Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Noen som har noe positivt å si om The Transporter 2? Har en gjeng med "actionwhores" her som gjerne har lyst å betale 90 kroner for å se den på kino, men jeg er meeeget skeptisk. :hrm:

5352886[/snapback]

Den er veldig morsom, på en "le av, ikke med"-måte. At den har 6.1 på IMDb skjønner jeg ikke, da dette faktisk er en mannlig Charlie's Angels: Full Throttle. En seriøst dårlig film.

edit: Noen av stuntsene er så usannsynlig (og strider imot alle lover fastslått av Newton) at de blir underholdende, men 90kr er 90kr.

5352934[/snapback]

Var det jeg var redd for. :hrm:

Videoannonse
Annonse

http://www.play.com/play247.asp?pa=topnav&page=helpdesk

-I would like to return an item (You may return any duplicate or incorrect item sent to you as a result of our error for a full refund. We will refund your card once we have received and processed the item. In these cases we will also refund the return postage.)

Leste det der, men ikke pokker om at jeg orker å betale frakten tilbake til England. :S

Skal man bare teipe igjen den opprinnelige boksen så godt man klarer å skrive "return to sender" eller noe i den duren?

5353986[/snapback]

Jeg sendte tilbake en hardt skadet Taken-boks, jeg. Betalte frakten, men fikk etterpå penger på kontoen; et beløp som var mye høyere enn hva jeg betalte for Taken-boksen. Grunnen er fordi de sa de skulle erstatte det det kostet å sende pakken. Fikk sikkert dobbelt så mye igjen som det jeg betalte for å sende den. :)

EDIT: Fant ikke noen mail-adresse på siden der når jeg skulle sende tilbake boksen, jeg heller. Måtte spørre her (hvor jeg fikk svar :) ).

Endret av MeTa][iC
Uansett, epost il kundekontakt hos Play er [email protected] .

Anbefaler å ta kontakt med dem før du returnerer, det er alltid greiest.

5354190[/snapback]

Takk, jeg klarte rett og slett ikke å finne noen adresser inne på sidene deres. :p

5354254[/snapback]

Står i bekreftelsesmailene deres (og sikkert et eller annet sted bortgjemt på sidene).

Hvis jeg var deg ville jeg sjekket på Postens sider omtrent hva det koster å returnere varen, og opplyst om det.

Kan tenkes de finner ut at det ikke er verdt bryet, så slipper du å styre med det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...