Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett MTV-showet "My Super Sweet 16"? Det må være noe av det verste mølet jeg har sett noensinne. De grusomme menneskene som portretteres gjør at jeg får vondt inni meg. Noen andre som har sett dette marerittet?

5333022[/snapback]

Hahaha, ja. Helt grusomt.

 

Så du den episoden med hun som hadde det persiske bursdagsselskapet. Begynte å grine fordi hun ikke fikk bil (hun fikk selvsagt en Range Rover til slutt).

 

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

co2, du har helt rett i at visse ting i filmen blir vel repetitive, og den kopierer nok mye fra de store Hollywood-krigsfilmene, men likevel synes jeg filmen var kjempebra, og disse småtingene synes jeg ikke det er verd å rynke nesa for.

 

Forresten, ja jeg stusset litt over begynnelsen. Det ble liksom litt for opp i dagen hvor lykkelig de hadde det før krigen der, nesten slik som når Anakin blir ond i de nye filmene.

Jeg liker at ting lures under nesen min når jeg ser film, slik at man liksom får det i underbevisstheten. Det ble for opplagt der, synes jeg også.

 

Uansett, ser man bort fra disse små"feilene" (ingen filmer er da vel perfekt?), synes jeg dette er en kjempebra film, og den er egentlig mye mindre sympatiserende enn hva Ryan og en del andre filmer er (hvor liksom det var så synd på amerikanerne, og hvor de var helter og aldri gjorde noe galt, etc).

I Taegukgi er alle brutale mot den motsatte siden, og jeg likte godt at de gjorde det. :)

Lenke til kommentar
Deathie: Copy image location -> copy paste i nytt vindu

 

:)

5335467[/snapback]

;)

 

Hun var da ikke så fin på det bildet... :dontgetit: Fjeset kan jo ikke sees, og som SnittLeif sier, så viser hun jo bare ribbeina sine, og ikke hvor pen kropp hun egentlig har. Skal se om jeg finner et bedre bilde.

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Tror nok heller at hun i virkeligheten ligner mer på seg selv i det første bildet, hvor hun ikke er nedstylet/nedsminket. ;)

 

Uansett var hun fin på det to siste bildene, men så er jo alle film-stjerner pene når de går på løper'n også da, i motsetning til hva mange av dem ser ut som ellers.

 

Forresten, dama var jo radmager, jo! Liker bedre at damene i det minste veier 45-50kg jeg ja. :blink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...