Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg vurderer sterkt å kjøpe Babycart-serien. Har Shogun Assasin og syns det er kvalitet. Vet at de har serien på Play.com, men vet noen her om dette er bra en bra versjon av serien? Og om noen vet hvor jeg kan skaffe serien billigere, for vil egentlig slippe den forbanna tollen. 5458283[/snapback] De selger alle på platekompaniet på oslo city. Boksene så veldig "skikkelige" ut, så jeg tror utgaven er blant de bedre. Endret 18. januar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har hørt at de britiske DVD-ene er fryktelig mørke, og non-anamorphic. Som gjør de amerikanske mye bedre. Men kanskje litt dyrere. DVD Pacific selger dem fryktelig billig, og de 'faker' prisen utpå pakken som gjør at du slipper kanskje tollen. Du får finne deg en valutakalkulator og regne litt og finne ut om forskjellene. Hva det koster å sende alle og slippe toll, hva det koster å sende alle med toll, hva det vil koste å sende dem én og én (kan bli høyt pga porto), og hva det koster til sammen fra play.com Det beste valget spørs helt på deg, hvor mye penger du har og om du er villig til å ta DVD Pacific sjangsen. Er så lenge siden jeg har bestillt fra dem, men ryktene fra sist år var at tollerene hadde blitt mye ivrigere med å sjekke pakkene deres. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Så nettopp Alien igjen, men denne gang var det Directors Cut som viste seg på skjermen. Gleder meg til å se de resterende filmene, da eneren er superb. Skulle se Aliens for en stund siden, men det viste seg at den var så horibelt lang, og at den verdifulle tiden vår ikke strakk til den gang. BTW, DTS lyd og greier i Alien. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kjøpte den Alien Quatro (eller hva den nå het) boksen for en god stund siden. Så vidt jeg husker har den både kino versjon og Directors Cut for de tre første Alien filmene, digg. Jeg bestemte meg for at min tid skulle strekke til så jeg så alle fire back_to_back. Ikke lurt. BTW, DTS lyd og greier i Alien. Støttes. Yay! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 tgf synes jeg har blitt litt oppskrytt gjennom årene. Filmene er ikke SÅ bra!Akkurat som LOTR, herregud, atter en konge ble for dum, men siden det var en LOTR film så ble den hedret.. :/ Synes det er så feil! 5452977[/snapback] The Godfather serien er jo sinnsykt bra Men, folk har forskjellig smak LOTR filmene har jeg ikke no til overs for, bra lagd osv, men utrolig kjedelig.... men så digger ikke jeg magiske pinner som kan skyte flammer osv heller da Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kjøpte den Alien Quatro (eller hva den nå het) boksen for en god stund siden. Så vidt jeg husker har den både kino versjon og Directors Cut for de tre første Alien filmene, digg. Jeg bestemte meg for at min tid skulle strekke til så jeg så alle fire back_to_back. Ikke lurt. BTW, DTS lyd og greier i Alien. Støttes. Yay! 5458775[/snapback] Alien Quadrilogien heter den. Fikk den til jul jeg. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg vurderer sterkt å kjøpe Babycart-serien. Har Shogun Assasin og syns det er kvalitet. Vet at de har serien på Play.com, men vet noen her om dette er bra en bra versjon av serien? Og om noen vet hvor jeg kan skaffe serien billigere, for vil egentlig slippe den forbanna tollen. 5458283[/snapback] De britiske utgivelsene fra Arts Magic suger. De er gamle, relativt dårlige (selv til å være gamle) standard-konversjoner NTSC>PAL fra de gamle laserdisc-mastrene til AnimEigo, og i tillegg klipt.Jeg vil på det sterkeste anbefale R1-utgivelsene Scarface^^linket til (og også DVD Pacific) framfor de britiske utgivelsene; De er uklipte, anamorfiske, fra nye, restaurerte, digitale mastere, og med en god del informasjon som mangler på de britiske. Bestill dem enkeltvis for å være sikker på å slippe mva (og vær obs på å sette opp med å sende bestillingene enkeltvis, ikke slå sammen, hvis du bruker Pacific). De 10-15 kr'ene du sparer på å slå sammen bestillingene er ikke verdt det hvis pakken stoppes. Du kan evt bestille de første for å sjekke ut (de fire første er i mine øyne ganske mye bedre enn de to siste). Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Noe å glede seg til for noen av oss: Kieslowski's La Double vie de Véronique/Podwójne życie Weroniki/The Double Life of Veronique slippes endelig på dvd i slutten av februar, og av et selskap som vanligvis gjør svært gode utgivelser (mk2 i Frankri ke), @Fnac og @Amazon.fr. Mer eller mindre samme utgivelse slippes trolig i England seinere på våren. I mine øyne Kieslowski's beste film. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Takk til både Scareface og Njål for hjelpen. Var til god hjelp Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Takk til både Scareface og Njål for hjelpen. Var til god hjelp 5459635[/snapback] Hvis jeg skulle komme med et forslag: Bestill de to første (Lone Wolf and Cub: Sword Of Vengeance og Lone Wolf And Cub: Baby Cart At The River Styx), de Shogun Assassin er hentet fra, og se selv hvor mye mer blod, gørr og action det er (man kunne lett tro de har tatt med all actio og alt blod når man ser SA, men det stemmer ikke), og ikke minst hvor mye bedre de opprinnelige filmene er. Så kan du vurdere om du vil bestille resten enkeltvis fra f.eks Pacific, eller vente på neste sett 20%off-kuponger fra DeepDiscountDVD (trolig ca Mai), da bør 2 og 2 gå greit under mva-grensa. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Så nettopp Alien igjen, men denne gang var det Directors Cut som viste seg på skjermen. Gleder meg til å se de resterende filmene, da eneren er superb. Skulle se Aliens for en stund siden, men det viste seg at den var så horibelt lang, og at den verdifulle tiden vår ikke strakk til den gang. BTW, DTS lyd og greier i Alien. 5458629[/snapback] Du kan trygt se de tre første, men styr langt unna den siste møkkafilmen. Jeg var kanskje ung og uvitende, men sjelden har jeg blitt mer skuffa Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Takk til både Scareface og Njål for hjelpen. Var til god hjelp 5459635[/snapback] Hvis jeg skulle komme med et forslag: Bestill de to første (Lone Wolf and Cub: Sword Of Vengeance og Lone Wolf And Cub: Baby Cart At The River Styx), de Shogun Assassin er hentet fra, og se selv hvor mye mer blod, gørr og action det er (man kunne lett tro de har tatt med all actio og alt blod når man ser SA, men det stemmer ikke), og ikke minst hvor mye bedre de opprinnelige filmene er. Så kan du vurdere om du vil bestille resten enkeltvis fra f.eks Pacific, eller vente på neste sett 20%off-kuponger fra DeepDiscountDVD (trolig ca Mai), da bør 2 og 2 gå greit under mva-grensa. 5459759[/snapback] Takk for hjelpen nok en gang. Jeg har lenge visst at Shogun Assasin er klippet sammen av de tidligere filmene, og har lenge tenkt å kjøpe serien, men rant liksom ut i ingenting. Så nå får jeg jammen skjerpe meg å sette igang. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Woah! Fikk mail fra CDON.com i dag om at jeg har vært en av 2005's beste kunder hos dem (har handlet en god del filmer og spill derifra). Derfor fikk jeg kjøpe èn av de to mest populære filmene deres i 2005, for en lavere pris. De var Kingdom Of Heaven (2-disc) og Wallander 5: Afrikaneren. Siden jeg ikke vet hva Wallander er for noe, kjøpte jeg Kingdom Of Heaven. Filmen er ikke akkurat all verdens, men jeg har letet etter den lenge nå (for 100kr eller deromkring). Prisen ble på 99,- inkludert frakt! Dette synes jeg er et fantastisk tiltak, og jeg skulle ønske at Play og Amazon hadde slike ordninger for sine beste kunder også (rabatter, etc.). Varmet meg virkelig da jeg fikk denne mailen. CDON er ei bra sjappe. EDIT: Doh, nå har CDON også begynt å kun ta kort. Er vel for mange som utnyttet det at de brukte oppkrav, og bare dreit i å betale når de fikk filmene. Endret 19. januar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Nå har jeg akkurat sett den nye Narnia -filmen, og jeg som vanligvis hater unger på film og reklame, så må jeg bare si; Hun lille jentungen som spilte Lucy, hun imponerte meg noe enormt!! Det er nesten så jeg ville gi den lille ungen Oscar.. og det er nesten ikke tull en gang.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Haha, jeg er fremdeles på Filmweb. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Haha, jeg er fremdeles på Filmweb. 5467919[/snapback] Er det du til venstre der? Artig! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det var meg for snart fire år siden, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Dette kan bli interressant. http://www.filmweb.no/kino/article92840.ece Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Dette kan bli interressant. http://www.filmweb.no/kino/article92840.ece 5468004[/snapback] Det er faktisk en av de filmene jeg ser mest fram til i 2006, selv om det faktisk er en re-make. Men originalen er egentlig bare en middelmådig film, og med Alexandre Aja som regissør har jeg tro på at den filmen kan bli veldig, veldig bra. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Da fikk jeg "Nigmare on elm street 7 DVD box" i posten F*** da, ble ikke pub i helga eller da. Endret 20. januar 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg