Deathie Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Haha, jeg er fremdeles på Filmweb. 5467919[/snapback] Tuller du? Ventet du i en uke for å få billetter til den filmen? Jøsses, hadde du ikke skole å gå på? Dette må jeg si må være det mest meningsløse prosjektet jeg noen gang har sett. Hva endte du opp med etter å vært uteligger i en uke? En utrolig film verden aldri har set maken til? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hva endte du opp med etter å vært uteligger i en uke?5469879[/snapback] Den fantastiske følelsen og æren av å ha vært på premiæren...yay Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Så nettopp Tetsuo. Sykeste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Haha, jeg er fremdeles på Filmweb. 5467919[/snapback] Tuller du? Ventet du i en uke for å få billetter til den filmen? Jøsses, hadde du ikke skole å gå på? Dette må jeg si må være det mest meningsløse prosjektet jeg noen gang har sett. Hva endte du opp med etter å vært uteligger i en uke? En utrolig film verden aldri har set maken til? 5469879[/snapback] Tihi. Nei, jeg tenkte at jeg måtte bare prøve det ut en gang. Jeg tok meg to studiedager fri fra skolen og skulka resten (hadde så å si ikke noe fravær tidligere den våren). Det gikk veldig bra, uka gikk sinnsykt fort. Mange artige mennesker å møte. Det var en opplevelse som jeg syns var positiv, men som etter min mening holder med én gang. De folka som kom rett etter meg har liggi lenge i kø til alle LotR- og SW-filmene (nye) som har kommet til Norge. Det var de som lå i kø i over en måned til Episode III, som jeg syns er ganske sykt. En uke får holde. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 David Lynch er 60 år i dag! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 En film som ser ganske lovende ut. Zombie film som heter Worst Case Scenario. Plottet er som følger: "The original screenplay of this horrormovie centers on the common friction between neighboring countries. It's a global phenomenon, and even in peaceful Western Europe you will find old grudges. If you dig deep enough. In the final of the World Championship soccer games Holland and Germany are going to war. A visiting American and his family try to get away from the nationwide frenzy, but traveling to a North Sea island they wind up in situations far, far worse." For de som vil se traileren til filmen kan gå her: http://www.gorehoundinc.com/ Promo trailerene finner man inne på siden Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 David Lynch er 60 år i dag! 5471596[/snapback] Hey hey hey! Gratulerer, Lynchern! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Haha, jeg er fremdeles på Filmweb. 5467919[/snapback] Tuller du? Ventet du i en uke for å få billetter til den filmen? Jøsses, hadde du ikke skole å gå på? Dette må jeg si må være det mest meningsløse prosjektet jeg noen gang har sett. Hva endte du opp med etter å vært uteligger i en uke? En utrolig film verden aldri har set maken til? 5469879[/snapback] Så da, så da. Det finnes mange fans av de gamle filmene, så det var nok store forventninger til de nye. Noen synes visst at de nye filmene er bra, men veldig mange ble nå skuffet. Uansett kunne dejo ikke vite det FØR de hadde sett filmen! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Godt poeng. Det ironiske er at Episode II var den eneste SW-filmen jeg lå i kø til, mens det var den dårligste av dem alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 En film som ser ganske lovende ut. Zombie film som heter Worst Case Scenario. Plottet er som følger: "The original screenplay of this horrormovie centers on the common friction between neighboring countries. It's a global phenomenon, and even in peaceful Western Europe you will find old grudges. If you dig deep enough. In the final of the World Championship soccer games Holland and Germany are going to war. A visiting American and his family try to get away from the nationwide frenzy, but traveling to a North Sea island they wind up in situations far, far worse." For de som vil se traileren til filmen kan gå her: http://www.gorehoundinc.com/ Promo trailerene finner man inne på siden 5472054[/snapback] Fabelaktig! Denne filmen leste jeg om for en god stund tilbake. Trodde det aldri ble noe av, men dette var jo som juleaften og bursdag på en gang! Takk xkharonx Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Godt poeng. Det ironiske er at Episode II var den eneste SW-filmen jeg lå i kø til, mens det var den dårligste av dem alle 5473084[/snapback] Jeg synes episode II var den beste av de tre nye. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Godt poeng. Det ironiske er at Episode II var den eneste SW-filmen jeg lå i kø til, mens det var den dårligste av dem alle 5473084[/snapback] Jeg synes episode II var den beste av de tre nye. 5473751[/snapback] Hold me, like you did by the lake on Naboo! <-- Blir det bedre? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvem er det som bryr seg om klissete ting som kjærlighet på film allikevel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvem er det som bryr seg om klissete ting som kjærlighet på film allikevel? 5473980[/snapback] My Girl, 2046, Casablanca, Eternal Sunshine. Jeg bryr meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Innrøm at du ble litt rørt da Padmé hadde sin siste konfrontasjon med Anakin. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Vår, Sommer, Høst, Vinter... og Vår er en vakker film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Vår, Sommer, Høst, Vinter... og Vår er en vakker film. 5474652[/snapback] So true, so true, en av favorittene mine. Gråter du ikke for frosken er du ikke et menneske. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Må bare spør om det er noen som har sett bilde av den nye Alien Quadrilogy "boksen" som kommer nå? Det er noe av det sykeste jeg har sett på lenge http://www.play.com/play247.asp?page=title...p=57&g=72&pa=sr Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Har ikke Njål noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Må bare spør om det er noen som har sett bilde av den nye Alien Quadrilogy "boksen" som kommer nå? Det er noe av det sykeste jeg har sett på lenge http://www.play.com/play247.asp?page=title...p=57&g=72&pa=sr 5475696[/snapback] HERRE MIN HATT! den skulle jeg likt å ha.. Hmm, blir overtidsjobbing dette her.. HR Giger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg