Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om det er stor forskjell på 111 min versjonen av Audition og 115 min versjonen? Utenom det opplagte at det er 4 minutter, men lurer på hva de 4 minuttene inneholder. Fant nemlig ut igår at jeg har 111 minutters versjonen, og klarer nesten ikke å akseptere det, så vurderer sterkt å kjøpe uncut versjonen

Lenke til kommentar

har ikke lest det LarsP skrev, men skal gjøre det.. Takk..

men.. MeTa][iC .. fps står jo for Frames per SECOND.. så da har det vel ikke noe å si på selve "tiden" .. da ett sekund er ett sekund uansett.. !? .. hmm.. får lese hva LarsP skrev først, kanskje.. jaja.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
I kveld skal jeg se Nosferatu, vampyrfilmen fra 20-tallet på Samfundet. Noen som har noen gledesord om den? :wee:

5502043[/snapback]

En strålende film. Vampyrfilm på sitt nest beste! Min favorittfilm av de jeg har sett av FW Murnau (er det sånn man skriver det?). Max Shreck gjør en fabelaktig tolkning av dracula/nosferatu-skikkelsen. Elsker den filmen rett og slett, er et under at jeg ikke har et eksemplar av den enda. Neste måned nye muligheter!

btw: Hva synes dere om Wu Du: Five deadly venoms? Noe av det barskeste jeg har sett på lange tider.

EDIT: Count Orlof er det han heter!

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
I kveld skal jeg se Nosferatu, vampyrfilmen fra 20-tallet på Samfundet. Noen som har noen gledesord om den? :wee:

5502043[/snapback]

Tidenes film nesten. :)

I hop med Man With A Moviecamera, Faust og Häxan min favorittfilm fra 20-tallet.

Kan anbefales å se den et par ganger dog.

Jeg lager for tiden en tributefilm til den forøvrig.

(Vel, så fort NRK kunne fått ut fingeren med kamerautstyret.)

S,

Lenke til kommentar
btw: Hva synes dere om Wu Du: Five deadly venoms? Noe av det barskeste jeg har sett på lange tider.

Ja den er helt fantastisk. Uten tvil den av Shaw Brothers filmene jeg har sett med best utviklet plot og karakterer (kanskje av alle kung fu filmer). Til og med uten kung fu hadde den vært kjempe god. Noe jeg ikke kan si om mange andre slike filmer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...