Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, den her.

5398067[/snapback]

Noe som var kult med den filmen er...

... at når man får den første twisten servert på slutten, er den egentlig veldig åpenbar, men så kommer liksom twist nr. 2 som skikkelig tar en på senga.

Deathie: Hvorfor synes du tittelen til The Score passer dårlig? Et "score" er jo et bare annet ord for "heist" eller ran da. :)

Tittelen til den andre filmen passer jo goså særdeles godt da, på sin egen måte. :p

EDIT: Cun: Boll's Bloodrayne har jo nettopp kommet ut på kinoene rundt omkring i USA. Da jeg så traileren for en god stund siden (med Boll's rykte i bakhodet), forventet jeg meg en ikke veldig bra film. Kanskje bedre enn de tidligere filmene hans, men mer noe à la middels/middels dårlig action. Folket kan jo sjekke ut gjennomsnittskarakteren filmen har fått på IMDB da. :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Så nettopp Daredevil igjen. Makan til film! Ben Affleck storspiller igjen! :cool:

5402128[/snapback]

Er De full? Har De drukket for meget i kveld?

5402157[/snapback]

Han har drikki for mye karsk igjen.

5402162[/snapback]

Herlig å frambringe noen koselige kommentarer på søndagsmorgenen. :!:

Lenke til kommentar

Batman Returns fungerer utmerket som en bakgrunnsfilm, bare så det er sagt. Danny DeVito er festlig i rollen som den nesebitende Pingvinen. Jeg har et spørsmål: Hvor får Pingvinen alle klovnene sine fra?

Og RIP Vincent Schiavelli forresten :(

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående Daredevil. Som dere sikkert vet så blir Daredevil blind i begynnelsen av filmen i bytte mot skarpere sanser. Men hva er det egentlig som gjør at fyren kan hoppe 20 meter opp i luften, ta saltoer og lande et hopp fra 100 meter uten problemer? :dontgetit: Er dette bare Daredevil i et lite nøtteskall, eller er det faktisk en ordentlig grunn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...