A.J Green Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Mental note to self: Will do next time. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Thelma and Louise på tv3. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Etter å ha sett Aske Og Jord og Skilpadder Kan Fly har jeg fått lyst å se mer på film fra midt-Østen. Tips? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Vel, nå har jeg sett The Descent, eller "The Lord Of The Alien Predators" som jeg og kompisa fant ut vi kunne kalle den. Grunnen står nedenfor, og bør IKKe leses av de som ikke har sett filmen... Grunnen er ganske enkelt fordi filmen handler om en bunch med søsken av Gollum som sikler Alien-slim og lager Predator-lyder. Jeg synes den var en helt grei grøsser, selv om at den til tider er ganske så dum og lite gjennomtenkt, som da hu ene dama sier "our batteries will run out, turn your flashlights off!" (ALLE sammen har både hodelykter og lommelykter på). "Light a flare" sier ei anna dame (grunnen vet dere som har sett filmen. SÅ gjør de det, men de slår likevel ikke av lommelyktene! Høres kanskje ikke så dumt ut, men jeg gidder ikke å forklare det for dypt. Bare se den, så skjønner dere. Det var også en del andre dumme ting i filmen, men filmen har også sine lyse punkter. Blant annet det at vi får se både barn og "mødre" nedi der, sånn at vi vet hvordan de kan ha levet der så lenge (og ikke bare "har vært der i hundre år"), og det at mutantene hyler på samme måte som flaggermus for at lydene skal sprette "veggimellom" sånn at de kan danne seg et lydbilde, siden de er blinde. Det ble ikke sagt noe om det i filmen, men jeg tror nok det hovedsaklig er derfor de hyler. Ellers var den bare alt for standard. Man vet alltid når man blir skremt, som er "når man minst venter det" (med andre ord når man MEST venter det, siden man venter å bli skremt når man egentlig skal "minst vente det"), og man vet egentlig fra starten avhvem som kommer til å overleve til slutten (om noen overlever i det hele tatt) - Den filmskaperne har fått deg til å føle sympati for - og hvem som dør først - ofte idioten, eller den mørkhudede (i amerikanske filmer). Men igjen, det er en helt grei grøsser, og jeg må selv innrømme at all kroppsvarme føk ut av meg når vi fikk se styggingen i kameraet for første gang! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Nå har jeg nettop sett "Salò o le 120 giornate di Sodoma". Kraftig kost, men ser på filmen som viktig siden den er så utrolig kontroversiell til å være fra den tiden. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om selveste innholdet i filmen, hvem som helst kunne jo laget den filmen. Men Pier Paolo Pasolini ble jo drept på mystisk vis etter filmen var vist, så det handlet vel om hvem som turte å lage den da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 De siste 13 sekundene som jeg antok at du sikta til ved ditt innlegg som kom rett etter LarsPs, foregår inne i et hus (Portveien 2). PS! Det er sjiraffen som kverker dem på slutten 5360237[/snapback] Heihei! Heter den ikke bare Raffen? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Oi, ikke kødd med Raffen. Raffen er kul. Portveien 2 er pokker meg noe av det beste barneTV som har gått på NRK, niet, noe av det beste på TV overhodet for barn. Teletubbies kan gå å henge seg. Bokstavelig talt. Onde krek. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Så Dukes of hazzard i dag, digger sånne bondefilmer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Noen flere enn meg som har fått gleden av å se Saw 2? Det skal ikke spekuleres i hvordan jeg har sett den. Jeg syns det var en veldig bra oppfølger til Saw og vil ikke sette den kvalitetsmessig under første film. Jeg gleder meg til den kommer på DVD. Anbefaller alle som likte Saw å se Saw 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hvilken burde jeg se av Killing Zoe og Cujo? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg tror nok Killing Zoe passer best for hvermannsen. Cujo fungerer egentlig bare om man har lest boken på forhånd. Gå for førstnevnte. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Skal se borken flowers imorgen, håper den er bra. Endret 31. desember 2005 av co2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Noen flere enn meg som har fått gleden av å se Saw 2?Det skal ikke spekuleres i hvordan jeg har sett den. Jeg syns det var en veldig bra oppfølger til Saw og vil ikke sette den kvalitetsmessig under første film. Jeg gleder meg til den kommer på DVD. Anbefaller alle som likte Saw å se Saw 2 5362763[/snapback] Ja Saw 2 liktej eg godt. Like makaber som 1'ern, og twisten på slutten er minst like uventet (selv om man venter seg en twist av ett eller annet slag). Anbefales for alle som liker litt gyselige filmer, spesielt for de som har sett 1'ern. Dere vil ikke bli skuffet! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Da blir det Killing Zoe senere. De sender jo mange søte filmer i dag da, egentlig. Monsters INC, E.T, Edvard Sakesehånd, og så var det vel Grease? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Går Matrix Reloaded på TV1000 i dag da! Men hvor går Monsters Inc. og Edvard Saksehånd? Finner dem ikke i avisen.. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Oi, ikke kødd med Raffen. Raffen er kul. Portveien 2 er pokker meg noe av det beste barneTV som har gått på NRK, niet, noe av det beste på TV overhodet for barn. Teletubbies kan gå å henge seg. Bokstavelig talt. Onde krek. 5361810[/snapback] what? Sesam stasjon banker Portveien 2 så sinnsykt! Stakkars barn som ser på den gale damen og sjiraffen. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Går Matrix Reloaded på TV1000 i dag da! Men hvor går Monsters Inc. og Edvard Saksehånd? Finner dem ikke i avisen.. 5363323[/snapback] Edvarden går på TV3... Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 STFU. Portveien 2 eier. Eneste kult med Sesam stasjon er Max Mekker og den dærre tellesangen (entotre-fiiir-feem-sekssyvåtte-niii-tiii-ogelvetolv). :!: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) STFU. Portveien 2 eier.Eneste kult med Sesam stasjon er Max Mekker og den dærre tellesangen (entotre-fiiir-feem-sekssyvåtte-niii-tiii-ogelvetolv). :!: 5364004[/snapback] Haha, var en jeg var med tidligere som sang/nynnet på den. Så begynte alle rundt oss, meg inkludert å synge med. For ikke snakke om FRAGLENE! Kuleste programmet everh! Endret 31. desember 2005 av co2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 For ikke snakke om FRAGLENE! Kuleste programmet everh! 5364252[/snapback] Lurer på om det kommer på DVD, eller noe jeg! Fraglene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg