Gå til innhold

Er det noen som bruker msn på mobilen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som bruker msn på mobilen?

Noen som vet hvordan man blir belastet når man bruker agile messenger?

Jeg bruker Agilemessenger.

Du blir belastet utifra hvor mye du snakker, og hvor mye andre snakker til deg. Ting som folk som bytter navn, logger av og på og lignende koster også.

I Agilemessenger kan du sjekke hvor mye den har lastet opp og ned. Da kan du regne ut hvor mye det vil koste.

Lenke til kommentar
ok, så det blir belastet gjennom grps? måtte velge mms oppsettet for og få koblet meg til med det er vel det samme som gprs?

Du blir belastet via GPRS ja.

Jeg vet ikke hva du bruker nå (operatør), men forskjellen på GRPS-priser er enorm.

Jeg går fra Netcom med 10 øre per KB, til Mobyson med 0,8 øre per KB. Mer enn 12 ganger billigere med Mobyson! :)

Lenke til kommentar

arahei: blir litt feil det der. koster 0.10 kr pr kb til du når 0.5 mb, etter det koster det 0.015 kr pr kb. så er ikke sååå ille:) i tillegg kan du jo bestille netcom gprs storbruker. 20 mb for 200 kr.

bimmer325ia : wireless irc er kjekt

Lenke til kommentar
arehei: blir litt feil det der. koster 0.10 kr pr kb til du når 0.5 mb, etter det koster det 0.015 kr pr kb. så er ikke sååå ille:) i tillegg kan du jo bestille netcom gprs storbruker. 20 mb for 200 kr.

Like vel ganske ille, synes nå jeg.

Når man først gar lastet ned 0,5 mb med Netcom koster det da 50 kr. Dette hadde kostet 4 kr med mobyson.

Videre er prisen til netcom som du sier 0,015 per kb. Helt klart billigere enn opprinnelig det ja. Men likevel nesten dobbelt så dyrt som Mobyson.

Med GPRS storbruker blir det da 0,01 kr per kb med den prisen du nevner. Fortsatt dyrere enn mobyson ;)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...