Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Noen som har noe positivt å si om The Transporter 2? Har en gjeng med "actionwhores" her som gjerne har lyst å betale 90 kroner for å se den på kino, men jeg er meeeget skeptisk. 5352886[/snapback] Den er veldig morsom, på en "le av, ikke med"-måte. At den har 6.1 på IMDb skjønner jeg ikke, da dette faktisk er en mannlig Charlie's Angels: Full Throttle. En seriøst dårlig film. edit: Noen av stuntsene er så usannsynlig (og strider imot alle lover fastslått av Newton) at de blir underholdende, men 90kr er 90kr. 5352934[/snapback] Var det jeg var redd for. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Synes den var morsom jeg, men kanskje ikke noe man betaler 90,- for (men, igjen - hvem er det som betaler på kinoen nå til dags?). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Angående Transporter 2; Likte dere 1'ern da? .. LarsP ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg likte ikke 1ern, men jeg likte konseptet. Jeg håpet et større budsjett og litt erfaring ville gjøre 2ern litt bedre, but alas. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Angående Transporter 2; Likte dere 1'ern da? .. LarsP ? 5352985[/snapback] Helt grei underholdning. Typisk hjernedød action som du leier på videobox i 1995 på ditt 10ende bursdagsselskap. Om du skjønner. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Da gikk de andre på kino for å se Transporter 2, mens jeg sitter igjen her hjemme og heller ser Jurassic Park III. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Da gikk de andre på kino for å se Transporter 2, mens jeg sitter igjen her hjemme og heller ser Jurassic Park III. 5353526[/snapback] :!: You sure showed them! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 HAHAHA. :!: Over til noe helt annet. Noen som vet kundeservice-mailen til play.com? I pakken jeg fikk tilsendt som skulle inneholdt Before Sunrise, så lå den britiske sitcom'en "Scotch & Wry". Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 http://www.play.com/play247.asp?pa=topnav&page=helpdesk -I would like to return an item (You may return any duplicate or incorrect item sent to you as a result of our error for a full refund. We will refund your card once we have received and processed the item. In these cases we will also refund the return postage.) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Leste det der, men ikke pokker om at jeg orker å betale frakten tilbake til England. :S Skal man bare teipe igjen den opprinnelige boksen så godt man klarer å skrive "return to sender" eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 In these cases we will also refund the return postage. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 beklager... dette var flaut. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Uansett, epost il kundekontakt hos Play er [email protected] . Anbefaler å ta kontakt med dem før du returnerer, det er alltid greiest. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Uansett, epost il kundekontakt hos Play er [email protected] .Anbefaler å ta kontakt med dem før du returnerer, det er alltid greiest. 5354190[/snapback] Takk, jeg klarte rett og slett ikke å finne noen adresser inne på sidene deres. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Leste det der, men ikke pokker om at jeg orker å betale frakten tilbake til England. :S Skal man bare teipe igjen den opprinnelige boksen så godt man klarer å skrive "return to sender" eller noe i den duren? 5353986[/snapback] Jeg sendte tilbake en hardt skadet Taken-boks, jeg. Betalte frakten, men fikk etterpå penger på kontoen; et beløp som var mye høyere enn hva jeg betalte for Taken-boksen. Grunnen er fordi de sa de skulle erstatte det det kostet å sende pakken. Fikk sikkert dobbelt så mye igjen som det jeg betalte for å sende den. EDIT: Fant ikke noen mail-adresse på siden der når jeg skulle sende tilbake boksen, jeg heller. Måtte spørre her (hvor jeg fikk svar ). Endret 29. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Uansett, epost il kundekontakt hos Play er [email protected] .Anbefaler å ta kontakt med dem før du returnerer, det er alltid greiest. 5354190[/snapback] Takk, jeg klarte rett og slett ikke å finne noen adresser inne på sidene deres. 5354254[/snapback] Står i bekreftelsesmailene deres (og sikkert et eller annet sted bortgjemt på sidene). Hvis jeg var deg ville jeg sjekket på Postens sider omtrent hva det koster å returnere varen, og opplyst om det. Kan tenkes de finner ut at det ikke er verdt bryet, så slipper du å styre med det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Søt du er, LarsP. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Da gikk de andre på kino for å se Transporter 2, mens jeg sitter igjen her hjemme og heller ser Jurassic Park III. 5353526[/snapback] :!: You sure showed them! 5353892[/snapback] Nå gutta tilbake fra filmen. Var visst litt for mye av det gode mente de! :!: Hvem er eid nå? Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Nå har jeg nettopp pint meg igjennom er skammelig dårlig film, The Rundown. Det må være den værste jeg har sett i år. Det er en klasisk hollywood actionkomedie med selveste the rock i hovedrolle vis jeg noen gang ser den igjen frivillig må noen skyte meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Chris Walken er med i den. Det gjør den severdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg