Venerable Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Haha, det hadde vært fett :!: Men dessverre: IDP Distribution (Independent Distribution Partnership) is the joint marketing and distribution venture of Samuel Goldwyn Films and Roadside Attractions. The two companies release movies on their own, but also market and distribute joint releases under the IDP banner, such as the independent motion pictures Tortilla Soup, Super Size Me, and Raising Victor Vargas. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det ser ut som jeg er nødt til å se Saw 2, for filmpraten er blitt til en spoilertråd Endelig ble bestillingen min bekreftet på Play.com, jeg håper å få filmene på mandag. Mr. Smith Goes to Washington (1939) King Kong (1933) North by Northwest (1959) Cube/Cube 2: Hypercube/Cube Zero-Boxset Waking Life (2001) Stand by Me (1986) My Own Private Idaho (1991) Sunset Blvd. (1950) The Third Man (1949) My Girl (1991) Gongdong gyeongbi guyeok JSA/Joint Security Area (2000) À bout de souffle (1960) Straw Dogs (1971) Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det ser ut som jeg er nødt til å se Saw 2, for filmpraten er blitt til en spoilertråd Endelig ble bestillingen min bekreftet på Play.com, jeg håper å få filmene på mandag. Mr. Smith Goes to Washington (1939) King Kong (1933) North by Northwest (1959) Cube/Cube 2: Hypercube/Cube Zero-Boxset Waking Life (2001) Stand by Me (1986) My Own Private Idaho (1991) Sunset Blvd. (1950) The Third Man (1949) My Girl (1991) Gongdong gyeongbi guyeok JSA/Joint Security Area (2000) À bout de souffle (1960) Straw Dogs (1971) 5420988[/snapback] Du skulle ikke kjøpe litt flere filmer mens du var igang da Har du sett King Kong (1933)? Jeg lurer nemlig på hvordan den er.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Gratulerer med dagen, Papillon! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har du sett King Kong (1933)? Jeg lurer nemlig på hvordan den er.. I forhold til remaken er forskjellene ikke store, utenom de åpenbare forskjellene såklart (årsforskjell, budsjett, skuespillere, regissør osv). I remaken får seerne mer sympati for Kong, og actionscenene har blitt dratt et hakk lenger. Ergo enda en unødvendig remake. Hvis du ikke har sett remaken kan jeg si at orginalen holder seg svært godt for alderen. Den er ikke en klassiker for ingenting. Er du nyskjerrig, antar jeg du er åpen for eldre filmer, aper og dinosaurer laget av leire og svart/hvit. Og da anbefaler jeg den på det sterkeste. Men den gjennomsnittlige filmtitteren på 15 år vil tvilsomt like 1933 versjonen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Noen som har sett Flightplan med Jodie Foster? Er den noe bra? Liker Jodie Foster utrolig godt! En av de beste (DEN beste??) kvinnelige skuespillerene.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Så flightplan på kino for en god stund siden. Var ikke den ekstremt store filmopplevelsen, men svært spennende til tider. Ganske OK plot også. Se den hvis du likte "Panic room". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Så nettopp Welcome To Collinwood. Utrolig morsom film i ekte Coen-stil! Anbefales absolutt for alle de som liker Ladykillers og slike filmer! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jodie foster er en god skuespiller, men jeg klarer henne ikke, den utrolig irriterende stemmen hennes og den intense masinga, klarer det ikke, skriking og hyling osv, spesielt i Panic Room Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Så nettop Two for the money, guuud så kjedelig! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jodie foster er en god skuespiller, men jeg klarer henne ikke, den utrolig irriterende stemmen hennes og den intense masinga, klarer det ikke, skriking og hyling osv, spesielt i Panic Room 5424006[/snapback] Aboslutt ingenting med den pågående diskusjonen å gjøre, men følte for å stille dette spørsmålet. Hvis du ikke takler stemmen eller masinga til Foster, hva mener du da om dama i Blair Witch Project? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Så nettopp The Incredibles igjen. Nydelig familiefilm som får deg til å sitte humrende i stolen. En av de beste filmene i den sjangeren spør du meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Enig! Nemo var også bra, men jeg synes The Incredibles var mye mer skøy. Har forresten bestilt den fra Play.com (koster en hundrings der for tiden), bestilte den der sammen med de 16 andre filmene jeg bestilte rundt juletider, men i motsetning til de andre filmene har ikke The Incredibles kommet enda, tross det at den har blitt sendt! Jeg begynner å bli mektig forbanna, og kommer den ikke i løpet av denne uka skal posten få smake pisken (siden det sikkert er en jævel der som har rappa den)! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) For min del var ikke Nemo på langt nær like underholdende som The Incredibles. Nemo fenget meg ikke like mye. Bra det finnes et godt utvalg der ute. Har posten begynt å rappe filmer også? Endret 11. januar 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nå har jeg akkurat sett ferdig "...and Justice for All", med Al Pacino.. Men, jeg må ærlig innrømme at jeg ble en smule skuffet over filmen! Al Pacino spilte glimrende (som alltid), men jeg synes selve filmen i seg selv var skuffende. Veldig rett frem, for "opplagt" i grunnen.. Er ikke så flink til å beskrive slikt, desverre.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har posten begynt å rappe filmer også? 5424487[/snapback] Dette har vært et fenomen i lang tid. Fristelsen kan vel bli for stor for noen av og til. Jeg har ikke vært utsatt for dette tidligere, men jeg tror dette kan være grunnen til hvorfor jeg enda ikke har fått den. Vi får se. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har posten begynt å rappe filmer også? 5424487[/snapback] Dette har vært et fenomen i lang tid. Fristelsen kan vel bli for stor for noen av og til. Jeg har ikke vært utsatt for dette tidligere, men jeg tror dette kan være grunnen til hvorfor jeg enda ikke har fått den. Vi får se. 5425464[/snapback] Royal Mail er beryktet for å ha jævla mange tjuvradder. Tviler på slikt som dette er et utbredt fenomen her til lands. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det her var en litt artig anmeldelse av Saw II. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Det her var en litt artig anmeldelse av Saw II. 5426242[/snapback] En anmeldelse som faktisk var verdt arket den er skrevet på. Her presenteres filmen på en god og saklig måte. Positive og negative sider ved den legges frem og anmeldelsen avsluttes med en fin konklusjon. Er det så utrolig vanskelig? Tror de fleste som anmelder skiver/filmer i dag enten er gretne gamle gubber eller kvasiintelligente filmstudenter med markeringsbehov av en annen verden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Fint du var enig, LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg