Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Noen som har noe positivt å si om The Transporter 2? Har en gjeng med "actionwhores" her som gjerne har lyst å betale 90 kroner for å se den på kino, men jeg er meeeget skeptisk. :hrm:

5352886[/snapback]

Den er veldig morsom, på en "le av, ikke med"-måte. At den har 6.1 på IMDb skjønner jeg ikke, da dette faktisk er en mannlig Charlie's Angels: Full Throttle. En seriøst dårlig film.

edit: Noen av stuntsene er så usannsynlig (og strider imot alle lover fastslått av Newton) at de blir underholdende, men 90kr er 90kr.

5352934[/snapback]

Var det jeg var redd for. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste det der, men ikke pokker om at jeg orker å betale frakten tilbake til England. :S

Skal man bare teipe igjen den opprinnelige boksen så godt man klarer å skrive "return to sender" eller noe i den duren?

5353986[/snapback]

Jeg sendte tilbake en hardt skadet Taken-boks, jeg. Betalte frakten, men fikk etterpå penger på kontoen; et beløp som var mye høyere enn hva jeg betalte for Taken-boksen. Grunnen er fordi de sa de skulle erstatte det det kostet å sende pakken. Fikk sikkert dobbelt så mye igjen som det jeg betalte for å sende den. :)

EDIT: Fant ikke noen mail-adresse på siden der når jeg skulle sende tilbake boksen, jeg heller. Måtte spørre her (hvor jeg fikk svar :) ).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Uansett, epost il kundekontakt hos Play er [email protected] .

Anbefaler å ta kontakt med dem før du returnerer, det er alltid greiest.

5354190[/snapback]

Takk, jeg klarte rett og slett ikke å finne noen adresser inne på sidene deres. :p

5354254[/snapback]

Står i bekreftelsesmailene deres (og sikkert et eller annet sted bortgjemt på sidene).

Hvis jeg var deg ville jeg sjekket på Postens sider omtrent hva det koster å returnere varen, og opplyst om det.

Kan tenkes de finner ut at det ikke er verdt bryet, så slipper du å styre med det.

Lenke til kommentar
Da gikk de andre på kino for å se Transporter 2, mens jeg sitter igjen her hjemme og heller ser Jurassic Park III. :p

5353526[/snapback]

:!:

You sure showed them!

5353892[/snapback]

Nå gutta tilbake fra filmen. Var visst litt for mye av det gode mente de! :!: Hvem er eid nå? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...