Dorian Gray Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Chris Walken er med i den. Det gjør den severdig! 5355777[/snapback] Min far sa noe veldig sant etter vi så den filmen: Any movie with him in it is worth $7.50 and two hours. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Chris Walken er med i den. Det gjør den severdig! 5355777[/snapback] Min far sa noe veldig sant etter vi så den filmen: Any movie with him in it is worth $7.50 and two hours. 5355948[/snapback] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Classic! :!: ---- Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Chris Walken er med i den. Det gjør den severdig! 5355777[/snapback] Min far sa noe veldig sant etter vi så den filmen: Any movie with him in it is worth $7.50 and two hours. 5355948[/snapback] Er han engelsk? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Chris Walken er med i den. Det gjør den severdig! 5355777[/snapback] Min far sa noe veldig sant etter vi så den filmen: Any movie with him in it is worth $7.50 and two hours. 5355948[/snapback] Er han engelsk? 5357394[/snapback] He er amerikansk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Noen kompiser har faktisk prestert å "tvinge" meg til å dra på kino og se "The Descent" med dem. Får nå håpe at det ikke er no crap à la The Grudge og The Ring, men at den faktisk kan være litt skummel, men samtidig også litt meningsfylto gså, med en historie. The Grudge og The Ring har ikke historie. Noen tror kanskje de har det, men nei. "Et hus" synes jeg ikke er en veldig god historie for The Grudge, og "En tape som dreper"-historien til The Ring synes jeg heller ikke er noe som kan kalles en historie. Anyways, har hørt at avisene liker denne filmen. Men for all del, hvem kan nå tro på avisene? Når xXx 2 kom ut på kino i Norge, ga trønderavisa den terningkast 5. Evneveike folk. EDIT. Oj, der forsnakket jeg meg litt. Det jeg egentlig skulle spørre etter var følgende: Er det noen som har sett denne filmen, og i såfall, hva synes dere om den? Den er vel ikke noe à la The Grudge og The Ring (+++)? Endret 30. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg for min del elsket The Ring, men synes The Descent fungerte kun så som så. Forresten så er ikke en schizofren sopp som er bestevenn med påskeharen noen god historie heller. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tja, Donnie Darko handler jo nesten mer om tidsreising da. Nesten. uansett, det jeg mener er at folka bak filmer som The Ring glemmer helt av at filmer bør ha en historie for å fungere, og ikke bare et stort skremmetokt. Når dette skremmetoktet ikke fungerer, ramler filmen helt sammen. I allefall for mitt vedkommede. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Den har da en historie? Skummel videofilm dreper folk -> OMG JEG SÅ DEN -> *finne ut hvor den stammer ifra i håp om å fjerne forbannelsen -> KEK SKUMMELT Fungerer som bare det. Kanskje den mest effektive grøsseren jeg har sett på kino noensinne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 The Ring var svært ekkel å se aleine i en nesten tom kinosal på kvelden i en høstkald, mørk og jævlig Oslo. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Den har da en historie? Skummel videofilm dreper folk -> OMG JEG SÅ DEN -> *finne ut hvor den stammer ifra i håp om å fjerne forbannelsen -> KEK SKUMMELT Fungerer som bare det. Kanskje den mest effektive grøsseren jeg har sett på kino noensinne. 5358792[/snapback] Joda, til å være en grøsser fungerer den jo da. Personlig synes jeg at Villmark og The Blair Witch Project er veldig gode grøssere. De har heller ikke noen spesielt dyp historie, men det er noe med de to som får en til å føle at en er der. Tror det er noe med amatør-stilen folmskaperne har valgt å lage filmen med. The Ring blir så veldig raskt bare noe som man liksom sitter der og ser, vel vitende om at dette ikke har skjedd, at det ikke skjer, og at det heller aldri kommer til å skje. Alle vet jo liksom at en spøkelsesheks som vandrer rundt i skogen og spiser opp mennesker heller aldri komemr til å finnes, men det er noe som er gjort som får en til å føle at det er ekte der og da. Det har sikkert noe med at de bruker "vanlige" filmkameraer, og at filminga er gjort så urolig og "amatørmessig". Dessuten er jo Villmark norsk, noe som gjør den ekstra bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Blair Witch Project gjorde meg bare forbannet. Den finnes ikke skummel i det hele tatt, kun kjedelig. De siste 13 sekundene er dog ganske bra. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Wuæææ løpe rundt i skogen og filme i bakken! I'm so scared! Endret 30. desember 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det er inne i et hus, men bortsett fra det... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er Blair Witch project inni et hus sierru? Alt jeg kan huske var at de løp rundt omkring i en skog. Kanskje jeg bør se den filmen på nytt. Tross alt 6 år siden sist. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er Blair Witch project inni et hus sierru? Alt jeg kan huske var at de løp rundt omkring i en skog. Kanskje jeg bør se den filmen på nytt. Tross alt 6 år siden sist. 5360194[/snapback] De er i et hus helt i slutten. Ellers går mye ut på at de remjer å skriker i skogen. Hater virkelig den dama som spiller i den filmen. Eneste personen som har irritert meg så mye, er Malfoy (eller hva faen nå han heter) i Harry Potter. Holdt på å skru av filmen pga. han og hans evinnelige "Potter" i vær eneste setning. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 De siste 13 sekundene som jeg antok at du sikta til ved ditt innlegg som kom rett etter LarsPs, foregår inne i et hus (Portveien 2). PS! Det er sjiraffen som kverker dem på slutten Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg siktet ikke til dette i det hele tatt. Jeg skulle bare komme med mitt resumé av filmen. så jeg har for det meste rett, de løp mesteparten av filmen rundt omkring i skogen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det medfører riktighet, bare tilføy "patetiske og sippende" etter løpende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg