tgronh Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, det er det som er så rart. Komplett sier at alt er ok. Og jeg vet at skjermen min er ok. Det eneste som er forskjell er at jeg bruker en annen RAM enn det de har brukt. Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 høres ut som rammen ikke er kompatibel. bytt denne (lån hos noen for å teste) Lenke til kommentar
TAS Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kan være noe feil med kabelen mellom skjerm og maskin.Har hatt samme prob selv,men da kjørte jeg med DVi kabel.Hvis du kjører medmed det dvi ville jeg prøvd å bytte til Vga. Lenke til kommentar
tgronh Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, det var et tips.. Har kun prøvd VGA - kabel. Lenke til kommentar
drengen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, det er det som er så rart. Komplett sier at alt er ok. Og jeg vet at skjermen min er ok. Det eneste som er forskjell er at jeg bruker en annen RAM enn det de har brukt. har samme utstyr som deg, startet med samme problem. hos meg var det rammen som var problemet Lenke til kommentar
drengen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, det er det som er så rart. Komplett sier at alt er ok. Og jeg vet at skjermen min er ok. Det eneste som er forskjell er at jeg bruker en annen RAM enn det de har brukt. har samme utstyr som deg, startet med samme problem. hos meg var det rammen som var problemet Lenke til kommentar
drengen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 høres ut som rammen ikke er kompatibel. bytt denne (lån hos noen for å teste) hvilken ram har du Lenke til kommentar
tgronh Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 drengen: Dette høres jo ut som er samme problem ja. Hvilken type RAM bruker du nå? Lenke til kommentar
drengen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 drengen: Dette høres jo ut som er samme problem ja. Hvilken type RAM bruker du nå? Minne modul egenskaper Modul navn Corsair CMX512-3200C2 Serienummer Ingen Modul størrelse 512 Mb (2 rows, 4 banks) Modul type Unbuffered Minne type DDR SDRAM Minne hastighet PC3200 (200 MHz) Modul bredde 64 bit Modul spenning SSTL 2.5 Feil-detekterings metode Ingen Oppdateringsfrekvens Redusert (7.8 us), Self-Refresh Høyeste CAS latens 3.0 (5.0 ns @ 200 MHz) Minne modul egenskaper/kjennetegn Early RAS# Precharge Ikke støttet Auto-Precharge Ikke støttet Precharge All Ikke støttet Write1/Read Burst Ikke støttet Buffered Address/Control Inputs Ikke støttet Registered Address/Control Inputs Ikke støttet On-Card PLL (Clock) Ikke støttet Buffered DQMB Inputs Ikke støttet Registered DQMB Inputs Ikke støttet Differential Clock Input Støttet Redundant Row Address Ikke støttet Minne modul produsent Firmanavn Corsair Memory, Inc. Produkt informasjon http://www.corsairmicro.com/main/products.htm Lenke til kommentar
drengen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 drengen: Dette høres jo ut som er samme problem ja. Hvilken type RAM bruker du nå? Minne modul egenskaper Modul navn Corsair CMX512-3200C2 Serienummer Ingen Modul størrelse 512 Mb (2 rows, 4 banks) Modul type Unbuffered Minne type DDR SDRAM Minne hastighet PC3200 (200 MHz) Modul bredde 64 bit Modul spenning SSTL 2.5 Feil-detekterings metode Ingen Oppdateringsfrekvens Redusert (7.8 us), Self-Refresh Høyeste CAS latens 3.0 (5.0 ns @ 200 MHz) Minne modul egenskaper/kjennetegn Early RAS# Precharge Ikke støttet Auto-Precharge Ikke støttet Precharge All Ikke støttet Write1/Read Burst Ikke støttet Buffered Address/Control Inputs Ikke støttet Registered Address/Control Inputs Ikke støttet On-Card PLL (Clock) Ikke støttet Buffered DQMB Inputs Ikke støttet Registered DQMB Inputs Ikke støttet Differential Clock Input Støttet Redundant Row Address Ikke støttet Minne modul produsent Firmanavn Corsair Memory, Inc. Produkt informasjon http://www.corsairmicro.com/main/products.htm kopierte vel mye der Lenke til kommentar
tgronh Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Takk. Det er samme type RAM som komplett har testet med. Ser ut til at jeg må kjøpe Corsair -ram... Lenke til kommentar
drengen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Takk. Det er samme type RAM som komplett har testet med. Ser ut til at jeg må kjøpe Corsair -ram... er nok et lurt trekk ja. det løste i alefall mine problemer lykke til Lenke til kommentar
tgronh Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Takk for gode innlegg! Skal prøve ny RAM, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå