CurSe Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er nesten som med Donald når det gjelder filmer man har sett før. I det man leser første siden så finner man ut at den har man lest før, for min del hvertfall. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Andre som har sett The Matador? den er verdt å se, jeg likte den iallefall Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Bare lurer på en ting. Dere som sitter med en samling på over 1000 filmer: Når dere går rundt i en butikk for eksempel, sliter dere med å huske hvilke filmer dere faktisk har? Har det skjedd at dere faktisk har kjøpt samme film om igjen noen gang? :!: Nå har jo jeg bare litt over 300 filmer, så jeg har aldri hatt problemer med å huske hvilke filmer jeg har kjøpt eller sett. Jeg kan ikke ramse dem opp på strak arm, men ser jeg i DVD-hylla i en butikk, har jeg ingen problemer med å peke ut alle filmene som jeg har i samlinga. EDIT: Ser forresten etter Hellsing på DVD for tiden, jeg. Vel, jeg har vel egentlig gjort det "hele livet", men på Play og Amazon er de da så forbanna dyre! Noen som vet om noen bra sider som selger dem billigere? (helst R2) Endret 9. januar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Bare lurer på en ting. Dere som sitter med en samling på over 1000 filmer: Når dere går rundt i en butikk for eksempel, sliter dere med å huske hvilke filmer dere faktisk har? Har det skjedd at dere faktisk har kjøpt samme film om igjen noen gang? :!: 5410287[/snapback] Nå er det relativt sjelden jeg kjøper film til meg selv i fysiske butikker, og ved netthandel er jo Profiler bare et tastetrykk unna, så det er ikke noe stort problem. Men generelt husker jeg stort sett hvilke dvd'er jeg har, og hvilken utgave jeg har. Det jeg har av dobbeltkjøp er enten nye utgaver jeg har kjøpt i full visshet om at jeg har en annen fra før, eller etailere som har sendt meg flere eks enn jeg har bestilt (en link til Postens engelskspråklige side for porto til utlandet fører vanligvis til at firmaet ikke er interessert i retur av varen). Jeg skal ikke påstå at jeg husker alle filmene jeg har sett opp gjennom årene (det er vel én eller to jeg har gjort mitt beste for å glemme ), men de fleste, og med hjelp av cover/synopsis nesten alle (men garantert en del sett med oversatt tittel som faller utenfor). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 En ting jeg syns var litt lol med Saw 2: Jeg fikk ikke helt følelsen av total grusomhet og forferdelig skjebne på slutten der angående Eric. Han var fanget i et hus som politiet nettopp hadde identifisert som et åsted for kriminelle handlinger. Akkurat som om etterforskerne aldri kommer til å finne ham der nede når de saumfarer stedet seinere Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 men da er det kanskje for sent "cun"... man må ikke tenke rasjonelt når man ser en film, man må godta den slik den er. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hm, jeg regner med at politiet ikke er så sinnsykt treige når de først har funnet et åsted? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 En ting jeg syns var litt lol med Saw 2: Jeg fikk ikke helt følelsen av total grusomhet og forferdelig skjebne på slutten der angående Eric. Han var fanget i et hus som politiet nettopp hadde identifisert som et åsted for kriminelle handlinger. Akkurat som om etterforskerne aldri kommer til å finne ham der nede når de saumfarer stedet seinere LOL tilbake, enda en som sov under filmen... Politiet vet jo ikke hvor Eric er, bare Jigsaw og Amanda. Politiet er jo et helt annet sted hvor de sporet utstyret som spiller av opptakene av de innesperrede. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ser forresten etter Hellsing på DVD for tiden, jeg. Vel, jeg har vel egentlig gjort det "hele livet", men på Play og Amazon er de da så forbanna dyre!Noen som vet om noen bra sider som selger dem billigere? (helst R2) 5412579[/snapback] Kan ikke hjelpe deg med R2-utgivelsene noe billigere enn Play, men R1 Signature-serien er ganske mye billigere hos f.eks. DVD Pacific (ca NOK95 per disk med frakt hvis du kjøper to av gangen). Alternativt de australske R4-utgivelsene (også PAL, og godt mulig de er kodet både R2 og R4). Knall serie, gleder meg stort til den nye som snart slippes i Japan. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 En ting jeg syns var litt lol med Saw 2: Jeg fikk ikke helt følelsen av total grusomhet og forferdelig skjebne på slutten der angående Eric. Han var fanget i et hus som politiet nettopp hadde identifisert som et åsted for kriminelle handlinger. Akkurat som om etterforskerne aldri kommer til å finne ham der nede når de saumfarer stedet seinere LOL tilbake, enda en som sov under filmen... Politiet vet jo ikke hvor Eric er, bare Jigsaw og Amanda. Politiet er jo et helt annet sted hvor de sporet utstyret som spiller av opptakene av de innesperrede. 5412834[/snapback] Er det sant? Jeg veit at døgnrytmen min er helt ødelagt og gjør meg konstant trøtt, men fant ikke politiet noen av likene? Han jeg satt og så på filmen sammen med var av samme oppfatning. *Løpe tilbake og se* Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er det sant? Jeg veit at døgnrytmen min er helt ødelagt og gjør meg konstant trøtt, men fant ikke politiet noen av likene? Han jeg satt og så på filmen sammen med var av samme oppfatning. *Løpe tilbake og se* Herregud, folk må følge bedre med når de ser sånne filmer som som dette. Jigsaw vil selv vise Eric hvor sønnen "er" og de drar av gårde i bil. Det er kun Eric som oppdager de innesperrede likene. SWAT folka sporer bildesignalene til et helt annet sted. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ha, da var det en grusom skjebne allikevel da. The Saw legacy lever videre. cun -> få orden på le døgnrytme og ikke sove i 3/5-timers intervaller mer. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Morsom/skremmende historie (kanskje en smule OT): Som vi alle vet kan drømmer innholde et knippe absurde hendelser. Det vil jeg si min drøm også klassifiserer seg som, nemlig da LarsP dukket opp som min egen lærer i drømmen min. Jeg tror det var samfunnslære eller noe i den duren vi hadde, men det var ikke før vi "sporet" over på film jeg først så at LarsP satt i rollen som lærer. Vi snakket om filmer som som var sanmfunnskritiske eller noe i den duren, og forskjellige filmer ble etterhvert nevnt. Klimakset i drømmen var dog da en i klassen min nevnte LotR. I drømmen tenkte jeg faktisk noe slikt som: "Haha! Du er faen dum du som nevner LotR, med denne mannen som lærer!" og jeg hadde vel noenlunde rett, for svaret denne elevel fikk var: "Hvorfor nevnes disse filmene i alle sammenhenger? At det er mulig!" Dette var vel egentlig det jeg husker av drømmen. Man kan jo si at det er hyggelig å drømme om personer fra dagliglivet, men det er vel kanskje litt drøyt når en bruker fra et forum sniker seg inn i drømmen min. LarsP så BTW helt lik ut i drømmen som slik han gjør på forskjellige bilder jeg har sett av han! Uansett, tenkte jeg bare måtte få det ut, skremmende eller ikke. :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Da kan du bare tenke deg hvilke mareritt vi som har sett LarsP på ordentlig har Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Våte drømmer om andre forummedlemmer ftw Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (...)LarsP så BTW helt lik ut i drømmen som slik han gjør på forskjellige bilder jeg har sett av han! (...) 5413554[/snapback] Trutmunn og hevede øyenbryn? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Sjekk hva jeg fant i dag http://www.cutlers.com/page26.html Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (...)LarsP så BTW helt lik ut i drømmen som slik han gjør på forskjellige bilder jeg har sett av han! (...) 5413554[/snapback] Trutmunn og hevede øyenbryn? 5415278[/snapback] Visst faen. Artig å se hvordan han klarer å snakke samtidig som han beholder trutmunnen og de hevede øyenbrynene. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Noen som vet om Saw 2 vil få en oppfølger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg