Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg om Saw 2:

+ Mye gørr

+ Bra innledning

+ Bra avslutning

- For mye skriking

- Lite inovative feller

- Mellom de plutselige twistene så skjedde det nesten ingenting

- Stereotyp slem mann som ødelegger for resten av gruppen (jmfr: The Cube)

- Midtdelen var kjedelig

- Forutsigbar helt frem til de 3 siste minuttene

Score: 6,5/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tenkte jeg skulle kjøpe The Definitive Evil Dead Trilogy. Er det noen som har denne boxen? Nå vet jeg ikke om det så mye de kunne ha klippet bort fra disse filmene i såfall hvor mye er klippet ? Har hatt et par kjøp fra play.com som har hvert utrolig my klippet :(

5387031[/snapback]

Jeg har boksen. Er ikke klippet så vidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe The Definitive Evil Dead Trilogy. Er det noen som har denne boxen? Nå vet jeg ikke om det så mye de kunne ha klippet bort fra disse filmene i såfall hvor mye er klippet ? Har hatt et par kjøp fra play.com som har hvert utrolig my klippet :(

5387031[/snapback]

5387304[/snapback]

Har du den jeg linket til? Fra play.com ?

Lenke til kommentar

Den britiske Anchor Bay boksen er helt fin ja.

Men jeg la merke til noe sykt, den norske utgaven av Evil Dead 3: Army of Darkness er klippet... Jeg nekter å tro at medietilsynet kan ha vært borti noe sånt. Som bare kan bety at MGM / Sandrew Metronome har gitt totalt faen og sendt ut første versjon de fikk tak i, og tilfeldigvis var det 'European cut' versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

5387031[/snapback]

5387304[/snapback]

Har du den jeg linket til? Fra play.com ?

5387393[/snapback]

Jepp. Jeg kjøpte den på HMV i London. Det er samme sak.

Lenke til kommentar
jo, men hvis du ser på datoene er den satt til 2006. Og den ble sist oppdatert i 2003.

5388268[/snapback]

Fikk med meg et intervju med Steven Spielberg på CNN i sommer under minnesmarkeringen av D-day i Frankrike. Og da kom det spørsmålet opp og hvis ikke hukommelsen min helt har tatt kvelden, så skulle produksjonen starte i løpet av 2006. Og hvis jeg fremdeles ikke husker feil så brukte de 18 månder på å filme Band of Brothers. Så vi kan anntagelig ikke vente den får i slutten av 2007 starten av 2008. Noe som sikkert vil si at den kommer på dvd før på høsten/vinteren 2008 kanskje starten av 2009. Klarer fint å vente på det hvis det ender opp like bra som Band of Brothers...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...