Gå til innhold

Stargate SG-1 fortsettelse?

Anbefalte innlegg

I den siste episoden jeg så (på TV3), var jorden i ferd med å bli angrepet av disse goa'uld skapningene. Var faktisk veldig spennende, men jeg har ikke sett noen fortsettelse. :(

Er det bare jeg som ikke har fulgt med, eller har ikke fortsettelsen kommet ennå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tv3 var så onde at de bare kjøpte en sesong, og har sendt den i reprise ca. 200 ganger.

ser ikke ut som de har planer om å kjøpe flere sesonger heller,

jeg gå opp å vente og kjøpte sesong 2, og nå har jeg kjøpt sesong 3. og kommer sikert til å fortsjette å kjøpe flere.

anbefaler deg å kjøpe sesong 2, den er veldig bra, i norge koster sesonger 1000.- men jeg har kjøpt de fra play.com og da kommer det på ca. 550.- med moms og alt det staten skal ha

Lenke til kommentar

Ja, naturligvis måtte TV3 kjøpe inn bare en sesong av den eneste serien jeg liker å se på! :mad:

Uansett ser det ut til at sesong to bare koster £29,99 på play.com nå. Blir nok til at jeg kjøper den. Slippr jo all reklamen også. Takk for tipset! :thumbup:

Lenke til kommentar

jupp,

1 ting du må være klar over når du kjøper fra play.com og varen har såpass stor verdi, er at posten kommer til å bruke ca. 2 uker for å få ræva i gir og sende deg en lap der det står at du kan hente pakkken på ditt postkontor og at du må betale 24%moms. men selv med moms så blir pakken på ca. 450-500.-

Lenke til kommentar

Kan fortelle at Stargate opp til Clifhanger slutten på Seson 7 er brilljant...Fra sesong 1 til 7!!

Og jeg anbefaler dere også å begynne å kjøpe StarGate Atlantis når det kommer på DVD og. Denne vil gå paralelt med den vanlig stargate serien.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...