master air Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 *snip* *snip* 5422899[/snapback] Jeg har ikke sett remaken mest fordi jeg vil se orginalen først. At orginalen er over 70 år gammel gjør meg absolutt ingen ting for jeg har for lengst oppdaget at dagens teknologi og budsjett har ikke så mye å si for hvor bra filmen blir. Da blir det vel til at jeg bestiller filmen de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Flere som har prøvd spillet The Movies? Har lekt meg litt med det, og det er addictive som fy. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nei, SteffyBoy, jeg lager filmer FOR REAL!!11!!ONEONE Det er like addictive, i hvert fall. Akkurat nå lager jeg en kompilasjon av de tre CrossSnow-filmene så DU skal få lov til å se sammenhengen når du mottar den. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Så akkurat Plan 9 From Outer Space for første gang. For en film. Dialogen var absurd, spesial effektene (viss en kan kalle det det) var elendige, sikkert for den tiden også, og skuespillet er det verste jeg har sett. Men det beste med hele filmen var den fantastiske fortelleren....Det er lenge siden jeg har kost meg så mye med en film. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Gravedigger1: You hear anything? Gravedigger2: Thought I did. Gravedigger1: Don't like hearing noises, especially when there ain't supposed to be any. Gravedigger2: Yeah, kinda spooky-like. Gravedigger1: Maybe we're getting old. Gravedigger2: Well, whatever it is, it's gone now. Gravedigger1: That's the best thing for us too, gone. Gravedigger2: Yeah, let's go. Best lines ever. :!: Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Elsket dialogen i den filmen. Her er to andre gullkorn som fikk meg, ikke bare til å trekke på smilebåndene, men å le som bare det. "Detective: But one thing's sure. Inspector Clay is dead, murdered, and somebody's responsible." "Air Force Captain: Visits? That would indicate visitors." Det kan faktisk sies så bra som der. Aner ikke hvor denne Ed Wood Jr. tok det fra. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Også har du jo klassikeren "These future events will affect you in the future". Men jeg må si at Criswell Predicts har en stor motstander om beste fortelleren med fortelleren i The Beast of Yucca Flats: http://www.badmovies.org/multimedia/moviesu/yuccaflats1.mpg Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Også har du jo klassikeren "These future events will affect you in the future". Men jeg må si at Criswell Predicts har en stor motstander om beste fortelleren med fortelleren i The Beast of Yucca Flats: http://www.badmovies.org/multimedia/moviesu/yuccaflats1.mpg 5430310[/snapback] Ai ai ai....den filmen har jeg ennå ikke hatt gleden av å ha sett, men etter å ha sett det der, må jeg nesten prøve å få fatt i den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Noen som har sett Zeder her? Har hørt at den skal være interessant. EDIT: Noen som har soundtracket til Zombi3 her? Et av de tøffeste, mest stemningssettende introsporene jeg har hørt. Har bare greid å få tak i en liten prøvesmaksfil foreløpig. Skamfet. M3U-fil Endret 13. januar 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Flere som har prøvd spillet The Movies? Har lekt meg litt med det, og det er addictive som fy. 5427904[/snapback] Bra laget? God grafikk? Ganske lyst på det der spillet må jeg si. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Flere som har prøvd spillet The Movies? Har lekt meg litt med det, og det er addictive som fy. 5427904[/snapback] Bra laget? God grafikk? Ganske lyst på det der spillet må jeg si. 5431570[/snapback] Det er interessant, men vi får se hvor lenge det varer. Verdt et forsøk, men jeg hadde prøvd det før jeg kjøpte, hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Flere som har prøvd spillet The Movies? Har lekt meg litt med det, og det er addictive som fy. 5427904[/snapback] Bra laget? God grafikk? Ganske lyst på det der spillet må jeg si. 5431570[/snapback] Det er interessant, men vi får se hvor lenge det varer. Verdt et forsøk, men jeg hadde prøvd det før jeg kjøpte, hvis jeg var deg. 5433403[/snapback] Spilte det en del i juleferien. Det var ganske underholdende i begynnelsen, men følte det ble ganske repeterende etterhvert. Du gjorde det samme hele tiden egentlig, men jeg må innrømme at jeg koste meg i den perioden jeg spilte det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg likte The Movies godt de første få timene. Etter det fant jeg ut at spilelt bare ble stressende og frustrerende. Man finner også etter hvert ut at filmene man lager egentlig ikke er unike i det hele tatt! (selv om at utviklerne lovet oss det - Ikke akkurat noen bombe at det skulle være feil). Det blir bare ensformig etter hvert, så blir man gørr lei. Synd, i grunn. Spillet har masse potensiale (potensiale som jege egentlig ikke tror spillutviklere har nok ressurser til å utnytte med dagens teknologi). EDIT: xkharonx var visst før meg. Endret 13. januar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Argh, jeg var nede på Free Record Shop og så litt rundt om. Det er sånt 4 DVD'er til 300kr nå, og jeg fant utallige filmer jeg vil ha. Saving Private Ryan, IT, Fluenes Herre, Monty Python: Meningen med Livet, Motorsagmassakren (Den orginale), osv, osv. Dumt at jeg ikke kan bruke så mye penger nå.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Argh, jeg var nede på Free Record Shop og så litt rundt om. Det er sånt 4 DVD'er til 300kr nå, og jeg fant utallige filmer jeg vil ha. Saving Private Ryan, IT, Fluenes Herre, Monty Python: Meningen med Livet, Motorsagmassakren (Den orginale), osv, osv. Dumt at jeg ikke kan bruke så mye penger nå.... 5433728[/snapback] Det synes jeg egentlig er litt lureri.. eller.. Vel.. Før kunne man kjøpe de (samme?) filmene; 3 for 200,- .. når er det 4 for 300,- .. Ble jo plutselig en del dyrere.. Selv om man "får hele 4! filmer", liksom.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 That's bussiness Bone. Du har vel aldri tilfeldigvis kjøpt noe for 99,90.-? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Uansett, kan sikkert bare låne de. Har tilgang til et ganske så stort filbibliotek. Får låne alt der ute Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 That's bussiness Bone. Du har vel aldri tilfeldigvis kjøpt noe for 99,90.-? 5435584[/snapback] Hehe.. joddah.. Men, tenker egentlig mest på at de hadde et mye bedre tilbud FØR, at det "nye tilbudet" faktisk er dårligere enn det som opprinnelig var.. hmm Hey! .. Mitt innlegg nummer 1000! ..er jeg en av de kule nå, eller? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vet ikke hvordan man tolker de "kule" her på hw.no. Er det pga. postcount? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vet ikke hvordan man tolker de "kule" her på hw.no. Er det pga. postcount? 5440238[/snapback] Det stemmer. Tidligere var det minimum 1000 poster, men det ble økt til 2000 i forrige uke. Jeg så Marche de l'empereur idag, og det er den beste dokumentaren, og en av de beste filmene jeg har sett i mitt liv. Hvor mye av den æren som skal gå til de bak filmen vet jeg ikke, det er faktisk mulig at mother nature fortjener æren for denne, men fy faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg