Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Må bare spør om det er noen som har sett bilde av den nye Alien Quadrilogy "boksen" som kommer nå? Det er noe av det sykeste jeg har sett på lenge

http://www.play.com/play247.asp?page=title...p=57&g=72&pa=sr

5475696[/snapback]

Det er en kopi av det meste av den japanske 25-års jubileumsutgaven som kom i mai 2004.

Innholdet i den japanske utgivelsen:

Alien2_small.JPG

og til venstre her:

hylle1_small.JPG

Edit:

Har ikke Njål noe lignende?

:D

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På hvilke sider kan jeg finne ut om en film har blitt sensurert?

Bruttern har lyst til å kjøpe A Dirty Shame (som nå er billig på Amazon.co.uk).

Han frykter, siden det er en ganske så snål film, at den britiske versjonen har blitt sensurert. Kan noen vennlige sjeler her prøve å finne ut dette? :)

Lenke til kommentar
[iC,21/01-2006 : 19:27]På hvilke sider kan jeg finne ut om en film har blitt sensurert?

5475808[/snapback]

Standardstedene å sjekke er DVD Compare/DVD Rewind (selv om de ikke har info om akkurat den britiske utgaven av denne), og bruke DVD-Basen til å finne en anmeldelse av den utgaven det er snakk om, og se om det står noe om klipt/uklipt.

Generelt er det lite som blir klipt av nye filmer i England nå om dagen, med mindre det er barnesnusk, eller dyr har blitt skadet under innspillingen.

Edit: Det man skal være klar over med Compare er at site'n er basert på at brukere sender inn info (av og til på bakgrunn av det som står på omslag), og som oftest ikke på en direkte sammenligning av disker. Dette fører nødvendigvis til at det vil være en del feil eller mangelfull informasjon i en del sammenligninger.

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Eh?

Perfect Partner

Buy Alien Quadrilogy Deluxe Alien Head Limited Edition Box Set with Manchester United - End Of Season Review 2003/2004 DVD today!

Det tilbudet med to dvder til en "bedre" pris hvis man kjøper begge.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Det tilbudet med to dvder til en "bedre" pris hvis man kjøper begge.

5476001[/snapback]

Du mener "bedre" når man ser bort fra at man ikke får noe ekstra avslag ved å kjøpe dem sammen? :p

5476050[/snapback]

Jepp, hermetegn er en nyttig ting!

Lenke til kommentar
Må bare spør om det er noen som har sett bilde av den nye Alien Quadrilogy "boksen" som kommer nå? Det er noe av det sykeste jeg har sett på lenge

http://www.play.com/play247.asp?page=title...p=57&g=72&pa=sr

5475696[/snapback]

Åååh fy faen! Jeg er ikke heterofil lengre, etter dette synet.

Igår var det Ben Affleck film, idag er det to. Verdens undergang er nærme

5477352[/snapback]

Det var faktisk verdens undergang i går, da Sandra Bullock spilte i samme film som Affleck. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...