oxyde Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-24 18:50, JohndoeMAKT skrev:svaret er bare å ha norsk 98 og eng 2k. Bare prøv, har mange kamerater som også kjøre 98+2k på samme partisjon...Dere som sier at det er ustabilt : Hvilken erfaring har dere??Jeg har 3 år med 0 problemer.Bare sett i gang du med engelsk 2k og norsk 98 Är dü tullete? Har du ikke formatert på 3år? Jeg formaterer gjevnlig hver 6mnd. Oftere om det kreves. Jeg formaterte 4 ganger på 1 mnd. Men dette var seffølgelig krisetilfelle :smile: Jeg skrota det til mellom Win2k & XP XP OWNZ! Lenke til kommentar
N3xUZ Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Herregud.com...... Eg har W@r3z rip av XP! No prob! Jesus.no..... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 11:47, N3xUZ skrev:Herregud.com......Eg har W@r3z rip av XP!No prob!Jesus.no..... WOW! Du er coool da! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Hei! Bare for å nevne ein ting! Eg har enda ikke fått svar på det store spørmålet mitt!! Hvorfor avslutter pc`en min programmene etter 15 og hvordan fikse det?? mvh :smile: TCK :smile: Lenke til kommentar
Partikkel Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 TCK, unskyld meg, men hvorfor får jeg ikke installert Office XP? Kan du si meg det? Før du begynner å bry det lille hodet ditt, så kan jeg gi deg svaret med én gang: Jeg har ikke pc. Poenget mitt er vel at det kan være drøss med årsaker til problemet ditt. Hva med å komme med litt flere opplysninger som hva du gjorde i forkant samt andre opplysninger som kan hjelpe oss som leser innlegget ditt å stille en diagnose? [ Denne Melding var redigert av: Partikkel på 2002-04-25 15:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå