ttd Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det SteffyBoy sa. Ulf alene på Klingenberg som 13-åring og så film(American Beauty) som fikk meg til å se stjerner i ukesvis etterpå. Makan. Et barndomsminne. Uff, det er altfor mange gode filmer som blir ødelagt i et klasserom på u.skolen/VGS. Jeg var eneste i klassen som greide holde interessen oppe når vi så Thirteen Days i 9.klasse. Forøvrig en knall film. Cubakrisen er spennende som tema. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Uff, det er altfor mange gode filmer som blir ødelagt i et klasserom på u.skolen/VGS. 5494269[/snapback] Stemmer, tror jeg var en av de få som likte følgende filmer da de ble vist i skoletiden: - Lola Rennt - Der Krieger und die Kaiserin - Born on the 4th of July - Telegrafisten - Sommerfugl Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Chris Penn er funnet død. I kveld blir det Reservoir Dogs for å hedre han. Endret 25. januar 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Film visning på skolen fungerer som regel veldig dårlig. Den verste opplevelsen jeg hadde var når vi skulle se The Patriot med Mel Gibson (det var ikke noe faglige greier her, såvidt jeg husker), og det satt 2 jenter rett foran meg og sa hver gang britene dukket opp: "Han liker vi ikke", "Han er stygg" osv osv. Det var rett å slett for jævlig. Synd å lese om Chris Penn. Ikke sett mange filmer av han, men liker han svært godt i Reservoir Dogs. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) RIP Chris Penn Utrolig bra skuespiller. Endret 25. januar 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Husker vi såg Hjortejegeren ein gong på skulen. Dårlig opplevelse, billig 20" 4:3 tv, gammel VHS tape, elendig lyd, go figuere! Kjøpte den heller på DVD for 60 kr og såg den heima, mykje bedre. Eit bedre minne var når vi såg Once Were Warriors, blei positivt overraska! Endret 25. januar 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Synd det med chris Penn Sitter å ser på Dellamorte Dellamore nå? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Rest in peace Chris Penn. Kjipt å høre om slike dødsfall i denne alderen. Lurer på hva som var grunn i hans død. Å se film på skolen vil jeg ikke snakke om en gang. Da sover jeg heller når filmen blir sett på skolen, for så å se den i ro og fred hjemme etterpå. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 R.I.P Chris Penn. Noen som vet dødsårsaken eller? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 R.I.P Chris Penn. Noen som vet dødsårsaken eller? 5496148[/snapback] Det er som sagt ikke funnet ut enda. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Uff, det er altfor mange gode filmer som blir ødelagt i et klasserom på u.skolen/VGS. 5494269[/snapback] Stemmer, tror jeg var en av de få som likte følgende filmer da de ble vist i skoletiden: - Lola Rennt - Der Krieger und die Kaiserin - Born on the 4th of July - Telegrafisten - Sommerfugl 5494283[/snapback] ...For ikke å snakke om filmer som The Hurricane! Elsker den filmen, men de aller fleste som så den da den ble vist på skolen synes den sugde (de aller, aller, aller fleste her i kommunen er slike som vet like mye om film som Jessica Simpson vet om noe i det hele tatt. Kjenner flere som har favorittfilmer som National Treasure og Madagaskar. Joda, greie filmer - men likevel!). Da den ble vist på skola var den første gangen jeg så filmen. Likevel ble jeg umiddelbart fascinert av den (før jeg så filmen visste jeg ikke noe om Ribun Carter - og "The Hurricane"-navnet hørte dermed ikke akkurat så veldig fristende ut). Fant den i en billigkurv på en lokal matvarebutikk for 100 spenn noen dager senere. Den ble kjøpt uten noen form for vurdering. Sa til meg selv da filmen var over at denne filmen skulle jeg ha! Kjøpte den derfor umiddelbart uten å tenke mer på det. Finnes også mange andre bra filmer som blir ødelagt av skole-fremvisning. Frykter at "I Rosens Navn", som vi skal se på skola om ikke så lenge kan bli en slik "fjasko", tross det faktum at den er en ganske så bra film. EDIT: R.I.P Chris Penn. Noen som vet dødsårsaken eller? Som Deathie sier, er det ikke funnet noen årsak. Politiet har i allefall liten tro på at det ligger noe kriminelt bak. Han skal vel obduseres i dag, med mindre han allerede har blitt obdusert. Endret 25. januar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er det noen som vet når 24 - Sesong 4 kommer ut på DVD med NORSK underteskt!? ..og Madagascar, OGSÅ med NORSK undertekst? Takker.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Madagaskar kommer i allefall i løpet av første halvdel av februar. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er det noen som vet når 24 - Sesong 4 kommer ut på DVD med NORSK underteskt!? ..og Madagascar, OGSÅ med NORSK undertekst? Takker.. 5497409[/snapback] Norsk utgave av Madagascar foreløpig dato 8. februar, 24 S4 foreløpig dato 8. mars. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Takker, begge to!! Den derre dvdarkiv-greia var kjekk!! ..har savnet en slikenen.. Endret 25. januar 2006 av Bone Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) RIP Chris Penn Såg han nylig i filmen Kiss Kiss (Bang Bang), ein film eg likte veldig godt. Edit: Dette er ikkje den nye KKBB-filmen som kom ut i 2005, men ein frå 2000. Til helga snurrer eg Reservoir Dogs. Såg på IMDB at han var stemma til Eddie Pulaski, partneren til Tenpenny i spelet GTA: San Andreas. Synd med dødsfall i så ung alder. Endret 25. januar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mamma sendte meg melding idag på skolen og sa at Chris Penn hadde dødd. Det var trist, men samtidig innså jeg hvor kul mamma er. RIP Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mamma sendte meg melding idag på skolen og sa at Chris Penn hadde dødd. Det var trist, men samtidig innså jeg hvor kul mamma er.RIP 5498227[/snapback] Seriøst fresh mor, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg