genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Topic sier det meste. Testen finner dere her. Jeg synes kameraet knuser 7610 sitt i detaljnivå. Spesielt i utkantene av bildet, men S700 er også best på midten av bildet. Blir spennende å se S65 sitt kamera, med samme oppløsning som S700. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Litt fancy å legge et kamera på bordet, alle tror det er et kamera, så plutselig ringer den..! Men, jeg synes at detta var bilder det begynner å bli kvalitet over, og som du sier, gleder jeg meg til jeg får se S65-bildene Jeg har bestandig sagt at 7610 sitt kamera er elendig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 The big display is just great - you can view the image you are taking a picture of. man gjør fremskritt Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 The big display is just great - you can view the image you are taking a picture of. man gjør fremskritt Gullkorn Vel, M-R er vel ikke akkurat kjent for nydelige engelske formuleringer. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 For å være helt ærlig så syns jeg faktisk at de bildene tatt innendørs på den testen der er rimelig dårlige. Det er fortsatt langt igjen til den Samsung mobilen med 1.3 megapiksel som har mye mye bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå