Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg så Marche de l'empereur idag, og det er den beste dokumentaren, og en av de beste filmene jeg har sett i mitt liv. Hvor mye av den æren som skal gå til de bak filmen vet jeg ikke, det er faktisk mulig at mother nature fortjener æren for denne, men fy faen.

5440254[/snapback]

Den originale franske, den amerikanske (Freeman-versjonen) eller den norsk-dubbete?

Jeg så den amerikanske for et par uker siden, og fikk den franske originalversjonen i posten i går, så regner med å få sjekket ut den også i løpet av et par dager.

Flott film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så Marche de l'empereur idag, og det er den beste dokumentaren, og en av de beste filmene jeg har sett i mitt liv. Hvor mye av den æren som skal gå til de bak filmen vet jeg ikke, det er faktisk mulig at mother nature fortjener æren for denne, men fy faen.

5440254[/snapback]

Kan du gi meg noen linjer om hva filmen omhandler? Jeg så 6 sek av en trailer av filmen i dag, og det jeg har fått med meg er at den handler om pingviner. En dokumentar. Ellers er jeg nokså tom. :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg så Flightplan med Jodie Foster i dag! Jeg synes den var kjempespennende.. Så den med min mor, faktisk, og hun likte den også veldig godt! ..men, det var vist en eller annen som har gitt den karakteren 2?? ..skjønner jeg ikke... hmm.. Han fra TV2? Absolutt underholdning, kanskje..

Lenke til kommentar

5440254[/snapback]

Den originale franske, den amerikanske (Freeman-versjonen) eller den norsk-dubbete?

Jeg så den amerikanske for et par uker siden, og fikk den franske originalversjonen i posten i går, så regner med å få sjekket ut den også i løpet av et par dager.

Flott film.

5440328[/snapback]

Jeg håpet at det skulle være den engelske, men det var den norske. Jeg ble positivt overrasket over dubbingen, men vil fortsatt få med meg Freeman. Akkurat i dette tilfellet ser jeg ikke poenget med å se originalversjonen, da det kun er dubbing.

Deathie: Den handler om livet, døden, kampen om å overleve, fellesskap, samarbeid. Den handler om alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Dæng, det var 2 timer rett ut av vinduet. Battle Royale 2 anbefales ikke :(

5440529[/snapback]

Enig der, den filmen er søppel. Eneren derimot...

Lenke til kommentar

Alle, synes nå jeg .. Bortsett fra Legally Blonde 2 som er et makkverk av en film.. og the Lost Battalion har jeg ikke sett.. Heller ikke Behind Enemy Lines har jeg sett (faktisk) men den har fått så mye skryt over alt, så den er nok en sikker vinner..

Lenke til kommentar
The Lost Battalion

Rumble in the Bronx

Minority Report

Legally Blonde 2

Constantine

Chronicles of Riddick

Behind Enemy Lines

After the Sunset

Noen av disse som er verdt å se?  :)

5442333[/snapback]

Personlig liker jeg "After the sunset" best av alternativene (ikke sett "Lost Battalion", "Riddick" eller "Behind enemy lines"). Har alltid vært filmforelsket i frk. Hayek, og Brosnan gjør denne typen roller bra. Likte ham svært godt i tilsvarende rolle i "The Tomas Crown Affair." (Steve McQueen har spilt i orginalen, har svært lyst å se denne også) Woody Haroldson gjør seg også best som komiker, gjør en glimrende rolle i filmen.

"Legally Blonde 2" ser du bare hvis du lurer på hvordan det er å blø fra øynene.

Lenke til kommentar
The Lost Battalion

Minority Report

Constantine

Chronicles of Riddick

5442333[/snapback]

The Lost Battalion var et gjesp.

Minority Report var ålreit popcun-underholdning, men ikke noe mer heller.

Constantine er en drittfilm!

Chronicles of Riddick var faktisk ganske kul, tro det eller ei.

Jeg ville gått for Riddick.

Lenke til kommentar
The Lost Battalion

Minority Report

Constantine

Chronicles of Riddick

5442333[/snapback]

The Lost Battalion var et gjesp.

Minority Report var ålreit popcun-underholdning, men ikke noe mer heller.

Constantine er en drittfilm!

Chronicles of Riddick var faktisk ganske kul, tro det eller ei.

Jeg ville gått for Riddick.

5444871[/snapback]

Constantine og Minority Report er to gode filmer.

Lenke til kommentar

Constantine har da jeg forstått skal være en flott film?

Ellers har jeg bare sett, um, Minority Report av disse. Den var veldig bra til Spielberg å være, men jeg synes den bommet på noe dypere mening.... Noe jeg antar den faktisk prøvde på. Ender vel opp som en god underholdningsfilm uansett. Litt forglemmelig, men artig. Hyperklippingen i starten var helt utrolig, synes jeg.

S,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...