notarget Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 God kveld Etter den store forandringen på hw.no så har Tester avdelingen blitt mye mer rotete. Synes den var glimrende slik den var før. Før så var det satt opp i tabeller Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 må bare si meg sterkt enig, mye bedre før! Lenke til kommentar
Nailfox Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Synes den er helt grei. Du kan velge type test, og du får opp visning de siste testene av produktet/typen, med de siste testene øverst. Kan det være bedre? Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Den har blitt elendig, var mye MYE bedre før... Nå ligger jo bare de helt "nye" testene ute mens dem gamle er borte... Finner dem ikke under Alfabetisk rekkefølge engang! Kjekt med gamle tester også Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Synes det er bedre nå jeg. Greit nok at hver test tar mer plass, men det er mye bedre med bilde og ingress enn bare en liste med tittel... Lenke til kommentar
Nailfox Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Gamle tester?? Tror nå at når testene begynner å bli 1-2 år gamle, at disse burde "dette" ut av listen. Kanskje HW.no burde opprette en "Mimre" kategori på test siden?? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Nå ligger jo bare de helt "nye" testene ute mens dem gamle er borte... Finner dem ikke under Alfabetisk rekkefølge engang! Kjekt med gamle tester også De gamle testene er på vei tilbake (såvidt jeg vet), det vil bare ta litt tid. De testene som ligger der nå er de som er publisert etter at publiseringssystemet NEO ble tatt i bruk. Siden de gamle testene ikke ligger i databasen, bare som html-filer tar det litt tid å rytte opp. Man kan forøvrig finne lese gamle tester på http://www.hardware.no/tester/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå