Anonym234 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Men hvor går Monsters Inc. Gikk på TV2 tror jeg det var, klokken 1600. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ah, skal se "Salò o le 120 giornate di Sodoma" i natt. Gleder meg som en unge, har hørt mye godt om den Lenke til kommentar
Faris Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du burde ikke glede deg akkurat, jeg ble kvalm av Salò Men den må sees Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 *Hikk* Skal alle se Saló nå? Tøft. S, Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Alle? Har ikke sett at noen andre enn meg skal se den, jeg. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Neida, kom akkurat fra en fest der 2 stykk nettopp hadde sett den osv osv. + Tidligere i uken møtte jeg en ikke spesielt filminteressert fetter, som begynte å snakke om Saló. Har alltid oppfattet den som en obskur film. S, Lenke til kommentar
Faris Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Den blir vel lagt mer merke til enn andre "obskure" filmer siden den inneholder så mye grove saker da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Neida, kom akkurat fra en fest der 2 stykk nettopp hadde sett den osv osv. + Tidligere i uken møtte jeg en ikke spesielt filminteressert fetter, som begynte å snakke om Saló. Har alltid oppfattet den som en obskur film. S, 5365259[/snapback] Den er jo å finne på Platekompaniet, sikkert derfor mange flere kjenner til den. Så den hin dagen, var ikke så gale. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Verden er ikke som den en gang var. For et år siden hadde vel bare en håndfull her inne hørt om den, nå er den allemannseie. God natt Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Så Four Brothers og Lord Of War i dag, sistnevnte anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Den er jo å finne på Platekompaniet, sikkert derfor mange flere kjenner til den. 5365547[/snapback] Det har den vært i årevis. Er vel ryktet. S, Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ulvesommer i dag da, folkens. Noen som har sett den? Tv2 klokka 1500. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Så down by law for noen dager siden. Knall film! Jeg synes at den tok seg litt vel god tid på starten av filmen, men den tok seg jo fryktelig opp igjen. Festelige karakterer og en estetisk vakker film. Hva syens dere om den? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ah, jeg er stor Jarmusch-tilhenger, og Down by Law er vel min favorittfilm fra regissøren. Kvalitetssterkt og gjennomført driv, himmelsk musikk og fantastisk samspill. Nydelig film. Sjekk også ut Dead Man og Stranger Than Paradise (om du ikke allerede har gjort det). Betongsolide filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Den er jo å finne på Platekompaniet, sikkert derfor mange flere kjenner til den. 5365547[/snapback] Det har den vært i årevis. Er vel ryktet. S, 5365909[/snapback] Å finne på Platekompaniet? Den dukket nettopp opp her i Bergen, ikke mer enn en måned siden Pasolini-Collection ble stilt ut på "hovedveggen". Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Den er jo å finne på Platekompaniet, sikkert derfor mange flere kjenner til den. 5365547[/snapback] Det har den vært i årevis. Er vel ryktet. S, 5365909[/snapback] Å finne på Platekompaniet? Den dukket nettopp opp her i Bergen, ikke mer enn en måned siden Pasolini-Collection ble stilt ut på "hovedveggen". 5367396[/snapback] Tror han mente at den har vært kjent av mange i en del år, men ikke sikker. Husker at jeg leste om filmen i Filmmagasinet for mange år siden. Det vekket en enorm interesse for å se den filmen husker jeg, men har ennå til gode å faktisk se den. Får se om jeg kjøper den når jeg reiser tilbake til Bergen Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vært på Platekompaniet i Tromsø i flere år, og har sett den i Oslo også. Det er kanskje riktig at det kommer i økende grad. Fikk et lite sjokk selv her da en lokalkiosk i Tromsø hadde Pasolini Collection til utleie. S, Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Lord Of War! 5368341[/snapback] Og med det mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg