MarkusG Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Når har King Kong premiere? Hvis den ikke allerede har hatt det da... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 14. desember. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 SÅ lenge til Jaja... får vel bare vente da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 SÅ lenge til Jaja... får vel bare vente da 5267937[/snapback] Høh? Er jo bare 6 dager til. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det er da ingenting å vente på. Det blir sikkert alikevel bare nok en destruering av en gammel klassiker(siden denne typen destruering er så populært blitt for tida). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Vel vel vel, den fikk jo mange bra karakterer, da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har lært meg selv det at jeg selv dømmer om hvorvidt en film er bra eller ikke. Bryr meg ikke om karakterer og hva andre folk syns jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Du bryr deg aldri om hva andre folk syns? Du gjør nok det, bare mer eller mindre ubevisst, og i større eller mindre grad. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg gleder meg til King Kong. Tror det blir underholdende. Over helgen skal jeg og en kompis ta oss et par pils for å så dra på Doom og virkelig storkose oss. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hadde det ikke vært for 14-tegnsregelen skulle jeg nå bare kunne skrevet nei, men takket være den må jeg nå skrive mye mer. Det har seg sånn; reklamer og hva mennesker jeg kjenner sier om ting får meg kanskje til å ville se en film, men jeg vil uansett kunne si selv om jeg syns den var bra eller dårlig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Seffern, men ingen klarer å vandre gjennom livet upåvirket (av forskjellige ting ). Bare spør Gadamer! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det er jo så, men det er en annen sak. Selvfølgelig blir jeg påvirket av ting, men intet annet enn filmen selv kan få meg til å mene noe om hvorvidt den er bra eller dårlig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det er et filosofisk problem, at det er du aleine som mener om filmen er bra eller dårlig. Det jeg tenkte var bare at andre mennesker har formet det tankemessige deg og meg og at det også kommer til å vedvare. Jeg mener at mennesker, som de flokkdyrene de egentlig er, tror på egen selvstendighet mens de egentlig ikke har det. Men det er jo klart at andre mennesker har mindre sterke meninger enn andre. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det hørtes ikke så altfor dumt ut Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 SÅ lenge til Jaja... får vel bare vente da 5267937[/snapback] Høh? Er jo bare 6 dager til. 5267952[/snapback] Det har da vært snakk om den så lenge nå synes jeg, tenkte den var ferdig nå... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Det har da vært snakk om den så lenge nå synes jeg, tenkte den var ferdig nå... 5268519[/snapback] Hehe, det var verre med Ringenes Herre. Den var jo hypet allerede i 97. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jasså? Jeg hørte ikke om Ringenes Herre før 2001. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Husker det var evig mye prating om den i skolegården. Ahh, det skal bli laget film av boka osv. På den tiden hadde jeg sett Braindead, men hadde ikke snøring om at samme mann skulle lage Lotr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Husker det var evig mye prating om den i skolegården. Ahh, det skal bli laget film av boka osv. På den tiden hadde jeg sett Braindead, men hadde ikke snøring om at samme mann skulle lage Lotr. 5268591[/snapback] DET er forsåvidt noe jeg aldri helt forsto. Hvem i alle dager er så menalt forstyrret at de gir en mann kjent for en zombiefilm et budsjett på milliarder? Det er jo galskap. Det er som om jeg skulle gått opp til Uwe Boll og gitt ham 16 milliarder for å lage en ny 1984-film. Nå er tross alt ikke Uwe boll helt det samme som Peter Jackson, men dere tar sikkert poenget mitt.. Endret 8. desember 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Peter Jacksons unnskyldning var at han lagde den kritisk hyllede filmen Heavenly Creatures. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg