Den Polse Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 BOB er grisebra, skal kjøpe meg den på dvd før eller siden. En annen bra serie er Black Books, utrolig morsom, ganske sær. Utrolig bra tråd forresten Når kommer kill bill collectors edition ut? Bare spøker, håper inger flere spør mer om kill bill. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 God tråd dette Tenkte jeg skulle pløye igjennom alle Bondfilmene mine fra idag av på vhs Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Så dodgeball i går. Helt grei, ikke noe stor. Men her kommer et spørsmål. Så en utrolig vakker skuespillerinne der. Christine Taylor http://imdb.com/name/nm0852132/ Noen som vet hvordan de andre filmene hun har rolle i er? (bortsett fra zoolander) ? Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Så dodgeball i går. Helt grei, ikke noe stor. Men her kommer et spørsmål. Så en utrolig vakker skuespillerinne der. Christine Taylor http://imdb.com/name/nm0852132/ Noen som vet hvordan de andre filmene hun har rolle i er? (bortsett fra zoolander) ? Takk Øyvind! Nå fant jeg endelig en film jeg har lett lenge etter. Christine Taylor var med i den. Den heter overnight delivery (1998), jeg husker bare at jeg lo mye når jeg så den sammen med en del andre. Kan hende den ikke er så bra, at det bare var stemningen som var bra. Men nå skal jeg få tak i den, for å finne ut... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 får skaffe den jeg og da... Vet noen hvordan de andre filmene er? edit: fant ut at hun er gift med Ben Stiller Etter min mening en av verdens dårligste skuespillere. Så og si alle filmene han er med i suger bigtime. Kanskje derfor hun her ikke får noen bra roller i gode filmer. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 får skaffe den jeg og da... Vet noen hvordan de andre filmene er? edit: fant ut at hun er gift med Ben Stiller Etter min mening en av verdens dårligste skuespillere. Så og si alle filmene han er med i suger bigtime. Kanskje derfor hun her ikke får noen bra roller i gode filmer. Nei! Ben Stiller er konge! Har du f.eks sett Meet the Parents? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har du f.eks sett Meet the Parents? Kvalmt dårlig film fylt til randen med klisjéer. At så mye galt skulle skje med fyren ble bare så teit! Rett og slett ikke morsom. Skal se Dodgeball, og håper den er nærmere Alle Elsker Mary enn Meet the Parents. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Dodgeball er vanvittig oppskrytt synes jeg. Zoolander er mye bedre. Dessuten er ikke Christine Taylor pen i det hele tatt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) hei i dag skal jeg og en kammerat leie tre filmer som vi skal se sammen med en del venner, d.v.s jenter og gutter, og vi liker litt av hvert. noen gode tips som kan passe for de fleste ? forige gang så vi the butterfly effect, og vi likte den, så det er ikke nødvendig å foreslå den. men thrillere og actionkomedier/komedier, spenningsfilmer er fint. skrekk er greit nok så lenge det er BRA, er lei av lavbusjetts-skrekkfilmer. en god krigsfilm er heller ikke umulig. altså, vi vil ha mye film for pengene, og vi vil slippe å se amatørmessig skuespillerkunst, som f.eks i Hatchetman elns, husker ikke. forslag trengs EDIT: hva med The Ladykillers ? skriveleif Endret 30. oktober 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ben stiller suger. Zoolander suger. At alle elsker Mary var delevis morsom skyldes alle andre enn Ben Stiller. Dessuten Wh1te, så er CT drit fin T.F.T 50 first dates The day after to morrow Secret Window ingen av de soesielt store ,men grei underholdning Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hehe, har sett the day after tomorrow, og hvis de andre ikke er noe bedre enn det den er, er de ikke noe å satse på, er de ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 50 First Dates syns jeg var helt grusom, men kvinnfolk er noen rare folk, så mange av dem vil nok like den (+ tydeligvis Øivind Dahle ) -School of Rock -Runaway Jury -Zatoichi -Paycheck - Den første timen er skikkelig god, utenom en teit scene hvor Ben Affleck trener med en bo (slik som Donatello har i Turtles). Men etter første timen så blir den bare et elendig action helvete. -21 Grams og Lost in Translation har jeg ikke sett, men de har fått veldig god kritikk. Så kanskje dere er interessert i en av dem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 -Zatoichi Takeshi Kitano og Tadanobu Asano SAMMEN både bak og foran kamera er en gull-kombinasjon. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som har sett "The Howling"? Bra? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kvalmt dårlig film fylt til randen med klisjéer. At så mye galt skulle skje med fyren ble bare så teit! Rett og slett ikke morsom. Personlig ler jeg godt hver gang jeg ser den, men så syns jeg at Ringenes Herre filmene er bra også da ( ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kvalmt dårlig film fylt til randen med klisjéer. At så mye galt skulle skje med fyren ble bare så teit! Rett og slett ikke morsom. Personlig ler jeg godt hver gang jeg ser den, men så syns jeg at Ringenes Herre filmene er bra også da ( ) Godt poeng, du har tydeligvis helt utrolig dårlig smak på filmer. Tuller selvfølgelig med deg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Dodgeball var jo frakk, til å være en sånn type film. Likte den jeg egentlig Lenke til kommentar
Timur Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 -School of Rock Kjedelig film etter min mening. Man har jo skjønt hele handlinga etter 10 min Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Noen som vet hvor en kan finne den traileren som var ute på nettet en stund til Sin City Noen bilder fra den Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Noen som vet hvor en kan finne den traileren som var ute på nettet en stund til Sin City Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg