Bimmer325ia Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er det noen som bruker msn på mobilen? Noen som vet hvordan man blir belastet når man bruker agile messenger? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er det noen som bruker msn på mobilen?Noen som vet hvordan man blir belastet når man bruker agile messenger? Jeg bruker Agilemessenger. Du blir belastet utifra hvor mye du snakker, og hvor mye andre snakker til deg. Ting som folk som bytter navn, logger av og på og lignende koster også. I Agilemessenger kan du sjekke hvor mye den har lastet opp og ned. Da kan du regne ut hvor mye det vil koste. Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 ok, så det blir belastet gjennom grps? måtte velge mms oppsettet for og få koblet meg til med det er vel det samme som gprs? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 ok, så det blir belastet gjennom grps? måtte velge mms oppsettet for og få koblet meg til med det er vel det samme som gprs? Du blir belastet via GPRS ja. Jeg vet ikke hva du bruker nå (operatør), men forskjellen på GRPS-priser er enorm. Jeg går fra Netcom med 10 øre per KB, til Mobyson med 0,8 øre per KB. Mer enn 12 ganger billigere med Mobyson! Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Oi da!! det var litt det jeg har tele2 pluss, får nesten sjekke opp hva det koster med gprs da. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Du vet ikke om noen andre artige/nyttige programmer eller ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg bruker Jmsn ganske ofte(med mindre jeg har pc tilgang i nærheten ) Og det fungerer utmerket(kun for UIQ) Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 arahei: blir litt feil det der. koster 0.10 kr pr kb til du når 0.5 mb, etter det koster det 0.015 kr pr kb. så er ikke sååå ille:) i tillegg kan du jo bestille netcom gprs storbruker. 20 mb for 200 kr. bimmer325ia : wireless irc er kjekt Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) arehei: blir litt feil det der. koster 0.10 kr pr kb til du når 0.5 mb, etter det koster det 0.015 kr pr kb. så er ikke sååå ille:) i tillegg kan du jo bestille netcom gprs storbruker. 20 mb for 200 kr. Like vel ganske ille, synes nå jeg. Når man først gar lastet ned 0,5 mb med Netcom koster det da 50 kr. Dette hadde kostet 4 kr med mobyson. Videre er prisen til netcom som du sier 0,015 per kb. Helt klart billigere enn opprinnelig det ja. Men likevel nesten dobbelt så dyrt som Mobyson. Med GPRS storbruker blir det da 0,01 kr per kb med den prisen du nevner. Fortsatt dyrere enn mobyson Endret 14. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå