Cuneax Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kan det umulig bli. Stillehavskrigen var bare så kjip i forhold til Europakrigen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Noen som har fått meg seg "Wu ji" / The Promise? Det var en film jeg forelsket meg i.....NYDELIG Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjøpte meg dette i dag: Begynner å bli seriøse greier, nå! Så "The Score" i dag. Litt spennende start, et gjesp av en midtdel og en særdeles spennende slutt. Og Marlon Brando var feit. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjøpte meg dette i dag: *Bilde* Begynner å bli seriøse greier, nå! Så "The Score" i dag. Litt spennende start, et gjesp av en midtdel og en særdeles spennende slutt. Og Marlon Brando var feit. 5397242[/snapback] Denne du refererer til? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Nei, den her. 5398067[/snapback] Åja! Er ikke jeg en dumrian. Har forresten den filmen den. En film man kan se flere enn 1 gang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Denne du refererer til? 5398064[/snapback] :!: haha. Kunne godt tenke meg å se den også. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Denne du refererer til? 5398064[/snapback] :!: haha. Kunne godt tenke meg å se den også. 5398090[/snapback] Må si at tittelen passer bedre til denne filmen, enn den gjør til 2001 filmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2649 Uwe Boll is the man! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Nei, den her. 5398067[/snapback] Noe som var kult med den filmen er... ... at når man får den første twisten servert på slutten, er den egentlig veldig åpenbar, men så kommer liksom twist nr. 2 som skikkelig tar en på senga. Deathie: Hvorfor synes du tittelen til The Score passer dårlig? Et "score" er jo et bare annet ord for "heist" eller ran da. Tittelen til den andre filmen passer jo goså særdeles godt da, på sin egen måte. EDIT: Cun: Boll's Bloodrayne har jo nettopp kommet ut på kinoene rundt omkring i USA. Da jeg så traileren for en god stund siden (med Boll's rykte i bakhodet), forventet jeg meg en ikke veldig bra film. Kanskje bedre enn de tidligere filmene hans, men mer noe à la middels/middels dårlig action. Folket kan jo sjekke ut gjennomsnittskarakteren filmen har fått på IMDB da. :!: Endret 7. januar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Battlefield Baseball / Jigoku kôshien (2003). Tidenes kuleste film? Ja, det mener i allefall jeg. Makan til sinnsyk mangaoverføring skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skal se The Man etterpå. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så nettopp Daredevil igjen. Makan til film! Ben Affleck storspiller igjen! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så nettopp Daredevil igjen. Makan til film! Ben Affleck storspiller igjen! 5402128[/snapback] Er De full? Har De drukket for meget i kveld? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så nettopp Daredevil igjen. Makan til film! Ben Affleck storspiller igjen! 5402128[/snapback] Er De full? Har De drukket for meget i kveld? 5402157[/snapback] Han har drikki for mye karsk igjen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så nettopp Daredevil igjen. Makan til film! Ben Affleck storspiller igjen! 5402128[/snapback] Er De full? Har De drukket for meget i kveld? 5402157[/snapback] Han har drikki for mye karsk igjen. 5402162[/snapback] Herlig å frambringe noen koselige kommentarer på søndagsmorgenen. :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så akkurat på Helsereisen, den var ikke akkurat morsom. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Batman Returns fungerer utmerket som en bakgrunnsfilm, bare så det er sagt. Danny DeVito er festlig i rollen som den nesebitende Pingvinen. Jeg har et spørsmål: Hvor får Pingvinen alle klovnene sine fra? Og RIP Vincent Schiavelli forresten Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har et spørsmål angående Daredevil. Som dere sikkert vet så blir Daredevil blind i begynnelsen av filmen i bytte mot skarpere sanser. Men hva er det egentlig som gjør at fyren kan hoppe 20 meter opp i luften, ta saltoer og lande et hopp fra 100 meter uten problemer? Er dette bare Daredevil i et lite nøtteskall, eller er det faktisk en ordentlig grunn? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva slags "ordentlig" grunn er du ute etter? Det du beskriver er jo en fysisk umulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg