fjondotten Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei Har litt problemer med rutern, og tenkte jeg skulle sjekke innstillingene, men så viser det seg at ejg har glemt passordet... Hjelper det da å resette rutern? Og i så fall, er det noe spesielt jeg bør tenke på, som at alle kabler skal være tilkoblet/ikke tilkoblet, osv? Rutern er en D-Link Dl-614+ På forhånd takk for all hjelp... Lenke til kommentar
johan44 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er bare å resette den, uten problmer Lenke til kommentar
Support Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hvis det ikke var du som konfigurerte routeren så bør du ikke gjøre dette. Når du resetter så wiper du den fullstendig, den vil da bare stå igjen med default settings. Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det er en fordel å sjekke d-links hkemmesider her, mener å suke at de hadde en bestemt rekkefølge på strøm av/på resette antall sekunder osv, som ikke sto beskrevet i manualen Default? det er vel bare å sette opp på nytt det? Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Flott... Da prøver jeg å resette rutern etter å ha lest litt på hjemmesidene til D-Link...Og ja, det var jeg som satte opp rutern i starten, så satser på at jeg klarer det en gang til... Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Jepp... Det hjalp å resette den... Holdt inne knappen i et par sekund, så var saken biff... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) hvis det ike hjelper så skal det gå å sette en kryssa kabel i uplink porten og den andre enden i port 4 eller no.. edit: leste fei på siste svar Endret 14. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå