bare var en taper med en dårlig tupè og en haug med reklamer for fitnessutstyr han burde tenke på å bruke oftere selv... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ah, var så deilig å se Arnold i Commando på vorspiel i går. Makan til actionfilm skal du lete lenge etter. 5510631[/snapback] Tull, Godzilla var på min TV-skjerm i går. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 *snip* 5510688[/snapback] :!: Veldig moro! I dag har en av de jeg bor sammen med James Bond-maraton. Jepp, 20 filmer på rad i strekk! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 JacEr: Det finnes slike saker om nesten alle store stjerner av den typen (som Mr.T og Arnold). Om det er interesse for det, kan jeg jo alltids legge ut Mr.T sin liste. Den er også ganske skøyelig! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hører vel strengt tatt hjemme under Humor, men for all del. Gjerne linker også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ah, var så deilig å se Arnold i Commando på vorspiel i går. Makan til actionfilm skal du lete lenge etter. 5510631[/snapback] Tull, Godzilla var på min TV-skjerm i går. 5511005[/snapback] hvilken godzillafilm var dette? Dvd eller tv? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hører vel strengt tatt hjemme under Humor, men for all del. Gjerne linker også... 5511357[/snapback] Oki, her har du noen Mr.T. facts... On the 0th day, Mr. T created God. Then made God do the rest of the work while Mr. T pitied him. :!: Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 I dag har en av de jeg bor sammen med James Bond-maraton. Jepp, 20 filmer på rad i strekk! Lykke til Si ifra hvor lang tid det tar før han sovner, da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 *snip* 5510688[/snapback] :!: Veldig moro! I dag har en av de jeg bor sammen med James Bond-maraton. Jepp, 20 filmer på rad i strekk! 5511285[/snapback] I dag eller denne helga? 20 filmar på 24 timar? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 De begynte klokka sju i dag tidlig og skal fortsette så lenge det varer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Så Kingdom Of Heaven i natt. En ganske så grei film, men noe jeg stusser litt på, er følgende... Hvordan kan det ha seg at jeg to ganger hørte musikk fra 'The 13th Warrior' da jeg så filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg