Splitter Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 I den siste episoden jeg så (på TV3), var jorden i ferd med å bli angrepet av disse goa'uld skapningene. Var faktisk veldig spennende, men jeg har ikke sett noen fortsettelse. Er det bare jeg som ikke har fulgt med, eller har ikke fortsettelsen kommet ennå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Tja, sesong 8 har begynt, men jeg tror ikke TV3 er såpass oppdatert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 tv3 var så onde at de bare kjøpte en sesong, og har sendt den i reprise ca. 200 ganger. ser ikke ut som de har planer om å kjøpe flere sesonger heller, jeg gå opp å vente og kjøpte sesong 2, og nå har jeg kjøpt sesong 3. og kommer sikert til å fortsjette å kjøpe flere. anbefaler deg å kjøpe sesong 2, den er veldig bra, i norge koster sesonger 1000.- men jeg har kjøpt de fra play.com og da kommer det på ca. 550.- med moms og alt det staten skal ha Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Ja, naturligvis måtte TV3 kjøpe inn bare en sesong av den eneste serien jeg liker å se på! Uansett ser det ut til at sesong to bare koster £29,99 på play.com nå. Blir nok til at jeg kjøper den. Slippr jo all reklamen også. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 jupp, 1 ting du må være klar over når du kjøper fra play.com og varen har såpass stor verdi, er at posten kommer til å bruke ca. 2 uker for å få ræva i gir og sende deg en lap der det står at du kan hente pakkken på ditt postkontor og at du må betale 24%moms. men selv med moms så blir pakken på ca. 450-500.- Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 er det bare sesong 3 og 5 som fås med norsk subtitle? Hadde vært fint å finne de andre sesongene med norsk subtitle siden resten av familien her ikke akkurat er noen racere i engelsk... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) faen nå har jeg sett ferdig sesong 3, serien blir bare kulere og kulere, nå må jeg punge ut for sesong 4 også, denne serien kommer til å ta knekken på meg edit: sesong 4 har også norsk tekst Endret 17. juli 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 du finner de på play.com, du kan søke på www.stargates-g1.com tror jeg adressen er og http://sg1archive.com/ har selv sett alle episodene til nå og bare sier til de av dere som ikke er lengre enn sesong 3, gled dere, den blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kan fortelle at Stargate opp til Clifhanger slutten på Seson 7 er brilljant...Fra sesong 1 til 7!! Og jeg anbefaler dere også å begynne å kjøpe StarGate Atlantis når det kommer på DVD og. Denne vil gå paralelt med den vanlig stargate serien. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå