Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, kom akkurat fra en fest der 2 stykk nettopp hadde sett den osv osv.

+ Tidligere i uken møtte jeg en ikke spesielt filminteressert fetter, som begynte å snakke om Saló.

Har alltid oppfattet den som en obskur film.

S,

5365259[/snapback]

Den er jo å finne på Platekompaniet, sikkert derfor mange flere kjenner til den. Så den hin dagen, var ikke så gale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Så down by law for noen dager siden. Knall film! Jeg synes at den tok seg litt vel god tid på starten av filmen, men den tok seg jo fryktelig opp igjen. Festelige karakterer og en estetisk vakker film. Hva syens dere om den?

Lenke til kommentar

Ah, jeg er stor Jarmusch-tilhenger, og Down by Law er vel min favorittfilm fra regissøren. Kvalitetssterkt og gjennomført driv, himmelsk musikk og fantastisk samspill. Nydelig film. Sjekk også ut Dead Man og Stranger Than Paradise (om du ikke allerede har gjort det). Betongsolide filmer.

Lenke til kommentar
Den er jo å finne på Platekompaniet, sikkert derfor mange flere kjenner til den.

5365547[/snapback]

Det har den vært i årevis.

Er vel ryktet.

S,

5365909[/snapback]

Å finne på Platekompaniet? Den dukket nettopp opp her i Bergen, ikke mer enn en måned siden Pasolini-Collection ble stilt ut på "hovedveggen".

Lenke til kommentar
Den er jo å finne på Platekompaniet, sikkert derfor mange flere kjenner til den.

5365547[/snapback]

Det har den vært i årevis.

Er vel ryktet.

S,

5365909[/snapback]

Å finne på Platekompaniet? Den dukket nettopp opp her i Bergen, ikke mer enn en måned siden Pasolini-Collection ble stilt ut på "hovedveggen".

5367396[/snapback]

Tror han mente at den har vært kjent av mange i en del år, men ikke sikker. Husker at jeg leste om filmen i Filmmagasinet for mange år siden. Det vekket en enorm interesse for å se den filmen husker jeg, men har ennå til gode å faktisk se den. Får se om jeg kjøper den når jeg reiser tilbake til Bergen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...