Gå til innhold

Ukens Tilbud på Psdata.no Samsung DVD+R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil det si at dette trolig er BeALL00P40 4x DVD+R plater ?!

Ja. Det er i alle fall det mine siste Samsung-spindler har vært.

Edit: Samsung DVD+R er visstnok Optodisc nå, og da er det best å styre unna!

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Oij, så dvs at plata som koster 11,- kr hos norwaydisc, koster nå 6,30,- hos psdata.no - interessant...

PS kjøper nok inn litt større mengder enn oss (Norwaydisc) også da - og får mer rabatter. :p

På den annen side har vi eProformance til 149,- for 25stk - og disse er av samme kvalitet som de BeAll produserte platene ;)

Husk på at PS kjører tilbud på de - normal prisen er en del høyere.

Lenke til kommentar
På den annen side har vi eProformance til 149,- for 25stk - og disse er av samme kvalitet som de BeAll produserte platene ;)

Tenkte å prøve et par spindler av disse, men pluss-platene har vært borte fra webshoppen i dagevis. Noe galt med dem, eller bare utsolgt?

Lenke til kommentar

Tenkte å prøve et par spindler av disse, men pluss-platene har vært borte fra webshoppen i dagevis. Noe galt med dem, eller bare utsolgt?

Er snart på lager igjen(kanskje allerede i dag)!

Lenke til kommentar

Samsung plater for meg , nytter simpelt ikke .

Så fort jeg putter inn en slik dvd+r plate , rebooter maskinen seg.

Eller får jeg begynt å brenne , tar det kanskje maks 50% , før den rebooter seg.

Så ligger mange slike plater i søppla. Har ikke fått brent fullt ut enda. Heldigvis har min bror en ekstern brenner som takler disse , og dermed fått resterende 11 platene som er hele , ( 25 pck spindel)

Kan det være dvd brenneren min som ikke takler disse ?

Har en NEC2510A brenner.

Win XP

P4 , 2.8 ghz ,

1048 ram

Takk og fortsatt god sommer.

Lenke til kommentar

Både BeALL og OPTODISC plater fungerer bra på NEC-ND2510 i følge innlegget til OC-Freak på toppen her.

"OPTODISC.OR4 4x DVD+R: Lavkvalitetsplater produsert av Optodisc i Taiwan, anbefales ikke utenom hvis prisen er meget lav."

Edit: Problemet ditt skyldes nok ikke platene, nei. Fungere det med andre?

Eller problemet kan indirekte skyldes platene, dersom PCen bruker 100% CPU under brenning, og du CPUen rett og slett går varm pga. for dårlig kjøling. Sjekk gjerne minnebrikker og disker, samt at du har en kraftig nok strømforsyning il systemet ditt.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...